شهدای ایران shohadayeiran.com

کلاهی که رسانه ملی بر سر کودکان می گذارد
علی رغم اینکه بسیاری از موسسات دغدغه ترویج دین و فرهنگ اسلامی را در میان کودکان و نوجوانان دارند و در این راه تلاش می کنند اما صدا و سیما در اقدامی قابل تامل فرهنگ غربی را با پوشش های نامناسب مجریان برنامه کودک رواج می دهد.
به گزارش پایگاه خبری شهدای ایران؛ جهان امروز دنیای پیوند اقشار مختلف جامعه با رسانه هاست.این پیوند آنقدر محکم شده و روز به روز در حال گسترش است که به تدریج این رسانه ها در کنار کارکرد خود در سرگرم نمودن مخاطبان خویش، کارکردهای دیگری چون فرهنگ سازی و ترویج الگوهای جدید را هم به عنوان یک ماموریت در دستور کار خود قرار می دهند.

دراین میان خانواده های ایرانی هم از این رخداد جدا نیستند و آنها نیز با ورود تلویزیون به زندگی مدرن امروزی، به آن وابسته شده و در پی این وابستگی الگوهای خود را از آن انتخاب و هنجارهایی منطبق با محصول ارایه شده در رسانه را پیگیری می کنند.

این تاثیر پذیری در حالی رخ می دهد که اعضای کوچک خانواده به دلیل جذابیت بصری برنامه های تلویزیونی سهم بیشتر از این تاثیر پذیری دارند به گونه ای که این موضوع باعث شده است آنان به سرعت پیامهایی که از تلویزیون به عنوان مرجع الگوساز دریافت می کنند را به سرعت معادل سازی و با آن همذات پنداری کنند و حتی آن را در رفتارهای روزمره خود بروز دهند.

عمو پورنگ ، خاله شادونه، فیتیله، عمو قناد و چهره ها و نام هایی که برای تمامی کودکان حتی در دور افتاده ترین نقاط روستایی نیز شناخته شده است، در رسانه ملی به عنوان الگو و معلم کودکان شناخته می شود و بسیاری از حرف ها، غم ها و شادی های بچه ها به نوع رفتار آنان باز می گردد تا جایی که، بسیاری از این کودکان که آینده فردای کشور را می سازند حرف ها، توصیه ها و رفتارهای این عمو ها و خاله ها را از پدر و مادر خود بیشتر می پذیرند.

علی رغم اینکه بسیاری از موسسات دغدغه ترویج دین و فرهنگ اسلامی را در میان کودکان و نوجوانان دارند و در این راه تلاش می کنند اما صدا و سیما در اقدامی قابل تامل فرهنگ غربی را با پوشش های نامناسب مجریان برنامه کودک رواج می دهد.

 سبک پوشش لباس در برخی مجریان و استفاده از البسه ای که نه تنها هیچ جایگاهی در فرهنگ ایرانی - اسلامی ندارد بزرگترین خطر را برای نسل آینده در ذائقه سازی و ایجاد تمایل در استفاده از چنین پوشش هایی را ایجاد کرده است.




استفاده از کلاه های خاص در یک برنامه کودک توسط مجری معروف برنامه کودک قطعا نه به دلیل استفاده در سرما است و نه حتی جنبه تزئینی دارد.

نام این کلاه  فیدورا است که بیشتر از اینکه برای محافظت سر در برابر باد و گرما مورد استفاده قرار بگیرد برای زیبایی و روی مد بودن استفاده می شود. فیدورا که در قرن بیستم میلادی در میان مردان جایگاه نسبتا خوبی داشت و بیشتر با نام کارآگاهان و حتی تبهکاران با آن بارانی های بسیار بلند همراه شده است.

 این کلاه اولین بار همراه همفری بوگارت در فیلم سینمایی کازابلانکا در سینما ظاهر شد اما جانی دپ یکی از بازیگرانی است که بیشتر وقت ها با این کلاه بر فرش قرمز سینما قدم می گذارد و به همین دلیل حتما ظاهر آن برای سینمادوستان آشناست.

کلاهی که بیش از هر چیز ترویج یک فرهنگ آن هم از نوع غربی را در ذهن کودکانمان  رشد می دهد و در مقابل فرهنگ انقلاب و روحیه شهادت طلبی را محو می سازد.

استفاده از این کلاه سال ها است در ایران و از دوران انقلاب اسلامی منسوخ شده است ولی، به نظر می رسد مدیران و ناظران پخش برنامه ها در سیمای جمهوری اسلامی ایران، به دلیل بی توجهی به تاثیر نامطلوب چنین الگوسازی هایی و یا بر اثر غفلت از نوع فرهنگ سازی صورت گرفته و یا بی اهمیت دانستن چنین موضوعاتی، عامدا و یا سهوا نسبت به ترویج چنین پوششی برای کودکان که آینده امروز عملکردمان خواهند بود اقدام می کنند که در صورت استمرار این روند، سالهایی چند باید بار دیگر شاهد ترویج مد گرایی در جامعه از سوی جوانان و نوجوانانمان باشیم.

شاید در آن زمان کودکان امروز مدعی شوند که اگر مد گرایی موضوعی مذموم است چرا در صدا و سیما این فرهنگ و استفاده از چنین لباس هایی تبلیغ و ترویج می شود؟ از سوی دیگر، این زمزمه ها نیز به گوش می رسد که شرکت های تولید کننده برند و لباس به دلیل مشکلات مالی در صدا و سیما بخشی از تولیدات خود را برای تبلیغ به این شیوه در اختیار مجربان محبوب کودک و نوجوان قرار می دهند تا در آینده بتوانند از سودهای سرشاری پس از فرهنگ سازی صدا و سیما در استفاده از این لباس ها برخوردار شوند.
 
از سوی دیگر آیا تاکنون مجریان برنامه های کودک، چفیه را به عنوان بارزترین نشان ایثار و روحیه بسیجی به فرزندان این مرز و بوم نشان داده اند تا این نوجوانان و جوانان با اصل و فلسفه استفاده از چفیه اشنا شوند و آن را به عنوان یک مد برای خود مورد استفاده قرار دهند؟ چرا تاکنون به موضوع ایجاد مد بر اساس فرهنگ ایثار و شهادت در صدا و سیما توجه کافی نشده است و صرفا به مباحث و مسایلی توجه شده که بیشتر بوی غربی و نه وطنی می دهد؟

استفاده از لباس های شاد و جذاب عمو پورنگ هر چند در جذب کردن کودکان به این شخصیت محبوب کودکان تاثیر گذار بوده است اما، لباس های تنگ و نامناسب این مجری برنامه که هیچ سنخیتی با فرهنگ اسلامی ندارد در کنار آهنگ های موزون و حرکات این مجری مروج فرهنگ غربی است که حتی بخش هایی از آن نیز برگرفته و اقتباسی از برنامه های کودک در کشورهای اروپایی است.





از سوی دیگر، نوع پوشش مورد استفاده قرار گرفته از سوی خاله شادونه در یکی از برنامه های اخیر وی موجی از انتقاد را از این مجری در پی داشته است.

در پوشش این مجری در برنامه کودک به راحتی می توان فهمید که لباس این خاله در تلوزیون آستین کوتاه است و نور پرژکتورها و دوربین ها و تصویری که از او در صفحه تلوزیون نقش می بندد این موضوع را تایید می کند.



بی شک آنچه از سازمان صدا و سیما انتظار می رود این است آنجا که آینده فرزندان این مرز و بوم را در دستان خود می گیرد نسلی بیافریند که در میان آن امثال شهید فهمیده ها حضور داشته باشند.


انتشار یافته: ۳۷
غیر قابل انتشار: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
16
8
کاملا موافقم
پاسخ ها
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
شهدا جایتان خالیست
همسر آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
12
9
با نظر شما کاملا موافقم ضمنا بعضی از مجریان نیز از پوششش درستی استفاده نمیکنند مانتوهای بسیار جذب ونامناسب می پوشند این در حالی است که ما جوانان را ترغیب به حجاب مناسب میکنیم واز حفاظت از خون شهیدان صحبت میکنیم رسانه ملی باید به این امر بیشتر توجه کند
پاسخ ها
بچه مسلمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
سلام:از طرف یه همدرد دردو بلای شما همسر آزاده بخوره تو سر این بد حجاب ها
mmm
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
9
15
چقد شما هیزین. برید خودتونو اصلاح کنین اول...
حسن کمیته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
12
7
باشه mmmتو خوبی تو میری بهشت.خدا لعنت کند اشاعه دهندگان فحشا را
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
دوباره حسن کمیته حرف زد .اصلا توچرا به جا گیر دادن به صداسیما به مردم گیر میدی .هاااا
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
8
9
سلام
آقایان مدعیان اسلام ناب محمدی !!!!! مقداری بخود بیائید و ببینید چگونه روی ناموس مردم زوم کرده اید که حتی آستین کوتاه ایشان را دیده اید...از خدا بترسید و اگر بفکر اسلام ناب محمدی هستید بدانید این مسائل مردم را بی دین نمیکند بلکه گرایش یک نفر از روحانیت به دنیا و زندگی اشرافی آنان و فساد مردم را بی دین میکند ...کسانی که بنام شهدا و رزمندگان پولهای بیت المال را میخورند مردم را بی دین میکند ..
پاسخ ها
همسر آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
با سلام نظر شما کاملا محترم ولی چون یه جای دیگه خلاف شرع میشه ما نباید چشمامون رو ببندیم امر به معروف ونهی از منکر در آیات بسیاری آمده که یکی از آنها هم حجاب است ودر این جا رسانه ملی مد نظر است که رسانه فراگیر است وبسیاری از مادران جوان ومادران آینده این برنامه را میبینند والگو میگیرند وانتقاد شما هم به جا ما هر جا که بتوانیم باید تذکر بدهیم واز سر باز نکنیم چون ما مسئولیم .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
3
9
سلام
استفاده از رنگ های شاد برای بچه ها بسیار مهم است و در شکل گیری عواطف و روحیات آنها نقش به سزایی دارد.
برای آدم های بالغ هم استفاده از رنگ های شاد در روحیات آنها بسیار حیاتی است .
ولی نباید به بهانه رنگ های شاد ، شاهد بدحجابی و بد پوششی شویم . دوباره می گویم استفاده از رنگ های شاد با بد پوششی فرق می کنه بنده هم مخالف بد پوششی هستم و صد در صد موافق استفاده از رنگ های شاد برای ایجاد روحیه ای شاد در خور مردم ایران زمین !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
صد در صد موافقم
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
12
(خیرالامور اوسطها)اگر زیاد سخت بگیریم بچه های ما که مسیحی خواهند شد. صلیب گردن جوانان ما را ببینید ! اینها همه ناشی از سخت گیری های بی جا و بد ارائه کردن اسلام توسط آدم های بی سواد است. یادمان باشد ذائقه بچه ها جذابیت است و اگر در صدا و سیمای ایرانی یافت نشود در شبکه های ماهواه ای به دنبال آن خواهند رفت
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
1
7
واقعا چیزدیگه ای پیدانکردید؟یعنی بچه های این مملکت تمام ذهنش خودرادرگیراینجورمسایل میکنن؟یاازحرف های مفیداین مجری های استفاده میکنند؟شمابهترنبوداعمال مثبت برنامه هاراهم ذکرمیکردید؟من خودم باهمین برنامه هابزرگ شدم واقعااگرشمامنصف بودیددرست نقدمیکردیددرضمن شماجوری ازلباس های عموپورنگ انتقادکردید که انگاردراین جامعه نیستیدخب مجری بایدچی بپوشه؟درضمن برنامه کودکه!قراره بچه هاشادباشند نه اینکه عذاداری کنندهرچیزی جای خودش را دارد لطفا درک کنید
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
1
10
باسلام.من خیلی ناراحتم بابت این انقاد صریحانه و بی پرده ی شما از مجریان مخصوصا عموی عزیزمون عموپورنگ، چرا هیچ وقت به اون مسایل معنوی،اون یادادن هادرمورد صلوات فرستادن،احترام به بزرگتر،زیارت های امام حسین رو خوندن در برخی از شبها،نمازخوندن و همیشه یادخدا بودن،شروع کردن حرف با بسم الله و و و ....بسیاری از موارد دیگه که همه ی اینها توسط عموپورنگ یاد گرفتیم توجه نمی کنین...خوب تمام برنامه ها و تمام رسانه های سراسر دنیا کمی و کاستی هایی دارند،آیابزرگان این کشور ها عیب های برنامه هایشون رو توی بوق و کرنا می کنند تا همه ی مردم بفهمند؟واقعا براتون متاسفم که به جای تقویت نقطه های قوت یه برنامه سعی در تضعیف تاثیراون برنامه دارین...شماها اسم وبتون رو گذاشتین شهدای رسانه،حیف اون اسم که روی وب شماست....خودشهدا تاکید براین داشتند که گذشت داشته باشین نه اینکه یک جانبه قضاوت کنین....شماهابه همون خدایی که قبول دارین قسم،خداستارالعیوبه وبنده هاش حق ندارن که عیب بنده های دیگه رو بگیرن حتی اگه این مدلی بخوایین امر به معروف و نهی از منکر بکنین...امیدوارم حرف بنده رو بتونین درک کنین ولی من اینو میدونم که برای حفظ ظاهر دروغینتون این نظر رو حذف می کنین.درهرصورت من حلالتون نمیکنم حالا میخوایین این حرف منو به تمسخر بگیرین یا نگیرین ولی امیدوارم بتونین درک کنین که مشکل بدحجابی و بی حجابی از یه جای دیگه است شما باید ریشه های این ضعف رو پیدا کنین نه اینکه دنبال چیزهایی باشین که مردم رو نسبت به این وضعیتی که هست حساس تر میکنه و همین کاراتون هست که الان توی اکثر خونه ها ماهواره وجود داره..همه چیز عیبی داره..من وشماهم خیلی بی عیب و نقص نیستیم...مگه ما استغفروالله خدا هستیم که بدون عیب و اشکال باشیم؟...
امیدوارم کمی دیدتون رو باز کنین و به جای پرداختن به حواشی ریشه های دینی ملت رو تقویت کنین... ممنون...
پاسخ ها
***
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
منم با نظر نازنین جون موافقم یه ذره خودتون رو اصلاح کنین
حسن کمیته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
کار خوب خوبه کار بد بده وتوجیه نداره آبجی
نازنین
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
2
6
عموپورنگ هر لباسی که میپوشه به خاطر بچه هاست واسه شاد کردن اونا میپوشه...به نظر من اصلا تنگ نیستن
پاسخ ها
ابولفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
یعنی واقعا لباساش تنگ نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این علامت سوالا بره تو چشمت که میکی لباساش تنگ نیست.من خودم برام سوال بود که این چرا اینقدر لباساش تنگه
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
3
3
سلام منو نازنین جون از طرفدارای عموییم.به نظر من این انتقاد شما یه کمی تند بود و اگه بیشتر توجه کنیم دربرنامه به خیلی چیزای خوب دیگه ای هم اشاره شده ازجمله اینکه برنامه با شعرهای مزهبی امیرمحمد شروع میشه و عمو اخر برنامه دعا میکنه و یه حاج اقا توی برنامه اوردن و...که دوستان گفتندبه نظر من یه کمی هم انصاف به خرج بدین بد نیستااا
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
2
5
سلام....بی خودی شلوغش نکنین لطفا...لباس عمو پورنک خیلی هم خوبه......چون بچه ها رنگ های شاد رو خیلی دوست دارند پس لباس مجریان برنامه کودک باید طوری باشه که بچه ها بپسندند....راستی شما هنوز لباس تنگ ندیدید که بی خودی میگید لباس عمو پورنگ تنگه....به نظرمن خیلی چیزهای دیگه هست که بتونید درباره اش انتفاد کنید...
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
1
4
سلام آقای حسن کمیته...به نظر شما کجای کار عموپورنگ یا بقیه ی مجری ها بد بود....چرا می خوایین اصرار بر چیزی داشته باشین که گیر دادن به اون هیچ نتیجه ای نداره....من نمی فهمم چرا پشت اسم اسلام و دین و اینا قایم میشین و هر حرفی که دلتون می خواد میزنین....اخه کدوم بچه ی کوچولو اون مدل کلاه عمو مهربان و لباس های قشنگ عموپورنگ و لباس سورمه ای خاله شادونه رو به عنوان لباسی بد در ذهن خودش حک میکنه؟ به نظر شما این همه اصرار روی چیزی که هیچ عیب و ایراد ونقصی نداره بی فایده نیست؟
چرا به یه شخصیت و خوب و محبوب و مشهور وباخداوبانمازو ...مثه عموپورنگ یا بقیه ،گیرهای بیخودی میدین؟...
اونا مجری هستن و بعد از این همه کار و تجربه،خوب و بد خودشون رو می فهمن و در ضمن نحوه ی افکار و فرهنگ و لباس پوشیدن هرکس به خودش ربط داره نه به دیگران....در ضمن برای داشتن جامعه ای اسلامی باید فرهنگ سازی کنین نه اینکه ادم رو بابا این کاراتون از هرچی سایت شهدا و ...متنفر کنین...
شما دوقدم توی خیابونا راه برین امکان نداره که متلک بارون نشین...اینه مشکل اساسی ما نه نحوه ی لباس پوشیدن دو سه تا مجری...
امیدوارم حرف منو بتونین درک کنین برادر...
ی دهه هفتادی و بزرگ شده توسط عموپورنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
1
3
واقعا جای تاسف داره
بچه های ما به این چیزا اصلن فکر نمیکنن
بچه های ما به حرفای شخصیت محبوبشون توجه میکنن نه پوششون
شما چرا از کاه کوه میسازید؟
این همه مسئله هست ک ازشون انتقاد کنین اونوقت گیر دادین ب لباس مجریا ؟
بچه های نمیرن از کلاه عمو مهربان و لباس خاله شادونه و عموپورنگ الگوبرداری کنن اونا از حرفاشون خودشون و شخصیتشون الگو برداری میکنن
حرفاشون و گوش میدن
بچه ها نسل ب نسل تغییر میکنن و باید با سلیقه بچه ها پیش رفت مهم
ن اینکه با پوشیدن لباس سیاه گشاد یا چفیه و گذاشتن نوحه تو برنامه کودک دل هرچی بچس و بزرگتراشونه از دین اسلام و ایران زده کنن
بچه ها شادی میخوان فقط همین
هر کاری انجام میدن شماها ی حرف در میارین واقعا جای تاسف داره بخاطر این همه منفی بافیایتون و این انتقاد بی منطق
شهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
0
5
اهدنا الصراط المستقیم.
هیچی نمیگم فقط کلاه همفری بوگارت رو نذارید به سرتون چفیه سید حسن نصرالله و بندازید این میشه اسلام ...اقای محترم نقد کن توهین نکن رفتی تو لباس طرف در نمیای بعد از اسلام حرف میزنی؟ اسلام شما گفته اگه خانومی بد حجابی کرد شما عکسشو بزن به دیوار همه ببینن؟ در مورد عموی محبوب حرفاتونو قبول ندارم.شما می تونستید ی توک پا بری به سایتش واسه خودش بنویسی البته خیلی محترمانه و نظرتو بگی ...خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و شما رو بیشتر...
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
1
بسم الله مجراها و مرساها
من نظر دادم بابت اين قضيه ولي هنوز نظرم رو نمايش نداديد...
حالا چرا؟؟؟؟؟نميدونم
ميخواستم يه نكته رو به نظرم اضافه كنم....
خيلي جالبه..... برچسب هاي اين پست رو ميگم.....
شهدای ایران ، کلاه ، فرهنگ غربی ، رسانه ملی ، عموپورنگ ، شهدا ، جانبازان ، ایثارگران
از بين اين همه مجري كه اون بالا اسم برديد فقط....
چي بگم والا
iهمكلاسي قديمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
1
اول اين كه بالا غيرتا اين نظر منو بذار تا حالا با صد تا اسم نظر دادم هيچ كدوم رو نذاشتي...
آي حرص ميخورم از دست اين بچه مسلمون و حسن كميته...
آخه ...
آغا اصلا باشه باشه...چرا فحش؟؟؟
پوشش اين مجريا بد...كلاه عمو مهربان بد....لباس عمو پورنگ تنگ....
خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوكيلي اينايي كه ما هر روز تو خيابون مي بينيم (منظورم دختر پسراي سانتال مانتاله) .....
و بالاي 25 سال سن دارن و....خيلي خوشگلن....مادرزادي آرايش داشتن؟؟؟
آهان!!!!...حتما داشتن از جلو تلوزيون رد ميشدن...ديدن عمو پورنگ لباسش تنگه...گفته ‹‹‹إإإإإ...چرا من تا حالا لباس گشاد مي پوشيدم....برم لباس تنگ بپوشم...››››
و اتفاقا همين قسمت برنامه خاله شادونه رو هم ديده و گفته‹‹‹ چه كاريه...من كه دارم تنگ مي پوشم... نازك و آستين كوتاهش كنم ديگه›››››
و ما بچه ها اصلا كاري به خيابون نداريم...كه كي ..چي مي پوشه!!!؟؟؟؟...فقط وايساديم ببينيم تو برنامه كودك كي چه لباسي مي پوشه..
همه ماها ميدونيم اگه پدر مادرا راضي به اين مدل لباس پوشيدن نباشن عمرا بذارن ما اين لباسا رو بپوشيم....يه خورده رو فرهنگ پدر مادرا كار كنيد...
ها راستي...نه اين كه بچه شهيداتون همه تا حالا چفيه مينداختن...خاله شادونه هم بايد بندازه...
راستي راستي...بچه هاي فيتيله رو از قلم انداختيد...حتما حواستون نبوده...
اشكال نداره دفعه بعد جبران مي كنيد...كارتون همينه...
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
1
1
از کی شدید وکیل وسیع مجریان
به جای انکه به مشکلات خانواده شهدا توجه کنید
به این مسایل الکی گیر دادبد
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
0
1
اقای گمنام ما وکیل و وسیع مجریان نشدیم....حقیقت رو میگیم....حالا می خوایین قبول نکنین...
در ضمن این مسایل الکی فردا پس فردا جزو سوژه های اخبار میشه...از همین الان باید جلوی این دروغگویی ها و مطالب نوشته شده توسط یه مغز حاشیه پرداز رو بگیریم...
هادی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
0
0
یعنی بچه ها فقط تو خونه نشستن و تلویزیون ایران رو می بینن؟ از خونه بیرون نمی رن؟ ماهواره نمی بینن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
0
0
منم با نظر نازنین جون موافقم خیلی دارید کش می دید خجالتم خوب چیزیه به هیچ کس مربوط نیست عموپورنگ چی میپوشه ایشون خیلی برای ما بزرگن هم خودشون و هم همکارانشون
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
0
0
ناشناس و نازنین عزیز باید به خدمتتان عرض کنم همین پورنکی که سنگش رو به سینه میزنین حاضر نشده با مردم عکس بگیره و ایشان در کیش نیز کلاهی به بزرگی خال تو صورتش بر سر مردم بدبخت گزاشته باشگاه اگه نزاریش مدیونی خلاصه گفتم که واقع بین باشین
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
0
چرا نظر منو تایید نکردی در ضمن اقای بینام کی گفته من خودم کیش بودم من باهاش عکس گرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
2
اقای حسن کمیته نمیخای پستتو عوض کنی دیگه قدیمی شده بچسب به کسای دیگه بیا ببین چه کسایی برای عمو پورنگ عزیز وب زدن اونایی که عاشق عمو هستن جونشونو برای عمو میدن خواهشا نظر منو تایید کن اون دوتا نظرو تایید نکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
0
0
دیدی ترسیدی نظرمو تایید نکردی هههههههههههه
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
0
0
سلام به همگی مخصوصا به اقای بی نام...ما سنگ عموپورنگ رو به سینه نمی زنیم.ما عاشق ایشونیم.اتفاقا اصلا این جوری شما میگین نیستند.در ضمن در مورد ایشون درست صحبت کنین...اتفاقا دخترخاله و پسر خاله ی من کیش بودند و حدود10تا عکس با عموپورنگ عزیز انداختند.یعنی باورشون نمیشد که عموپورنگ اینقدر خونگرم و مردم دوست باشند و اصلا از خستگی خودشون بعد برنامه با مردم هیچ حرفی نمیزنه و همیشه لبخند رو لباشه و اصلا دم از معروفیت و مشهوری نمیزنه...واسه ی همین صداقتشه که بیش از 5میلیون بیننده داره(طبق امار صداو سیما)
لطفا اول برین راجع به کسی که میخوایین بکوبینش درست تحقیق کنین بعد بیایین دست پر حرف بزنین..نه اینکه حرف غیر منطقی و دروغکی بنویسین....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
سلام من دوتا نظر دادم ولی تاییدشون نکردی کسی که انتقاد از کسی میکنه باید خودشم مورد انتقاد قراربگیره پس چرا اون دوتا نظری رو که از عمو گفتمو تایید نکردی پس ترسیدی ههههههههههههه خیلی ترسویی اگه تاییدشون نکنی منم میرم تو رو انتقاد میکنم خودانی عمو پورنگ اگو هست ولی ماهواره هم هست همین ماهوارهه ها باعث این جور چیزاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
1
0
شما چرا به عموپورنگ عموی مهربون بچه ها گیر میدین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
اصلا عیبی داره خاله شادونه تازه اگه بی لباسم بیاد عیبی نداره بچه ها حال می کند از یک بچه
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار