شهدای ایران shohadayeiran.com

انتشار "عمومی" عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، ساق دست برهنه و ... البته چادری که جلوی دوربین روی سر اوست؛ این‌ها با هم تناقض ندارند ...؟
شهدای ایران: سیده سارا توانگر ـ آن روزهایی که "آزاده نامداری" تازه پایش به شبکه استانی کرمانشاه باز شده بود، باورش سخت بود که همین دختر جوان چند وقت بعد در شبکه یک، "تازه‌ها" را اجرا کند و با همین برنامه به شهرت می‌رسد. عجیب نبود البته. او اولین دختر جوانی بود که در تلویزیون چادر ملی به سر داشت و چادر روی سر او آن قدر خاص بود که نگاه خیلی‌ها به او متوجه شد. و نامداری معروف شد...

 

اولین تصاویری که از برنامه‌های نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مثل آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت می‌کرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایی که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می گفت او الگوی خوبی برای زنان مملکت است! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همه عجیب بود. حالا فرقی نمی‌کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه صمیمی ‌می‌شد!

 

موضوع دیگر در "تازه‌ها" به وجود آمد. تازه هایی که در تمام مدت فتنه تا بهمن ماه  88 آنتن ثابت داشت. فتنه شد، 29 خرداد و آشوب‌های تلخ آن گذشت، عاشورا و شمر گری های جماعت بی‌خدا هم آمد و رفت و حتی حماسه نه دی هم خلق شد. اما هیچ کدام از این ها برای آزاده خانم مهم نبود و او هیچ‌وقت درباره فتنه موضع گیری نکرد. البته بعد‌ها که سید حسن خمینی عاقد عقدش بود خب خیلی چیزها مشخص شد...!

 

بمب دیگر خبری خانم چادری، چادر‌های رنگی‌ش بود. هیچ کس نمی‌توانست باور کند. چادر قهوه‌ای روی آنتن زنده تلویزیون. نه یک بار حتی. دختر جوان شبکه دو هر شب به رنگی روی آنتن ظاهر می‌شد و حتی عکسهایش با چادر بنفش در مکه معظمه را هم در‌اینترنت منتشر کرد!

 

البته هیچ وقت معلوم نشد مدیران سیما با کدام خط‌کش اعتقادی اجازه ‌این کار را به ‌این دختر جوان و جسور دادند و ‌این چادر‌ها با کدام یک از شئونات و آداب و آیین ‌ایرانیان و مسلمانان هم‌راستا بود. اما مردم مثل همیشه از مدیران سیما منطقی‌تر بودند و ‌این خیل اعتراضاتی بود که بانوان محجبه ‌این سرزمین به دختر چادر رنگی پوش گسیل داشتند. که شأن چادر را حفظ کن. و حرمت چادر به ناپختگی جوانی‌ت نفروش و...

 

و جنجال های خانم خاص هم چنان ادامه داشت. مانند آن باری که با اجرای برنامه سال تحویل 91 در کنار احسان علیخانی و راحتی های زیادی که احسان و آزاده با هم داشتند جنجال آفریدند. خیلی ها بعد از آن برنامه صدای اعتراض شان در آمد. که این چه وضع صحبت کردن و رفتار با نا محرم روی آنتن پربیننده شب عید است؟ و دلیل خنده های بی شمار این دو در کنار هم چیست؟ همان روزها حتی شایعه ممنوع التصویری چند مجری جوان از جمله نامداری و علیخانی هم آمد. و همه می دانستند دلیل انتشار این خبر چیست: همان اجرای دو نفری پر قهقهه و کم حیا...

 

گذشت. تا اردیبهشت 92. و خبری که مثل بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند. حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم مختلف ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه چیز گل و بلبل بود...!

 

بمب خبری بعدی خیلی زود ترکید: مرداد 93. حالا خبر طلاق آزاده خانم و آقا فرزاد بود که تمام رسانه‌ها را پر کرد. و ‌این، سرنوشت زندگی بود که حتی یک سال هم دوام نیاورده بود...

 

باورش سخت بود اما فرزاد حسنی تمام مدت درباره طلاقش سکوت کرد. و هیچ نگفت. و با کنایه به ملت رساند که اتفاقی بود که افتاد. کسی کاری به من نداشته باشد. اما آزاده...

 

اصلاً انتشار خبر طلاق کار نامداری بود! و او بود که در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه صبا برای اولین بار خبر طلاقش را رسانه‌ای کرد. البته هیچ کس نفهمید دلیل‌این کار چه بود و اگر نامداری هم مثل حسنی سکوت می‌کرد چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؟!

 

اما نامداری حالا شده بود یکه تاز میدان...

 

حالا او هر روز در یک مراسم حضور می یافت. از خیریه فروش سه تار فلان نوازنده تا اکران خصوصی فلان فیلم و فلان همایش و فلان جشن. حالا آزاده هر چند روز یک بار مصاحبه می‌کرد و از حال خوب و بدش می‌گفت. از عشق. از فلسفه زندگی. از شیدایی. از روشنایی. علاقه اش به مادر شدن و 5-6 تا بچه. خودخواهی در عشق. از تنوع طلبی در عشق، از فمینیسمی که بدان معتقد است، از این که مجری بودن برایش از همسر بودن مهم تر است، از اولویت تلویزیون بر خانواده، ریزترین خصوصیات اخلاقی و از هرچیز دیگری به ذهنتان می‌آید. برای همه عجیب بود. کسی که الان باید دوران سرخوردگی بعد از طلاق را سپری کند به جای‌اینکه گوشه خانه بنشیند، اما هر روز با یک روزنامه و مجله مصاحبه می‌کند و حتی به شبکه‌های استانی هم نه نمی‌گوید!

 

از قضا بلافاصله بعد از رسانه‌ای شدن خبر طلاق، صفحه‌ای در ‌اینستاگرام باز می‌کند. و از غصه‌هایش و حال بدش برای هوادارانش می‌گوید. عکس‌هایی از خودش می‌گذارد و متن‌هایی عجیب و غریب و بیش از حد عاشقانه می‌نویسد. متن‌ها آن قدر عجیب است که حتی هواداران خانم مجری می‌پرسند که نکند دارد منت کشی فرزاد حسنی را می‌کند؟! و اگر نه پس‌ این عاشقانه ها برای چه کسی است؟!

 

اینستاگرام می شود محل جدید بازی. آزاده می نویسد. هوادارانش با او همدردی می کنند. همین اینستاگرام حاشیه سازی می کند. آزاده از اینستاگرامش قهر می کند! بلافاصله قهرش را پس می گیرد و برمی گردد! و حاشیه، و مظلوم نمایی و باز حاشیه...

 

اتفاقا در همه ‌این مدت هم همه جا از مظلومیت خودش می‌گوید و‌این که حاشیه‌های خبر طلاقش چقدر او را آزرده می‌کند. عجب! کسی که خودش هر روز به نوعی دارد در ‌این مورد حاشیه سازی می‌کند از حاشیه‌های خودساخته خودش ابراز ناراحتی می‌کند. یکی نیست بگوید که خانم جان! خبر طلاق را خودت به رسانه‌ها دادی. خودت آمدی در اینستاگرام حضور بیش فعال بهم رساندی. بعدش هم کسی نمی‌توانست مصاحبه‌های بی شمارت را بشمارد؛ حالا تو مظلومی‌و رسانه‌ها حاشیه درست می‌کنند؟! خواهر جان تو ساکت باش؛ به خدا اگر کسی چیزی بگوید!

 

اما‌ این‌ها همه ماجرا نیست. اوضاع تلخ تر است و عمیق تر...

 

شکی نیست که اگر نامداری چادر به سر نداشت یقینا‌ این قدر برای جامعه مهم نمی‌شد. یعنی مردم او را بعنوان یک دختر چادری پذیرفته‌اند. و ‌این یعنی مردم از او انتظار چادری بودن دارند. مثال بزنیم. مادر خیلی از ماها چادری هستند. حالا تا به حال از مادر خودمان عکس عمومی به یاد داریم که بدون چادر باشد؟ نه. چون چادر توی خون مادرها جاری است و جلوی هیچ نگاه غریبه‌ای بدون چادر حاضر نمی‌شوند. حالا چه آن نگاه کوچه و خیابان باشد و چه لنز دوربین.

 

آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است. و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است  با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی...

 

تلویزیون مجری زن چادری کم ندارد. از مجریان اخبار مختلف تا شبکه‌های قرآن و استانی و... از هیچ کدام از ‌این‌ها اما عکس‌های بدون چادر منتشر نشده است. چون خودشان نخواسته‌اند. چون خودشان منتشر نکرده‌اند...!

 

کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ "این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه." کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: "شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟"

 

و به همین سادگی جلوی دوربین و پشت دوربین آزاده خانم با هم متفاوت می‌شوند...

 

اوضاع بدتر می‌شود! نامداری در مصاحبه‌هایش می‌گوید چادر به او ارث رسیده. و همه خانواده اش چادری هستند. بلافاصله اما در صفحه شخصی خودش عکس‌هایی منتشر می‌کند که نه تنها خبری از چادر نیست، که درباره خانواده اش کلا حجابی در کار نیست. عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌ای که گفته شده همه چادری‌اند. دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همه خانم‌های خانواده من چادری هستند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!

 

و داستان ادامه دارد...

 

این که از یک بانوی چادری که از قضا الگو شده و روی دخترهای نوجوان و جوان مملکت تأثیر گزار است، توقع داشته باشیم با چادر درست برخورد کند، چادر را عین خواهرها و مادرهای ما، درست و تمام سر کند، و شأن حجاب فاطمه سلام الله علیها را رعایت کند توقع زیادی است؟

 

اینکه از او که در مصاحبه هایش از علاقه به اجرای برنامه های مذهبی سخن می گوید، توقع داشته باشیم عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، و ساق دست برهنه خود را در شبکه‌های "اجتماعی" انتشار "عمومی" نکند زیاده خواهی است؟

 

اینکه از خانمِ جلوی دوربین چادری توقع داشته باشیم پشت دوربین هم چادر روی سرش داشته باشد توقع بیجایی است؟

 

اینکه از یک خانم مجری که مدام در مصاحبه‌هایش از صداقت و راستگویی حرف می‌زند توقع داشته باشیم که دروغ نگوید انتظار زیادی است؟

 

این حرف‌ها و‌ این رفتارها با هم تناقض ندارند واقعا؟ خانم نامداری! به نظر خودتان اسم‌این‌ها دروغ و نفاق نیست؟!

 

همه‌این‌ها به کنار. شخصیت خانم نامداری مثل بی‌شمار هنرمندان دیگری که جلوی دوربین و پشت دوربین شان زمین تا آسمان با هم فرق می کند، اساساً اهمیتی ندارد که روی آن بحثی کنیم، مهم چادری است که حالا دارد با آن بازی می‌شود. مهم شأنی است که از حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها دارد زایل می‌شود. و مهم جوان‌هایی هستند که ‌این تناقض رفتاری پشت دوربین و چلوی دوربین برایشان عادی می‌شود. جوان و نوجوان این مملکت اگر تا دیروز با پدیده مرسوم و تلخی به نام بدحجابی روبرو بود، حالا با معضلی تلخ تر و خطرناک تر به نام بدحجابی با چادر روبرو می شود.

 

این‌ها مهم است. به خاطر خونهایی که برای حرمت چادر رفته. به خاطر وصیت نامه‌های‌این همه شهیدی که نوشتند خون سرخ شان را می‌دهند تا سیاهی چادر ناموس‌این مملکت شیعه حفظ شود. به خاطر شهادت علی خلیلی که به خاطر همین عفت و ناموس شیعه جان داد؛ همین چند ماه پیش...

 

چادری های واقعی نه بد حجابند، نه جلوی چشم نامحرم آرایش غلیظ می کند، نه عکسهای بدون چادرشان را منتشر می کنند، نه درباره خانواده بد حجابشان دروغ می گویند و نه خیلی چیزهای دیگری که این دختر جوان دارد و خواهران و مادرهای ما ندارند.

 

ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه سلام الله علیها نمی دهد، بوی نفاق می‌دهد...

 

 

***

 

 

این عکس ها از یک مهمانی خانوادگی با حضور خواهر نامداری و خود او گرفته شده؛ همانطور که می بینید هر دو با چادر هستند! دقت کنید این تصویر را خودِ نامداری منتشر کرده است.

 

 

بدون شرح!

خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 

 

 

 

هر جند چادر به سر نامداری هست،‌ولی ژست او ارتباطی به چادر و چادریها ندارد

 
خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 

 

 

هم پوشش خانم چادری جالب است و هم کامنتی که زیر آن آمده.

 
خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 

 

 

آرایش تند و غلیظ و انتشار عمومی! و صد البته عاشقانه‌هایی که از شدت عاشقانه بودن تعجب هوادارانش را هم برانگیخته بود ...

 
خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 

 

 

اینجا کیش است و این،‌عکس یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشور است؛‌ خانم نامداری کاملاً‌ چادر به سر دارند البته!

 
خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 

 

نامداری می‌گوید خانواده‌اش چادری هستند؛ بعد این تصاویر را یکی از اعضای خانواده، از مهمانی‌های خانوادگی شان منتشر می‌کند. جالب اینکه نامداری نه تنها از این اتفاق ناراحت نمی‌شود بلکه آن را می پسندد و کامنت هم زیر آن می‌گذارد!

 
 خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر
 
باور کنید او چادری است!!!
 

 
خانم نامداری! چادر شما بوی نفاق و دروغ می‌‌دهد... + تصاویر

*خبرگزاری دانشجو


انتشار یافته: ۱۴۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۸
آرش زند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
16
184
به من و شما چه ربطي داره؟!
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اگه ادم معمولی بود ربطی نداشت
چون ایشان مجری هستند و در صدا و سینما الگوی بسیاری از مردم و نوجوانان هستند ایراد دارد
persian boy
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
من از این خانم اصلا خوشم نمیاد اما به کسی هم ربطی نداره که چی می پوشه یا چیکار میکنه جای خداوند قضاوت نکنید
طوگاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
مگه یک الگو باید همان الگویی باشد که مد نظر ماست؟!
fafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
10
163
بابا چیکاره این بیچاره دارید آخه ... مگه حجابش ایرادی داره من طرفدارش نیستم ولی نه لاک دستش دیدم نه آرایش غلیظ!!! بس کنین خواهشا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
9
140
چرت و پرت میگین کجا آرایش غلیظ داره
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
6
102
بااین خبرا یه کاری کنید اونیم که حالا به هرنحوی چادر سر میکنه دربیاره با مانتو کوتاه و ساپورت بیاد بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
99
5
عزيزمن چراسيماي مابه اين متظاهرهابهاميدهداين خانم مشكل زيادداردبراي سيماي اقاي ضرغامي متاسفم
پاسخ ها
ramin
| Armenia |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
زشته داداش!!!مشکل داره یعنی‌ چی‌؟؟؟؟درست حرف بزنین!!!!
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
4
119
تا بحال انقده ندیده بودم یه خبرگذاری وقت بذاره و یه انسانی رو له بکنه !

نکنید این کارارو کاملا زشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
108
تمام دنیا دارن به چی فکر میکنن و ما هنوز در خم یک کوچه ایم من متاسفم برای ابن نویسنده که خود دم از خدا و قران و اسلام و معصومین میزنه ولی برای این کاری که میکنه(اشکار کردن شاید گناه دیگران).... خدا هم گفته یه راهی هست به نام توبه . اخه شما در چه جایگاهی هستی که رفتار دیگران را برای دیگران بازخواست میکنید شرم باد
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اینجا ایران است
بعنی جمهوری اسلامی ایران
حکومت اسلامی است و با بقیه جاها فرق داره اینجا "دموکراسی اسلامی" است
اسلام برای ما مهمتر از ژست های دیپلماسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
3
75
کاملا معلومه که ماجرا از کجا اب میخوره
پاسخ ها
مهرنوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
گل گفتی
طوگاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
همه ی ماجراها به آب ختم میشه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
3
91
خیلی خاله زنکید واقعا که.

پوششی که داره خیلی عالیه هیچ ایرادی هم نداره. من اگر خوبم و گر بد تو

برو خود را باش.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بحث این است یا زنگی زنگی با رومی رومی
اگه چادری هستند باید همه جا چادری باشند
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
4
61
متاسفم برای نویسنده این متن!!!
ترویج حجاب اسلامیی به هر شکلی که باشه امروزه واجبه!!!
و چقدر قشنگ بود کار خانم نامداری که در عین نجابت، هم مجری خوبی بود و هم حجاب برتر رو تبلیغ میکرد!!
شما مثل اینکه مجری های مانتویی رو ندیدی؟؟ یا تو سینما نرفتی و ببینی از سینمای همین مملکت چه پوششهایی به نمایش میاد!!؟؟
حالا یه نفر میخواد با خلاقیتش دختران رو به سمت چادر بکشه چه اشکالی داره!؟ بهتر از اینه که الگوشون بشن دیگرانی که نه حجاب رو رعایت میکنن و نه نجابت رو... یه خرده تفکر همراه با تعقل مفیده!!!
مهرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
65
واقعا واسه کسی که اینارو نوشته متاسفم تویی که ادعایدین و ایمانت میشه چرا تو کار بقیه دخالت میکنی چادر رنگی پوشیده که پوشیده اتفاقا خیلی هم کار درست و جالب و جدیدی کرد و خیلیا با این کارش به چادر پوشیدن علاقه مند شدن آدم خوب همیشه حسود زیاد داره خاک بر سر عقده ایتون خاله زنکای بیکار
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چادر رنگی رو از کجا آوردید ؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
52
چرا همتون با این بنده خدا لج شدین ...بابا ممنوع التصویر شد دیگه ولش کنین ...همین فرزاد حسنیم که بافک وفامیل عید غدیر تو ویتامین 3 بودن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
3
47
بی ادب به تو چه ربطی داره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
59
واقعا عقب افتاده و متحجر هستین
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
3
61
خانم محترم اگر مسلمان و شیعه هستید پس چرا آبروی یک مسلمان را آن هم به این وسعت میبرید ؟از خدا شرم ندارید که این طور بی باکانه از گناه و اشتباه دیگران صحبت میکنید ؟پس در مورد این کار زشت خودتان نظرتان چیست؟اگر خانم نامداری به نظر شما حجاب کاملی ندارد که البته اینطور نیست مطمئن باشید گناه شما بزرگتر است
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
امر به معروف به صدا و سیماست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
55
خوبید؟؟؟ بس کنید خواهشا!!! با آبروی مردم بازی نکنید! حالا خوبه همه دارن عکساشو میبینن ! وگرنه فکر میکردن چکار کرده بنده خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
0
60
ایکاش نویسنده عکسهای خصوصی وخانوادگی خودش راهم می گذاشت.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
نویسنده مگه مجری سیمای ملی ایرانه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
55
چرااز اسم شهدا عریز برای پیشبردمقاصدتان استفاده میکنید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
2
58
همین که شما را عصبانی کرده یعنی کارش درسته
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ای جونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
6
27
همه ی این نوشته ها و عکس هاکارفرزاد حسنی است فکرمیکنه خیلی زرنگه
فرزادمینویسه بنام کس دیگه میزنه
نامردی میکنه به ازاده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
38
حالا دیگه هیچی گیر نیاوردید گیرش بدین یه این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
3
37
به اون بی وجدانی که پشت همه این حرفها یی که برای خانم نامداری درآوردن هست باید بگوئیم بی وجدان پست فطرت طرف یه موقع ۰۰۰۰ خودت بوده حالا که به ذات کثیفت پی برده و مثل یه تفاله پرتت کرده بیرون یه لشگر خانوادتو آوردی که مثلا خودتو خوب جلوه بدی ولی پشت سر ۰۰۰۰خودت این حرفها رو در میاری قابل توجه طرف۰۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
52
دارید آتش جهنم رو به جون میخرید این بیچاره که حجابش خیلی خوبه چرا این مطالبو مینویسد از خدا بترسید
رسالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
50
بااحترام به روح همه شهیدان که باجان ودل ازنام وناموس ایرانی دفاع کردند .
آنچه که در پس این ماجرادیده میشود در واقع تخریب خانم نامداری بوده و بس.اینجانب هر چندعلاقه ای به اجرای این خانم ندارم ولیکن اینگونه نگارش راکاملا مردود وخلاف شان وشوون انسانی واسلامی میدانم.گمان نمیکنم پرده برداری اززندگی دیگران بوی عطریاس فاطمه بدهد.
جای بسی تعجب است ازسردبیرمحترم که تنهابرای بالا بردن آمار کلیکها حاضربه پایین آوردن حرمت انسانی ودون جلوه دادن تلاش این خانم درعرصه اجتماع شوند؟؟!!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
41
فرزادحسنی که خدای ارایش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
37
با این نوشته ها نشون دادی که تمام قضاوتهایی که کردی چقدر بی اساس وبی پایه است بیشترشبیه نمایش کینه های شخصییه؟؟؟ چقدراین حرکت سوای گناه اون زشته که بخوان بی دلیل به یکی هزار جور انگ وافتراببندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
37
یه مشت چرند و پرند سر هم کردی برای خراب کردن یه انسان همش مزخرفات و خذعبلاته واقعا چقدر ما انسانهای بیکاری هستیم همه دنیا دارند لذت میبرند از زندگیشون ماهم گیر دادیم به لاک و استین چادر پای بدون جوراب این همه منکرات در این جامعه وجود داره از دزدی و دروغ گرفته تا بداخلاقیهای اجتماعی و رانتهای میلیاردی اون وقت سر مردم با این چرندیات گرم میکنند تا کسی بهشون کاری نداشته باشه و حرفی از این همه ظلم بر مردم بینوا نزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
37
سرتاسر این متن چرندیاتی بیش نیست.برای نویسنده این مطلب واقعا متاسفم.خیلی حقیری خانم نویسنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
32
واقعا متأسفم که "نویسندگانی" بیکار چون نویسنده این متن در کشورمون زیاده.
بعید میدونم ایشون حتی تحصیلاتی مرتبط با کاری که دارن میکنن داشته باشن
با حضور چنین افرادی درون خبرگزاری ها تا ابد مایه خنده دیگران خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
2
41
حجاب خانم نامداری کامل کامل هستش چه با چادر چه بدون چادر. زندگی خصوصی مردم به شما چه ربطی داره. نمی دونم این افراطیون کی میخوان دست از این خاله زنک بازی ها بردارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
34
با این حرفهای بیجا کاری می کنید اونی هم که چادر میذاره دیگه چادر سرش نکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
38
واقعا که میخواهید چی ثابت کنی من نه طرفدارشم نه چیز دیگری ولی این عکس را با اون متنی که نوشتی به هر کسی نشون بدی مشخص میشه چقدر غرض ورزی درون متن نسبت به خانم نامداری هست. ولله ما اول باید به رفتار خودمون رسیدگی کنیم بعد در مورد دیگران قضاوت کنیم. یکی بگه کجای این عکسها ارایش غلیظ داشته یا موهاش چیدا بود. دست بردارید بخدا این جواب داره
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
40
خوشم میاد همه چی رو به فتنه 88 نسبت میدی مرد حسابی اینقدر از خدا بیخبر نباش هرکی راه میره میگی عوامل فتنه است .تهمت نزن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
30
به نظر منم همین موضع گیری مردم و خوانندگان کافی بود برای کسانی که به راحتی با آبرو و حیثیت دیگران بازی میکنند
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
31
این نوع نگاه است که تفرقه می اندازد من دقیقا نمی دانم خانم نامداری کیه ولی شما باین تیتری که زده اید بیشتر بوی نفاق می دهداگر می خواهید نگاه اصلاح گرایانه ای داشته باشید این راهش نیست ... واقعا این نوع نگاه تخریب گر در شان سایتی به نام شهدا نیست ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
19
این حرفها وقت طلف کدن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
14
6
البته من دخالت توی زندگی دیگران رو نمی پسندم و اگر ذات واقعی خانم نامداری جور دیگری باشد نباید از او خرده گرفت بلکه باید از مسئولانی خرده گرفت که اجازه دادند چنین کسانی وارد تلویزیون شوند چطور برای ماهایی که پاراتی نداریم واسه استخدام تمام زیرو بم زندگیمون رو در مییارن و لی برای چنین کسانی نه ؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
31
به ما چه. بی حجاب که نیست. برین تو خیابونا رو ببینید به این بنده خدا گیر ندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
34
;بسیار متاسفم از این همه تحجر و نادانی.
هادی
|
Japan
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
29
اگه مسلمانی اول خودتواصلاح کن ،بردن آبروی دیگران حتی اگرگناه کارترین آدم باشدشیوه ی آدمیت واسلامیت نیست بلکه یک اسیدپاشیست ازنوع اجتماعی،مشکل خودشماهستیدکه هنوزدرعصرهجرگیرکرده اید،هیچ جای اسلام نگفته حجاب خوب چادره وقرآن هم فقط گفته خودتان راازنامحرم بپوشانید،هیچ کسی نگفته یک مجری درزندگی خصوصیش هم باچادررفت وآمدکنه چون مردم اینجوری اونومیشناسن.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
31
من نه طرفدارشم نه برنامهاشو دیدم ولی شما حاشیه سازی میکنید ایراد بنی اسرایئلی میگیرید از خدا بترسید با ابروی کسی بازی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
28
عجب ادمي هستي شمابابا به زندگي خصوصي مردم چيكار داري تازه همچين ميگي فلان و بهمان انگار بنده خدا لخت اومده بيرون حجابش هيچ مشكلي نداره...تو كه اسم شهدا رو يدك ميكشي سرتو از زندگي خصوصي مردم بكش بيرون...
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
1
16
به خدا گناه داره چی میخواهید از جونش واسه نویسنده متاسفم اخه مگه شما خدا شدید
مهرنوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
14
چرت و پرت نگین خیلی هم دختر خوبیه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
17
واقعا متاسفم براتون که کاری جزفضولی توزندگی مردم ندارین آخه کجای اون عکسا بده نه مویی بیرونه نه آرایشی به این میگی آرایش غلیظ به غلیظش چی میگی مازرنگ باشیم کلاه خودمونو باد نبره اصلا مگه کسی که چادریه دل نداره آرایش کنه یالاک بزنه اگه اومدماهمه خودمون جوونیم خانم نامداری هم مثل ماجوونه پس لطفا به کسی کارنداشته باشین.
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
16
بگذارید بنده خدا زندگیش رابکنه چکارش دارید به جای گیر دادن به چادر افراد بیائید فرهنگ اسلام ناب را ترویج دهید اسلام و دین فقط جادر نیست ما معنای اسلام را فقط چادرش یاد گرفتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
15
اعتقاد به اسلام تنها در حجاب نیست. خیلی راه داریم تا مسلمان شویم. نویسنده ی محترم، بردن آبروی یک انسان، نزد خدا جواب دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
12
متاسفم که با ابروی یه خانم اینگونه رفتارمیکنین ...شماادم یکی دیگه هستی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
13
دیگه براتون عادت شده که تو زندگی دیگران سرک بکشید شرمتان باد.
تو در حدی نیستی که درمورد دیگران قضاوت کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
14
حجابش کامله ....لطفا دست از سر این این بیچاره بردارید ...واقعا که ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
9
دوست عزیز این خبر شما مصداق اون جریانی است که طرف ازدیوار خونه یکی رفته بود بالا ببینه چه کار میکنه بعدش بهش تذکرداده بود معلوم شده بود تذکر شونده یه خطا انجام داده اماتذکرگیرنده چندتا. ما عادت داریم یا یکی رو اونقدر بالاش ببریم که طرف خودشو گم کنه یاچنان زمینش بزنیم که دیگه نتونه بلند بشه.باید سعی کنیم درامربمعروف ونهی از منکرجانب اعتدال روازدست ندیم.
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دوست عزیز مطالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر میشه دیگه دیوار نیست
منتشر کننده خودش می خواد به اشتراک گزاشته بشه
پژواک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
12
ببین ما گیر چه امل های افتادیم دنیا به فکر اتم و نانو...است ما ضل زدیم ببینیم کی جوراب پوشیده کی نپوشیده یعنی واقعا خاک بر سر تک تکتوت.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
11
به قول بابام هر کس رو تو قبر خودش میگزارند وبه قو ل بزرگان در امور دینی حال افراد رو باید دید ممکن است شخصی روزی بدون حجاب باشه اما امروز به این نتیجه رسیده بهترین پوشش برای زن حجاب است وآن هم چادر
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شما جز اون دسته هستید که در قایق می گویید می خوام زیر خودم رو سوراخ کنم به کسی چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
13
سلام. نباید از ظاهر انسانها در مورد باطن اونها قضاوت کرد. چادری بودن پا مانتوپوشیدن و بدحجاب بودن و آرایش کردن و... دلیل خوب بودن یا بدبودن انسانها نمی‌شه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
12
از خدا بترسید با ابروی مردم بازی نکنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
15
خیلی ضایع بود مطالبتون .بابا اون طرفی که اینور داره میخونه شعور داره میفهمه که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
13
به تو ربطی نداره داعشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
19
واقعا برای نویسنده بااین عقاید پوچش متاسفم
امیر تیتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
9
نویسنده این سایت یه سری به نظرات مردم بزنه تا ببینه حرف مردم چیه؟!! ملاک اعتقادوایمان نه چادر است نه تسبیح ونه ریش...
یک بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
8
مدتی است که عدهای سعی دارند خانم ازاده نامداری را تخریب کنندولی دست خدا بالای همه دستهاست .پس از خشم خداوند بترسید که خدا در کمین ستمکاران است وکاری نکنید که خدا ابری خودتون روبریزه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
7
چقدر بایدتحمل کردافرادی را که این چنین بی شرمانه در زندگی شخصی دیگران سرک می کشند وبا آبروی مردم بازی می کنند.انشاا...خداوند نویسنده رابه راه راست هدایت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
8
,واقعا برای این نویسنده متاسفم فکر کنم خیلی بیکاری که اینقدر تو زنگی خصوصی دیگرانی
یگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
8
به نظر من حجاب هرچی که آدم رو بپوشونه است حالا میخواد چادر رنگی باشه یا هر چیز دیگری . حجاب خانم نامداری کامله . اصلا به شما چه ربطی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
7
مردم احساسی-مذهبی ایران سالها با حرفهای احساسی- مذهبی زندگی کرده اند و افراد سودجو از این مشخصه ما چه سو استفاده ها که نکرده اند.....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
3
متاسفم چراکه میتوانستید سرمشق دیگران باشید
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
7
براتونم متاسفم ......... h
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
8
واقعا که الان تمام مشکلات حل شده فقط مونده این بیچاره .این چه متن مسخره ایه اخه
گلمحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
1
6
کاملا مشخصه که نویسنده با خصومت شخصی وقت گذاشته و یه سری اراجیفی که خود ما هم در هیچ شرایطی نمی تونیم با عقل سلیم بپذیریمش رو نوشته،واقعا یه آدم چقدر می تونه حقیر باشه که با آبروی یه زن تو جامعه اسلامی بازی کنه.لعن خدا و پیامبر رحمت بر این نویسنده که طبل بی حیایی رو خودش بر کوس خبرگزاری فریاد می زنه و از حیای دیگران می نویسه...واقعا
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
6
واقعا که براتون متاسفم شما به این میګین بد حجاب برید خیابون یا حداقل بازیګرای خودمون رو ببینید متوجه میشید بی حجابی چیه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
3
3
برای این خانم بی نهایت متاسفم وبیشتراز اون برای کسانیکه با این خانم باصطلاح سیده درار تباط ودمخورن برو روان درمانی روحت بیماره
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
4
شماهای تندرو دیگه شورشو درآوردید
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
11
1
دوستان عزیز
مطالب همه رو خودندم
برایم جالب بود که :
- این همه ادمی که کامنت گزاشتند چرا اسمشون رو نزاشتند ؟
- در ایران اسلامی حکومت و قوانین برپایه اسلام قرار دارد و ایران جدای دیپلماسی جهانی است و دارای دیپلماسی همراه با احکام اسلام و ارزش هاست
- بحث امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما یا همان رسانه ملی است
- فردی که عکسها و مطالب خودش رو در شبکه های اجتماعی منتشر می کنه یعنی می خواهد به اشتراک بگزارد و شبکه های اجتماعی جزء حریم خصوصی نمی شوند پس نباید بگوییم وارد حریم خصوصی شدیم چون منتشر کننده خودش با عقل سالم مطالب و عکسهایش را به اشتراک گزاشته است
- خانم نامداری و امثال وی افرادی چهره هستند و الگوی بسیاری از نوجوانان و جوانان ما در نتیجه باید به مسائل شرعی و قانونی پایبند باشند
فردی که چهره می شود ، فردی که مشهور می شود باید مراقب رفتار و اعمال خود باشد تا شکار خبرنگاران و منتقین نشود!
- اگر خانم نامداری مدعی چادر و مذهب است باید در تمامی ابعاد زندگی چادری واقعی و متقد باشد
* اینجاست که امام (ره) می فرمود اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
صد در صد موافقم
کسی نظری داره جواب آقا میلاد رو منطقی بده
ستار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
سلام
اقای میلاد شما احیانا نویسنده همین مطلب نیستین؟؟؟؟
چون همه جا نظر دادین و از مطلب نوشته شده حمایت کردین خخخ
موفق باشین
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
چادر تو مشتش بـــــــود...
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
4
مدیونین اگه فکر کنین نویسنده واین خبرگزاری ازدوستان فرزادحسنیه...........عزیزم چراباید خونه نشین باشه درحالیکه طلاق گرفته؟؟اتفاقا الان قدرزندگیشوبهترمیدونه (روشنی بعدازتاریکی) ضمنا کجابدحجاب بود؟؟اونجا که کیش رفته بود با اون آب وتاب تعریف کردی وروش زوم کردی مگه بد پوشیده؟میخوای برو چادروسرتاپاش بدوزکه کنده نشه.....والا
آیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
5
اون عکسی که فلفل دستشه توخونه س دیگه مگه نیست؟! چه کسی تو خونه اش چادر میکنه سرش؟آخه ؟ هرچند که نفاق تو همه مجری های صداوسیماهستش و اکثراین خانوم گوینده خبرها و مجری ها بی چادرن ولی اونجامجبورن! حالا این چادر الکی چی داره معلوم نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مطلب میلاد رو بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
میلادبره خونواده خودشو جمع کنه مطلبش خودخواهانه ست و کاملاً داعشی کی گفته اینجا جمهوری اسلامی است و هرکی هرحرف مفتی باید بزنه ؟ شماهاازجمهوری اسلامی نون درآوردید وگرنه اسلام همچین حرفایی که شما میزنید رو نزده. این رو واسه کاربرمیلاد گفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
7
به اصل مقاله کاری ندارم.فقط سوالم اینه آیا سید حسن خمینی نماد فتنه 88 هستند که جاری کردن عقد خانم نامداری توسط ایشون نشون دهنده موافقت خانم نامداری با فتنه 88 هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
9
این بیچاره کجای حجابش مشکل داره؟مثل اینکه شما توی جامعه نیستید تا حجاب بقیه رو ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
مطلب میلاد رو بخون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
4
0
چادرم باشد مرا معیار ایمان شرف *کی گفته چادر بومیده خجالت هم خوب چیزییه دختره ی لات
jamshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
0
مقصر این بنده خدا نیست مقصر ارگان دولتی صداو سیما وارگانهای نظارتی اون هستند اگه واقعا مشکل داره بیرونش کنند اگه نیازمند ارشاد ارشادش کنند اما اینگونه نادانی های دختری را رسانه ای کردن درست نیست هرچند که کار این خانم مورد تائید من نیست بعنوان نظر شخصیم اما این در صلاحیت مراجع مسئوله تازه این بنده خدا معصوم که نیست دارای هوای نفسانی وخواسته های درونی هم میباشدمثل تمام ما ادمااگر هدایت نشده ما هم مقصریم .ابرو بری درست نیست در جائی که خدای ما ستارالعیوب میباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
5
خیلی هم خوبه .شاعر میگه کاری که به من ربطی نداره به دیگرون چه.
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
12
من آزاده نامداری‌ام و فقط دلم ‌می‌خواهد به سردبیر و مسئول آن سایت بگویم: بله! چادر من عطر یاس فاطمه (سلام الله علیها) را نمی‌دهد (هیچوقت خودم را در آن حد و اندازه نمی‌دانم)، ولی کجای مطلب شما، بوی رفتار علوی و حسینی داشت؟ در کدام رفتار ائمه ما اثری از تجسس و حرمت‌شکنی دیده‌اید که چنین می‌کنید؟ آقای سردبیر، کلیک‌هایتان نوش جان! عزاداریِ «محرمِ» نیامده‌تان قبول ... .»
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
5
به نظرم کارش خیلی هم بد نیست.چادریه با کلاس!!شاید تبلیغی بشه تا دختران چادری بشن:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
4
لا تجسسو فی امور مسلمین صد رحمت به داعش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
0
كساني كه نظر ميديد بريد اول ايراد خودتونو بگيريد بعد ايراد مردم طوري نوشتيد كه انگار همتون عيبي نداريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
2
خدا هدایتتون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
1
خدا شما را هدایت کنه
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
1
1
بازندکی شخصی مردم جی کار دارید زندکیتونو بکنید حالاجون یارومشهوره بامانتو نمی تونه بره بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
1
خوب الان کجای پوششش مشکل داره حتی اسلامم گفته پشت پا رو نامحرم نبینه نه روی پا
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
2
اگر چه نویسنده محترم کمی ترمز بریده و...اما این خیلی سخته که دوستان بپذیرند که خانم نامدار بازیگر نیستند، که هر روز یک نقشی را بازی کنند. مجری هستند .... توقع این که مجری باید ثبات شخصیتی داشته باشد ، خیلی سخته؟!انسان دوشخصیتی نداریم! داریم؟! این تجسس نیست ؟ انتظار است....
سیدعباس میراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
1
فلاکت بار ترین تهاجم فرهنگی مجریان سیماهستند نوع لباسشان نوع ارایششان نوع حرکاتشان نوع شوخیهای بی مزهشان واقعا شرم اور است چرا نباید انسانهای پاک وبی الایش بتوانند به سیما راه یابند چرا دختران مومن ومتدین تحصیل کرده فراوان باید بی کار باشند واین افراد مبلغ ترویج تجمل گرایی وطلاق واسراف مشغول کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
0
آقای حسینی شماکه بیشترازنویسنده ترمز بریدین و زدین توی خاکی بااین طرز فکرشما آقایان مجری که یک روز کت وشلوار می پوشن روز دیگه لباس اسپرت تماما دوشخصیتی هستن.
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
منظور من دو نوع لباس نیست ،بلکه پوششی است که دو تفکر کاملا متضاد را نشان می دهد والا هرکسی می تواند صد جور لباس بپوشد.... و شخصیت ثابتی باشد.... فکر کنم آمدیم به جاده صاف البته با ترمز!!
اسلام مشکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
0
سلام به همه کسانی که زحمت کشیدن برای این موضوع کامنت گذاشتن /فکرکنم خانم نامداری هم مشکلی نداره ولی بایدخانم نامداری اینوبدونه که توسیمای ملی بایدحواسش جمع باشدتادوچارحملات بعضی افرادنشه سیمای ملی جایی نیست که هرکس باهرپوششی یارفتاری که دلش خواست حاضربشه باید ازبعضی رفتارهارادراین مکان خودداری کنی چون کشورماباکشورهای دیگرازنظراخلاقی ورفتاری فرق میکند/وبایدبعضی نفرهاهم سعی در خراب کردن یکی نکنند چون فردابایدجوابگوی خداباشند باتشکرازهمه
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
0
به طور کلی وقتی شخصی وارد رسانه یا فضای مجازی میشه یعنی دیگر زندگی خصوصی محسوب نمی شه
کسی که برای خودش حریم خصوصی قائل هست آن را در فضای عمومی انتشار نمیده
کسی که زندگی خصوصیشو عمومی میکنه به دیگران اجازه ورود داده پس نمیشه بگه همه بیسان منو نگاه کنن و ازو تعریف کنن. هرکس هم انتقاد کنه فضوله!!!
فلک زده
|
United States of America
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
0
همه مطالبتون گیرم صحیح .اول یک لحظه فکرکنیم دین یعنی چه؟ همین کلمه دین ..نه چیزدیگه.... چه برداشتی ازدین میکنید ؟.یوم الدین یعنی چه ؟ تو قران یک بار گفته میشه ولایجسس فی الدین وجایی دیگه میگه ولاتجسس فیالدین ... برید فرق این دوتا را پیداکنید بعد امربه معروف ونهی ازمنکر را میفهمید ..اشکال ما مسلمونا یک چیزه... قران داریم ولی هیچوقت نرفتیم کلمه به کلمه فارسی اونو بخونیم ببینیم داره چی میگه چرا میخوان عربی بخونیم فقط بخاطر خوذشون که هربلایی میخوان به اسم قران سرت بیارن ومن وتو مث ادمای نفهم خزعبلات اونا را غرغره کنیم .
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرست
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم اگربد تو برو خود را باش
هرکسی ان درود عاقبت کار که کشت .
حجاب چیز دیگریه درمیان من وتو حجابی وجود داره که ازعفاف وغفت نشات گرفته تو قران وقتی میرسی به کلمه حجاب درترجمه اقای قمشه ای داخل پرانتز به جای خدا سخن گفته ونوشته (ترجیحا چادر بهتر است )
خانم محترم حجابت عالیه عفاف مهمترازحجابه
ولاتجسسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
1
در قران امد. در کار یکدیگرتجسس نکنید . چرا درکاروزندگی مردم جستجومیکنید..میگیدارایشش غلظ بود.که اینطور نیست. فلان لباس. وحرکات راداشته. واقعا خجالت اوره .اگه قران راباورداشتید.اینگونه تجسس نمیکردید.
ولاتجسسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
1
خداکنه نویسنده این متن. نظرات. ومثبت. منفیها را ببیند و به اشتباه خودپی ببرد. وشجاعانه عذرخواهی وطلب بخشش کند. چراکه در روز قیامت وحساب وکتاب. توان جبران نخواهی داشت .ابروبردن انهم دراین سطح وحشتناک است. یک عذر خواهی ساده وطلب ببخشش. شاید اتش جهنم را دور کند.حق الناس. شوخی بردارنیست وخدانمیبخشد..انشاله عاقبت بخیرشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
تقصيرصداوسيماست كه خيلي برايش مهم نيست كه كسي راكه واردخونه هاي مردم ميكنه چه تاثيري برافكارانها ميگذاردوقتي زيبايي وبرخورد ظاهري وجذب مخاطب به هرقيمتي ملاك باشدولو طرف دوچهره داشته باشد
نتيجه هم بهترازاين نميشودوازاين بدترهم خواهدشدومابايدشاهدالگوهاي بدترازاين هم باشيم اگرمن تاحدي موافق
اين نويسنده هستم به اين دليله كه اين خانم باچادرجلو اومدوبعدبه سمت بي چادري وحتي بدحجابي پيش رفته وگرنه ماخيلي مجري داريم كه نه چادريندونه ادعايي دارند
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
حجاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گنه دیگران بر تو نخواهند نوشت
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
ولی خدایی شعرها و متن های عاشقانه ای که منتشر میکنه خیلی تابلویه که داره منت کشی میکنه، شاید از طلاقش پشیمون شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
به من و شما چه ربطی دارد که پشیمان شده یا نه.
همه عیب خلق دیدن نه مروت است و مردی
نگهی به خویشتن کن که همه گناه داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
0
آری باید به تفکرات پوج و واهی حقارتگرا گریست . مثلا کشور مامهد تمدن میباشد ! ودم از اسلام و قرآن می زنیم . ولی به راحتی عقاید واندیشه و باورهای شخصی و اجتماعی دیگران را زیر سئوال می بریم . ودر زندگی این و آن سرک میکشیم تا نقطه ضعفی پیدا نموده وآبرویش را به حراج بگذاریم. درصورتی که شریعتمان می گوید : بجای آبرو ریزی آبرو داری کنیم . اسم مسلمانی یدک کشیدن کافی نیست اعمال درست و بادرایت مهم است . اسلام دین راحتی است اگر خشکه مذهبان پر مدعا بگذارند و به اسم اسلام اینقدر سمپاشی نکنند که منجر به اسید پاشی مجدد بر علیه هم وطنان عزیزمان بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
0
0
شماها همه دیوونه اید برید اول خودتونو جمع کنید
منظورم مخاطب خاصه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
0
0
به نظر من بدهید اقای احمد خاتمی مثل برادران داعشیش سر این دختر را ببرد تا مشکلات فرهنگی اقتصادی ورزشی علمی آموزشی و.....حل شود!!!!!!!!
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
1
0
خجالت نمی کشید که عکس پشت سر زن مردم اینگونه مطلب می نوسید
به شما چه مربوط ؟
خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
0
0
متاسفم هم برا شما و اون خبرگزاری معتبری که نقل کردین که اینجا کیش است واینم آزاده نامداری ، مسلمون آخرتت رو نفروش کیش هیچ پستی و بلندی نداره داداش تو این عکس تپه با ارتفاع 20 متر می بینیم، لطفاً دروغ پراکنی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
1
0
من از مخالفین سرسخت بد حجابی هستم اما این گزارش شما چه ثمره مثبتی داره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
1
0
فکر نمی کنید دارید به این خانم تهمت می زنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
1
0
تا وقتی صاحب نظران ما مثل نویسنده این مطلب هستند و کرکره ها رو پایین کشیدند فقط خدا باید به داد ما برسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
بابا بیخیال
منم با این خانم موافق نیستم ولی متن شما کلا چرت و پرت بود و بی ربط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
شما دیگه چه آدمایی هستین ادم تو خونه خودش هم حتما باید چادر سر کنه رفته کیش تو دریا اونجا هم باید با چادر شنا کنه بزارید مردم زندگیشون رو بکنن با این چیزا سر خودتون رو گرم نکنید اگه راست میگید در مورد فقر بیکاری فساد عکس و مطلب بزارید و از سرک کشیدن توی زندگی مردم دست بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
الان ديگه قانوني كردن گير دادن و بگير ببندرو واقعا اولويت كشور حجاب دختران وزنان سرزمين من هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
چند گرفتی برا فرزاد گریه کنی نویسنده جان؟؟

آرایش فرزاد که مثلا مرده موردعجیب تره یا یه زن که من خداییش هرچی گشتم غلظتی گفتی و ندیدم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
0
0
این مطلب بوی نفاق میدهد نه چادر خانم نامداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
0
اقا میلاد لطفا تو حرف نزن با اون عقاید مسخرت شماهایید ک مردمو از هر چی دینو چادر زده میکنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
چقدر عقده ای هستی تو!!!یه وقتایی دوس داره چادر سر نکنه.حالا مگه ادعا کرده که زینب کبراست که اینجوری تخریبش میکنین؟برن سوابق خودتونو دربیارن که مفسد فی الارض شناخته میشین.ماکه دوسش داریم.حالا هی حنجره پاره کن
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
0
الان شما بگید چادر رنگی پوشیدن چه گناهی داره ؟
خب دلش میخواد رنگی بپوشه به ما چه
یک مادر فعال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
به هیچ عنوان تلویزیون نگاه نمیکنیم چون پر از فساده به جاش با همسر عزیزم وبچه هام که دانشجو هستن کتاب میخونیم
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
1
خداازحق الله میگذره ولی ازحق الناس نه ,نویسنده نامحترم میزان وحق روخداتعیین میکنه نه تو ,معلومه حرفات ازروی حسادته اگه زندگی توجانمازآب کشیده که اسم شهدارویدک میکشی بررسی کنن پاتوازخونه ات نبایدبیرون بزاری ,آبروی مردم رو ریختن فقط کار آدمای اهلشه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
اونی که این نوشته هاروگذاشته فراموش کرده توزندگی خودش چقدرمشکل گناه بارش خداجای حق جواب روازخدامیگیری مطمئن باش ابروی کسی بریزی یه روزهمینجوری خداابروتو میریزه دست بالای دسته
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار