شهدای ایران shohadayeiran.com

نمایندگان مجلس تکذیب کردند
رئیس جمهور در سخنرانی یوم الله 22 بهمن با اشاره به جانفشانی ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس مدعی شد: این دولت اولین دولتی بوده است که قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به اجرا در آورده است.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ رئیس جمهور در سخنرانی یوم الله 22 بهمن با اشاره به جانفشانی ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس مدعی شد: این دولت اولین دولتی بوده است که قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به اجرا در آورده است.

بنا بر این گزارش روحانی در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: این دولت موفق شد تمامی معوقات ایثارگران را تا سال 90 پرداخت کند و همچنین اولین دولتی است که قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به اجرا در آورده است.

این ادعای رئیس دولت تدبیر و امید در حالی مطرح شد که پیش از این معاونت حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشته بود بیش از 70 درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در این دولت به اجرا درآمده است و این گفته وی اعتراض های مختلفی از نماینده های مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

دکتر محمد حسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اینباره گفت: اگر دولت چند درصد از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به اجرا در آورده بود بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگری کشور تاکنون مرتفع شده بود.
انتشار یافته: ۴۱
غیر قابل انتشار: ۵
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
1
8
با تشکر از رئیس جمهور محترم باید بگویم رزمندگان و جانبازان

زیر 25 % ؛ در قانون خدمان رسانی به ایثارگران سهمی ندارند ؟!

و حقشان ندیده گرفته شده و در فقر وفلاکت هستند ؟!

و دولت محترم وظیفه دارد حقشان را بدهد و شکر گذارشان باشد ؟!

...

اگر رزمندگان نبودند

و اگر جمهوری اسلامی بر قرار نمی شد

بسیاری از این میز نشین ها : باید می رفتند غاز چرانی ؟!

غاز چران ها ؟!

سواد و علمشان کجا بود

غافلگرانه صاحب منصب شدند ؟!

و جان و مال دیگران را تصمیم می گیرند ؟!

خدا نیامرزد کسانی را که :

رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % را حذف کردند ؟!

خدایا ما را بیامرز .

آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
2
9
سلام علت اینگونه اظهار نظرهای جناب روحانی بی اطلاعی ایشان از درون بنیاد شهید مدیریت ضعیف باند بازیها وفامیل بازیها وعدم اشنایی ایشان با قانون جامع واهداف ان می باشد ایشان اگر توجه ای به بنیاد شهید وایثارگران داشت حداقل مدیری توانمند وغیر باندی وکاردان را که تابع ولایت وحامی ایثارگران واز جنس خودشان بودبرای این نهاد انتخاب میکرد تال گوشه ای از مشکلات راحل نمایدنه کسی که بنیاد را محل تاخت وتاز خانوادگی وباندی قرار دهد از جمله خواهر ززاده شهیدی و..با ان عملکرد.. جناب روحانی ظاهرا عملکردمثبت دولتهای قبل را تماما به حساب دولت کریمه واهل تدبیر خود گذاشته است این حرفهای تبلیغاتی وعوام فریبانه دیگر قدیمی شده ورنگ وبویی ندارد ما ایثارگران نسبت به عملکردها اگاهیم اگر سکوت کرده وحرفی نمی زنیم به حرمت مقام معظم رهبریست واینکه نمی خواهیم مثل دیگران دل دشمنان نظام را شاد کنیم لطفا بااین حرفهای بی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
1
10
.....ادامه>لطفا با این حرفهای دل ماایثارگران وزجر کشیده های جنگ را بیشتر از این خون نکنیدومارابیش از این درمقابل ملت بزرگ ایران خجل وسرافکنده ننماییدتابهانه دراختیار عده ای خاص قرار نگیرد وادعا نمایند که ایثارگران همه چیز را گرفته برده وخورده اندلطفا استدعا داریم کاسه صبرمان رالبریز نکنید جناب روحانی باحلوا حلوا گفتن که دهان ماشیرین نمی شود باسرکشی گزینشی به خانواده شهدا ان هم در تهران وسطح امثال معاون رییس جمهور که دردی دوا نمی شود قدری به خود آیید شما که حداقل دربدرقه این عزیزان به سمت میدانهای نبرد درزمان جنگ تحمیلی آ ن روحیات بشاش ومثال زدنی رادیده بودید چراناچیز ترین خدمات را رسانه ای میکنید ان هم خدماتی که بخش اعظم ان در دولتهای قبل اختصاص یافته شما به گونه ای از این خدمات وپرداخت معوقات حرف می زنیدکه گویی تنها وتنهامنجی این قشراز همه مشکلات والام شما هستید اعتقاد ما بر این است که گزارشات غیرواقعی وغیر مستند خدمت حضرتعالی ارائه میگردد وگفته واظهارات جنابعالی براساس گزارشات مدیران مربوطه میباشد دردورنج جامعه ایثارگری بیشتر وبالاتر از این هاست که بتوان باحرف وتبلیغ حل وفصل کرد اگر چنانچه بصورت حقیقی وواقعی وغیرتبلیغی دنبال حل مشکلاتشان هستید امار واطلاعات واقعی را درخصوص درمان مسکن اشتغال وا زدواج وتحصیل فرزندان این قشربخواهید وپس از مطالعه ومشورت بانخبگان جامعه نخبگان این قشر مدیران استان وشهرستانی ودرنهایت باتایید نظر مقام معظم رهبری دراین خصوص اقدام نمایید اینکه امروزمدیری ضعیف باباند خاص وفکر خاص دراین نهاد مقدس حاکم شود وطیفی درکنارش دنبال رزومه کاری وامتیاز خواهی وامتیاز دهی برای ماندن باشند مشکلی حل نخواهد شد انشاالله ان جناب کلید معجزه اسای خودرابادرایت بدست گرفته وقفل مشکلات این عزیزان را باز نمایید ..بااحترام خاص وویزه وارزوی سلامتی برای خادمین صادق نظام اسلامی
جانباز از شهرری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
5
3
چند نکته قابل تامل است. اول اینکه. آقای رییس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردنداین دولت قانون جامع را بمرحله اجرادر آورده است. این چه اشکالی دارد هر درصد را اجراکرده باشند قانون اجرایی شده ایشان درصد ی ازاجرا را ذکر نکرده اند. دوم.در تیتر خبرتکذیب نمایندگان را ذکرکرده ایداین در حالیست که فقط نظر یک نماینده بنام آقا صفری را گرفته اید. سوم.در این وانفسای بودجه و درآمد نفتی هرچقدراز قانون را اجرایی کرده باشند غنیمت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
جالب است موافقم. بهرمیزانی قانون اجرایی شده خوبست. بیرون گود نشستن و ادعا کردن جوانمردی نیست.
مرتضی خاکپور
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
وانفسای بودجه و درآمد نفتی کجا بود شایعه درست می کنی ؟!
دولت از صادرات مرزی و دریایی 80 میلیارد دلار ارز در آمد دارد ؟!
غیر از صادرات نفت ؟!
بودجه ریالی هم از مالیات و فروش خدمات و چاپ اسکناس پول دارد ؟!

فقط اراده خدمت به رزمندگان و جانبازان باشد

پول زیاد موجود است ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
اخوی خاکپور که معلوم نیست اسم مستعار نباشد. اگر وضع اقتصادی آنطور که شما نوشتی گل و بلبل باشد و در آمد دولت خوب باشد. تحریمی و توظیه کاهش قیمت نفت هم در میان نباشد. بفرمایید آیا اقتصاد مقاومتی اعلامی از سوی رهبری برای شرایط سخت اقتصادی نیست؟ برای مقابله با توطیه تحریم و کاهش قیمت نفت نیست. برای اداره بهتر کشور در شرایط محاصره اقتصادی نیست.؟
مرتضی خاکپور
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
...

اقتصاد مقاومتی : یعنی با استفاده از دارایی های موجود ؟!

یعنی همین که من گفتم ؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
1
6
بانظر بالاموافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
2
5
اگر می خواهی مشکل جانبازان ارتش و سپاه حل شود بنیاد شهید تعیین در صد نکند فقط دنبال کار خودش که خدمات رسانی مباشد را دنبال کند چون کارمندان بنیاد شهید زیاد دخالت دکترین می کنند
اردوگاه 12مهاباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
4
2
باسلام
عرض کردم هنوزیک بندش راندیده ایم چه برسدبه 100%
براساس شنیده ها وگفته ها آموزش وپرورش مهاباددرنظرداردکه مبلغی درحدود800هزارتومانی ازکل فرهنگیان بصورت یکجاکسر نمایدبابت کندی که دولت قبل زده براساس گفته هاگویا آنموقع اضافاتی به فرهنگیان پرداخت شده میخواهندپس بگیرند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
1
6
باتشکر از آقای رئیس جمهور
ایا رزمندگانی که ماه ها با دشمن جنگیدند ولی به درجه شهادت یا جانبازی و اسارت نرسیده اند جزء ایثار گر نیستند ؟ آنان هیچ جایگاهی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
این اشکال از قانون گذار است. دولت موظف به اجرای قانون است. برابر قانون جامعه هدف بنیاد خانواده شاهد .جانبازان و آزادگان هستند و رزمندگان راشامل نمیشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
2
4
جناب رییس جمهور قانون در کشور ما برای ملت زیاد مشکل اجرای ان میباشد کارمندان بنیاد شهید جانباز را مثل دشمن برخورد می کند وزمان خدمات میگویند بودجه نداریم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
0
4
درست است 36سال از پیروزی انقلاب می گذرد اما هنوز آرمان هایی که جان ما را برای گام نهادن در راهی دشوار گرم و قدرتمند می ساختند، در وجودمان شعله ورند. هنوز دلباخته عدالتیم، دشمن فسادیم، مشتاق گشودن راهی به رفاه مردمیم و از توزیع ناموزون دارایی ها در رنجیم.این حرفی است که اکثراًمی گویندکوتاعمل؟جانبازان زیر25درصدجانبازنیستندیعنی مجروحیت دست خودشان بوده بهمین علت ازمزایامحرومندخداآخروعاقبت همه رابخیرکند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
3
6
..ادامه نظر اول... لطفا بااین حرفها ووعده ها بیش از این دل مارا خون وکاسه صبرمان رالبریزومورد هجمه دیگران قرارمان ندهیدچون خیلی ها مدعی هستند که همه چیز دراختیار ایثارگران وخانواده شهداست وبا این سخنان امر بر انها مشتبه تر خواهد شد وبیشتر مدعی خواهند بودوبیش از پیش ماها را سرزنش خواهند کرد البته اعتقاد بنده بر این است که مسئولین امر یا سهوا ویا عمداوشاید بیشتر از روی نااگاهی وبی اطلاع ودوری از جامعه ایثارگری گزارشات غیر واقعی به رییس جمهور مخترم میدهند نیاز است ایشان راهکارهای مناسب ارائه خدمت به ایثارگران رابامشاوره عزیزان نخبه متعهد ازجامعه ایثارگری ومدیران ایثارگراستانی وشهرستانی که خط مقدم خدمت می باشند جمع بندی و تنظیم وجهت اجرایی شدن با دستورالعمل ویژه ابلاغ فرمایند/.خداوند همه خدمت گزاران صادق بی ادعا به ایران اسلامی راتوفیق عنایت فرماید.
فرزند جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
4
سلام آقای رییس جمهور به خدا قسم با چشمان گریان این را برایتان مینویسم که مسولیین بنیاد به خوبی با ماها برخورد نمیکنن درست و حسابی جواب نمیدن هر چی میخواییم و میگن نیست تمام شده ولی به بعضیا که درصدشان هم از ماها کم است را بهشون میدن
پاسخ ها
جانبازشیمیایی
| United States of America |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
اخه کی باید به این مشکلات برسد ما عمرمان تمام شد خدا بفریادتان برسد ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
3
متاسفانه دانشگاه آزاد هم این قانون را اجرا نمی کند. البته شنیده شده میرزاده با اجرای آن موافق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
2
2
بعيد است از دولت تدبيرواميد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
1
چه چیزی بعید است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
2
2
جناب رییس جمهور تشکر ولی نحوه اجرا کردن را دقت کنید تا تمام انهایی که در جنگ بودند بتوانند به اندازه خودشان سهم ببرند
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
3
مادیگه گکوشمان ازدروغ پردازی های دولت تدبیرودروغ پرشده ازاینکه مردم رو....فرض کردن وافعامتاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
3
سلام فقطمنت میزارن س ایثارگران و رزمنده ها
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
2
...

معاون بنیاد شهید: میزان ارائه خدمات به جانبازان در حال تفکیک از مقدار درصد

جانبازی‌شان است .

دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران .

http://nasimonline.ir/detail/News/933364/165

1- البته در ابتدا باید بگویم تنها مرجعی که طبق قانون مسئول تعیین درصد ایثارگران و

جانبازان سراسر کشور است، کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

2- دقیقا همینطور است در گذشت کدها را به جانبازن متقاضی نمی دادیم الان برای باقی نگذاشتن هیچ ابهامی برای جانبازان عزیز، کدهای تعیین درصدشان را پس از کمیسیون به آنها اعلام می کنند یعنی بهشان گفته میشود بر اسا کدوم کد چه درصدی به آنها تعلق گرفته است و جمع کد ها تعیین درصد را تشکیل می دهد پس با این اوصاف سلیقه دیگر هیچ جایگاهی در تعیین درصد ها ندارد ؟!

# ( البته اینطور نیست و به جانباز نمی گویند و تعیین درصد کیلویی است ؟! )

3- این قانون اصلا مربوط به چند سال اخیر نیست و به سالیان گذشته مربوط می شود و دراین خصوص است که در خصوص تعیین درصد جانبازان به هیچ عنوان به عقب برگشت نمی کنیم و هر کسی هر درصدی گرفته به هیچ وجه درصدش کم نمی شود و همیشه ما رای مان به نفع جانبازان عزیز صادر میکنیم پس ما کاهش درصد در کمیسیون پزشکی به هیچ عنوان نداریم و قانون ابقا لحاظ میشود.

# ( البته اینطور نیست و هستند جانبازان عزیزی که درصدشان کم شده است ؟!)

4- به جرات می توان گفت، کاملترین آیین نامه تعیین درصد نه تنها در خاورمیانه بلکه دنیا را در کشور تنظیم کرده ایم ؟!

# ( البته اینطور نیست و ظالمانه ترین و بدترین آیین نامه تعیین درصد دنیا را داریم ؟!)

5- نیاز به تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس شورای اسلامی دارد تا چنین

خدماتی از بحث تعیین درصد جدا شود ؟!

# ( البته چندین سال است که حذف درصد گفته می شود ولی مسکوت می ماند ؟!)

خدایا

خدایااااااااااااااااااااااااااااااا

این سریال

این سناریو

طنز جاودانه شد ؟!

برسان سریالی

سناریویی

عارفانه

صادقانه

برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت ؛ دفاع مقدس ؟!

که رزمندگان جانبازان ؛ بالاخص 5 % هم حقوق و معیشت بگیرند ؟!

و از فقر و نداری رهایی یابند ؟!

و از دنیا بیشتر هم نه : که ما دلشدگانیم ، نه از عالم غیب ؟!

آمین


http://khakpour-m.blogfa.com
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
1
راست گفتن برای کارمندان این اداره که بد نبودن
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
2
لطفا بفرمائيد چه كسي در معاونت حقوقي گفته 70درصد اجرايي شده از كجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
2
برادر من که فرزند شهید است با10 سال سابقه کار هنوز فرار دادی است.پدر من در زمان آزادی خرمشهر شهید شده سختیها را ماکشیدیم اما روز آزادی خرمشهر به کارکنان مس 500000هزارتومان بابت آزادی خرمشهر پاداش می دهند اگر قانون اعمال شده پس جرا برادر من با دو فرزند قرار دادی است.
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
2
...

رزمندگان و جانبازان و فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس ؛

با این همه مخالف زیادی که دارد ؟!

مخالفان نیستند ؟!
شاید که خوابند ؟!

شاید که :

وقتی دیگر ؟!

و شاید به خود آمده و که اصلاح شده اند ؟!

غبر ممکن است ؟!

دلی سنگ جز آب و گل نیست ؟! سنگدلی ؟! عارضه ای از قساوت قلب ؟!

قساوت در آیینه قرآن

قلب یکی از حساس‌‍ترین اعضاء بدن انسان است؛ که قابلیت‌های

اعجاب‌انگیزی در آن نهفته شده است. از جمله آن قابلیت‌ها این است که

قلب، در برابر عواطف انسانی تغییر پذیر بوده و بنا به شرایط و

موقعیتی که برای انسان پیش می‌آید، می‌تواند نرم یا سخت گردد؛ و حتی

این نرمی و سختی هم، دارای درجات متفاوتی بوده؛ تا جایی که دل انسان

از شدت قساوت می‌میرد.

قرآن کریم، این درجات را با تمثیلی زیبا بیان کرده است: [۱۲]

«ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکمْ ... فَهِی کالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً...»«سپس دلهاى شما سخت

شد... همچون سنگ، یا سخت‏تر!...»

قساوت قلب، نیز مانند بسیاری از رفتارهایی که از انسان سر می‌زند،

دارای عواملی است که به برخی اشاره می‌گردد:

← جهل و غفلت

یکی از عوامل بروز قساوت قلب در انسان، جهل و غفلت است.

جهل، تصویری نادرست از واقعیت، در برابر انسان ایجاد کرده و مانع

نفوذ نور ایمان در

قلب می‌شود؛

و غفلت، او را از جستجوی حقایق منحرف می‌سازد؛

فلذا دل انسان در مقابل نصیحت، معجزه و دلیل، سخت می‌گردد؛

چنانچه خداوند در خطاب به پیامبر اسلام می‌فرماید:

«فَإِنَّک لا تُسْمِعُ الْمَوْتى‏ وَ لا تُسْمِعُ الصُّمَّ الدُّعاءَ إِذا وَلَّوْا مُدْبِرِین‏» [۱۵]«

تو نمى‏توانى صداى خود را به گوش مردگان برسانى، و نه سخنت را به گوش

کران،

هنگامى که روى برگردانند و دور شوند!»

در این آیه کفار، که خود را در پرده‌ای از جهل و غفلت فرو برده‌اند و

دلهایشان به قدری

سخت شده که از شنیدن حقایق محرومند، مرده و کر نامیده شده‌اند.

خدایا خودت روزی رزمندگان جانبازان دفاع مقدس ؛ بالاخص 5 % را برسان ؟!

آمین

http://khakpour-m.blogfa.com/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
باسلام
خواهشمند است درخصوص پرداخت معوق پاداش بازنشستگی سال 92 خانواده شهدا هم اقدام نمایید
چرا فقط شعار میدین که معوقات کاملا پرداخت شده
پس تاکی،،،
ايماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
هنوز قانون فوق دروزارت نيرواجرانشده لطفا پيگيري نماييد
جانبازشیمیایی
|
United States of America
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
سلام عزیزان مشکلات جانبازان بنیادی و اصولی است و با یک یا دو تبصره حل نمیشه ..... سی سال نتیجه اش شده این .....چند سال دیگه باید صبر کنیم .....بدرد ما نخواهد خورد ....درتاریخ خواهند نوشت که چه تسهیلاتی برای ایثارگران در نظر گرفته شده است......
پاسخ ها
مرتضی خاکپور
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
...

منظورت چیه :

خودمونو بکشیم ؟!

وقتی به زور دار ؛ قلدر ؛ ظالم ؛ مال اندوز ؛

قدرت پرست ؛ اسیری .

جز صبر درمانی نیست .؟!
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
...

گرفتن نشان درجه «خدمت» محمدرضا رحیمی از احمدی نژاد

http://ataghayde.yoma.ir/page-682848.html

====
محمدرضا رحیمی راهی زندان شد

http://tnews.ir/news/CFBF37504416.html

========

رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس هنوز حقوق ندارند ؟!

نشان را که همه دارند ؟!

مهم نیست ؟!

حقوق و معیشت بدهند و از فقر و نداری رهایشان کنند ؟!

آمین
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
...

خاک پاکان


من خاک را خاکریز کنم

تو پاک را رویان کنی ؟!

بر زحمتم افزون کنی

رزقم زمن بیرون کنی ؟!

رزق مرا تو پاک کنی

جان مرا در خاک کنی ؟!

از چه بخاکم سرکشی

از چه تو پاک از نفسم کنی ؟!

من خاک از خاک می برم

تو راه را پاک از ره بری ؟!

من در ره خاک یاران را مرحمم

تو در ره یاران پاک را همرهی ؟!

شاعر : خودم
مرتضی خاکپور
|
Germany
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
...

خاک پاکان


من خاک را خاکریز کنم

تو پاک را رویان کنی ؟!

بر زحمتم افزون کنی

رزقم زمن بیرون کنی ؟!

رزق مرا تو پاک کنی

جان مرا در خاک کنی ؟!

از چه بخاکم سرکشی

از چه تو پاک از نفسم کنی ؟!

من خاک از خاک می برم

تو راه را پاک از ره بری ؟!

من در ره خاک یاران را مرحمم

تو در ره یاران پاک را همرهی ؟!

شاعر : خودم

به مناسبت سی و ششمین سالگرد ؛ و تصویب بودجه 1394 و انقلابی در

تصویب محرومیت رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس از حقوق و

معیشت ندادنشان ؟!

نشان خدمت رحیمی ؛ برایشان آرزومندیم ؟!

آمین

http://khakpour-m.blogfa.com
فرزند جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
1
سلام
از اجرایی شدن قانون خدمات رسانی به ایثارگران ما که چیزی ندیدیم آقای رئیس جمهور اشتباه به عرضتون رساندند چرا دولت تبدیل وضعیت فرزندان جانباز 25% متوفی قراردادی را انجام نمیدهد؟
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
20سال فقط حرف --رزمندگان ایثارگر جوان حالا یا فوت کردند یا پیر -هوا ناجوانمردانه سرد است برای یاران و داغ برای رانت خوران
یک دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
من دست جانبازان و همسران صبور انان را که بی ادعا در خدمت همسرانشان هستند به عنوان یک هم وطن میبوسم. خودم دو سال در جبهه بودم بی ادعا و به عنوان یک وظیفه دینی و کشوری شاهد جانفشانی دلاورانی بودم که خدمت میکردند . اما افسوس اعتقادات و باور های یک عده جوان غیور و وطن پرست این کشور و شهادت شان منجر به پله های ترقی خواصی شد که دیگر ان روز ها را به یاد نمیخواهند بیاورند و بر مرکب اختلاس و باند بازی و ریا کاری سوارند انان را چه غم از درد شما عزیزان . بر شما نیازی نیست . شما سپر بلاو مدافع انان شدید و انان بلای جان این کشور.پس صبر و عجز فقط به درگاه خدا آورید . یا حق
مبهوت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
سلام. بنده بسیجی آزاده 55ماه اسارت و جانباز50%هستم. درآموزش وپرورش خدمت می کنم و هیچ حقوق ومزایایی تاکنون بابت آزادگی وجانبازی ازهیچ نهاد و بنیادی نگرفته ام. قابل توجه کسانی که می گویند به 5%هانمی رسند ، واقعا اگر بنده کارمندآموزش وپرورش نمی بودم حالا باید مثل شما شاکی می شدم؟ نه عزیزم، شمافکرمی کنی به بالای %25 حقوق میدهند و به 5%نمی دهند؟ بنده 50% و 55ماه اسارت دارم اما هیچ حقوق ومزایایی بابت جانبازی نگرفته ام. ازاین که عده ای فکرمی کنند به جانبازان و آزادگان بسیجی رسیدگی می شود عرض می کنم خیر ، هیچ تو.جهی نشده و نخواهدشد. خداراشکر کارمی کنیم و رزق حلال می خوریم و سربار هیچکس نیستیم.خداوند هم عوضش را داده و می دهد. همین که زندگی آبرومند و فرزندان پاک و صالح دارم خداوند را شاکرم و فقط ازاو کمک می خواهم.
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
اخه چی بگم وقتی کاری از دست رییس بنیاد بر نمیاید یا کاری انجام نمیدهد فقط اعصاب ما خرد میشود ,انوقت که داوطلبانه رفتیم فکر این موقع هارا نمیکردیم ,انهایی که به جای جنگیدن برای وطن دنبال استخدام دراین شرکت ان کارخانه بودند انهم رسمی من وامثال من بفکر چطور جنگیدن در کدام منطقه بودیم البته انها عقل داشتند وما بفکر دفاع از انها , ماجنگیدیم مجروح شدیم ودوباره میرفتیم خط مقدم بیشتر جانبازان چندین بار مجروح ودباره داوطلب به منطقه حالا چی رسید به ماها غیر دربدری گرسنگی بیکاری حالا که سن ماها بالا رفته مشکلات بیشتر واعصاب وروانمان بدتر حتی زن وبچه هایمان تحمل مارا ندارند چه رسد به دوستان واشنایان کاش منم عقل داشتم وبه جای جنگ میرفتم توشرکتی یا کارخانه ای کارحالا زندگیم خیلی بهتر از این میشد کاش فقط کاشکی روسای جانبازان به جای ما وما به جای انها بودیم
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار