شهدای ایران shohadayeiran.com

پسر يه تي شرت صورتي رنگ تنگ تنش بود كه يقش از بيست سانتي متر زير گردنش شروع مي شد،آرايش زننده ي مو و چشم و صورت داشت و با قر و ادا و اطوار زنانه راه مي رفت.پسر سمت راست عادي بود و تقريبا مذكر محسوب مي شد.نه اون جا خيابوني شبيه جردن و سعادت آباد و مناطق خاص (!) تهران بود،هم زمان كم تر از يك ربع مونده به اذان مغرب و افطار در ماه مبارك رمضان بود و هم ظاهر پسر سمت چپي خيلي مشمئز كننده و زننده بود.
به گزارش شهدای ایران، احسان رستگار در صفحه اجتماعي خود نوشت:


همه اين صحنه رو ديديم و متاسفانه عادي شده.

خيلي بي حال و خسته بودم و داشتم مي رفتم سمت خونه،كه اين دو جوان از كنارم رد شدن.هم من هم تمام ساكنان يك ماشين كه داشت از كنارشون رد مي شد و هم يك عابر ديگه، مات و مبهوت داشتيم نگاهشون مي كرديم.




پسر يه تي شرت صورتي رنگ تنگ تنش بود كه يقش از بيست سانتي متر زير گردنش شروع مي شد،آرايش زننده ي مو و چشم و صورت داشت و با قر و ادا و اطوار زنانه راه مي رفت.پسر سمت راست عادي بود و تقريبا مذكر محسوب مي شد.نه اون جا خيابوني شبيه جردن و سعادت آباد و مناطق خاص (!) تهران بود،هم زمان كم تر از يك ربع مونده به اذان مغرب و افطار در ماه مبارك رمضان بود و هم ظاهر پسر سمت چپي خيلي مشمئز كننده و زننده بود.

نگاه كردم و اين قدر حس انزجار بهم دست داد و حالم بد شد كه حتي نمي خواستم عكس ظاهر منحوس و چندش آورشو بگيرم.اومدم اين ورتر،بعد با خودم گفتم به عنوان يك منظره نخواستم عكسو بگيرم ولي در حد يك خاطره،ثبتش واجبه.لازم به ذكره كه،شنبه همون روزي بود كه خبر "تصويب قانوني شدن ازدواج هم جنس بازان در تمام ٥٠ ايالت آمريكا از جانب ديوان عالي" اعلام شد. البته جمعه در رسانه هاي انگليسي زبان خبرش اعلام شد.

نيروي انتظامي،حسب قانون موظفه اين افرادو دستگير كنه و اگه لواط كار هستن حكم اسلام و قانون مجازات اسلامي رو در مودشون اجرا كنه؛حالا مي خواد ١٠٠ ضربه شلاق باشه،مي خواد اعدام باشه و اگه پزشكي قانوني،اختلالات شديد هورموني و جنسي مادرزاديشونو تاييد مي كنه،به عنوان ترنس شناسايي شده و عمل تغيير جنسيتشون با مجوز پزشكي قانوني انجام بشه.ولنگاري هم حدي داره! به بهانه هاي حقوق بشري اي كه برخيش ضد قوانين اسلامه نمي شه بي توجهي كرد.برخي مسئولان هم انگار نه انگار و همه ي خطوط قرمزو رها كردن!

آقايون خطوط قرمز فقط براي مذاكرات هسته اي نيست!مهم تر از مذاكرات هسته اي وضعيت فرهنگي داخل كشوره!

⚡️احمدي نژاد نه تنها به آبروي كشور گند زد و اختلاس رو به بار آورد،بلكه از حيث فرهنگي هم با نگاه حجتيه ايش نه تنها درصدد اصلاح وضعيت بر نمي اومد،بلكه مانع اصلاح هم مي شد. به قول آقاي علي مطهري كه در مصاحبه هاشون بارها گفتن، روحاني هم از نظر فرهنگي عين احمدي نژاد ليبرال عمل مي كنه.

الان باز يه عده نيان بگن خب مگه نيروي انتظامي ديده كه جلوشونو نگرفته؛چون اون وقت من جواب مي دم كه اگه مي ديد جلوشونو مي گرفت يا فقط نوچ نوچ كنان رد مي شد؟حكم اسلام درباره ي لواط چيه؟!

سوره ي عنكبوتو بايد دوباره بخونيم.



*هشدار نیوز

انتشار یافته: ۱۳۸
غیر قابل انتشار: ۶۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
17
12
راست میگه چرا نباید عکس العمل نشان داد این کشور متعلق به اهل بیت متعلق به شهدا متعلق به امام حسینه واقعا شرم داره به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
خفه شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
6
11
خرافاتی
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
13
4
کثیف ترین کارممکن
مصطفي
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
5
14
به شما ربطي نداره هركس رو تو گوره خودش ميزارن دزدي واختلاس كثيفه وغير
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
6
5
شما هم برو ارایش کن
رودابه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
7
چه ربطی به روحانی داشت؟همه دردت انگار همین بود اختلاس رو رها کردی؟
منم هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
10
2
اتفاقا خیلی خوبه اگر اینا نباشن به چی بخندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
7
انقدر این چیزها این روزها در جامعه ما دیده میشه که فقط عده معدودی چون شما دوست عزیز توجه میکنید ولی از اون منزجر کننده تر میدونید چیه که توجه مردم را به این قبیل چیزها کم میکنه اینه که جلوی دامپزشکی ایستاده باشی و فقیر ابرومندی را که میشناسی را ببینی که برای مداوای پسر بیمارش یه قرون یه قرون داره پول جمع میکنه و در همون حین یک پولدار بیدرد مرفه را ببینی که برای زدن واکسن سگش 500000 تومان خرج میکنه این چیزهاست که توجه مردم را به چیزهایی که شما فرمودید کمتر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
2
9
مشکلی نداره هرکس هر کاری دوست داره میکنه
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
4
2
اولا جاهلان نباید نظر بدهن ، دوم اینکه نباید باشه .
سوم : صیغه موقت باید بطور رسمی و علنی در کشور پیاده بشه . هرکی
مخالف صیغه موقت هست. تما این مسائل بگردنش خواهد بود .
و بیماری یعنی خارج شدن بدن از حدود طبیعی . دوجنسه یه بیماریه که
باید درمان بشه . البته اگه آیت الله ها باید برنامه ای پیاده کنن که چنین اشخاصی بدنیا
نیان . چون در این زمینه احادیث زیادی وارد شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
10
1
حتی حیوانات هم همجنس باربی نمیکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
خودت حیوونی می دونی اینو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
2
4
لاییییک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
2
11
من نمي فهمم چرا ملت ما تينقدر سرشون تو زندگي ادماي ديگس و دائم در حال قضاوت كردن هستند ، به شما چه اقا جون. هركسي دوست داره هرجوري كه دلش مي خواد زندگي كنه. اون طبيعتش اينه اينجوري افريده شده، ادم هاي بي سوادي مثل شما منزجر مي شوند، چون ادم ها وقتي چيزي رو نمي فهمند اين واكنش ها رو نشون مي دهند! دوست عزيز شما سرت تو زندگي خودت ياشه و تمركزت روي كار و بار خودت باشه بهتره،
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
3
8
عزیز من . شمایی که میای این پست رو میزاری و زیرش میگی انقدر منزجر کننده بود .. شما مشکلی تو زندگیت نداری که به این چیزا فکر میکنی ؟ این همه کلاهبرداری و اختلاس دوستان رو نمیبنیی این همه تضاد بین حرف و عمل رو نمیبینی بعد اونوقت میری طبیعت و سرشت کسی رو مسخره میکنی که اصلا هیچ ربطی به زندگی تو نداره !! من واقعا برات متاسفم . یه چیز فهمیدم همین الان : این دولت مردا نیستن که باعث میشن یه کشوری جهان اول باشه یا جهان سوم. این مردمان اون کشور هستن که با تفکرات پیش داوری میزنن کشور رو با خاک یکسان میکنن باز جالب اینه حرف از فرهنگ میزنن..
برین به سلامت دوستان... به همین چیزا فکر کنید عمرتون بگذره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
6
دوستان عزیز اصلا گلگی نکنین از این اقاادما فقط چیزای رو که دوست دارن میبینن من نمیدونم سن این شخص چقده ولی مگه میشه تو خیابون راه بری فقرو فلاکت هموطنانت رو نبینی وفقط گله کنی از دونفر که شاید پاکترین عاشقانه های این شهررو داشته باشن شخص محترم خواهشا یکم درمورد کلمه شلاق یا اعدام بیشتر فک کن (درضمن اون شخص محترمی که گفته بود حتی حیونام این کارو انجام نمیدن شما احتمالا هیچوقت حیوانی نداشتید یاحتی ممکنه از نزدیک ندیده باشید چون تمام حیوانات پستاندار همجنس بازی رو انجام میدن)قدری تفکر کمی مطالعه موجب روشنتر شدن زندگیتان خواهد شد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
2
دوستان عزیز اصلا گلگی نکنین از این اقاادما فقط چیزای رو که دوست دارن میبینن من نمیدونم سن این شخص چقده ولی مگه میشه تو خیابون راه بری فقرو فلاکت هموطنانت رو نبینی وفقط گله کنی از دونفر که شاید پاکترین عاشقانه های این شهررو داشته باشن شخص محترم خواهشا یکم درمورد کلمه شلاق یا اعدام بیشتر فک کن (درضمن اون شخص محترمی که گفته بود حتی حیونام این کارو انجام نمیدن شما احتمالا هیچوقت حیوانی نداشتید یاحتی ممکنه از نزدیک ندیده باشید چون تمام حیوانات پستاندار همجنس بازی رو انجام میدن)قدری تفکر کمی مطالعه موجب روشنتر شدن زندگیتان خواهد شد
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
2
5
سلام
اینکه این کشور مال کیه من نفهمیدم امامطمئنا مال اهل بیت و شهدا و امام حسین و موسی بن جعفر و ...نیست
بعدشم لطفا اینقدر احکام جنون امیز اعدام و شلاق و...ندید و بااینکه همجنس بازی هم از نظر من کار ناخوشایندیه ولی که تمام دنیا دارند تاییدکاریهتاییدشنند پس فکر کنید شاید ما از دنیا عقبیم
بعدشم این امر در مورد همه جانوران غیر از انسان طبیعی شده!پس نگین غیر طبیعیه.
ر ضازمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
7
باسلام-یادم میاد-قبلا-اگه نوار ترانه توماشینت بود-شلاق+جریمه=بعد عادی شد/اگه ویدئو با فیلم فردین بود-ویدئو خورد میشد+جریمه=بعد توفروشگاه ها میفروختند/یادمه-باباماهواره- ولکن-اینقدر ما اریائیهای متمدن عقب افتاده شدیم که فقط کارمون شدهقضاوت کردن.میدونید چرا؟ازبس حسرت میخوریم+حسادت میکنیم=بیخودی اروپائیان را مسخره میکنیم-اخه منیکه هنوز پیکان سوارم جه حرفی برای گفتن تو دنیای متمدن اروپا دارم-رفیق غصه نخور-همجنسبازی هم عادی میشه-مثل بقیه چیزای دیگه-میگی نه-اینده دور نیست-باتشکرازشما
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
1
1
بروگمشو
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
1
1
واقعا ادم تاسف ميخوره،خدا بهمون رحم كنه.پناه ميبرم بخدا
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
7
واقعا شما درباره خودتان قضاوت کنید.کاری به دیگران نداشته باشید.این درفطرت هرکسی ممکنه باشه.دست خود ادم که نیست.شلاق واعدام واقعا مسخره ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
سلام
ازدوستانی که میگن ربطی به کسی نداره وچه اشکالی داره ونبایددرمورداین معزلات حرف ونقدداشت یه سئوال دارم اگه پدرشما یامادرشماو...یه روزتصمیم به طلاق بگیره وبادوست همجنس خودش
ازدواج کنه ودرفضای خونه شماآزادانه زندگی کنندبازم این نظرات به اطلاح روشنفکرانه رو دارید؟
بعضی ناهنجاریهای غیرانسانی خیلی زوددامن گیر افرادعامه جامعه میشه خصوصاًاگه نسبت به این رفتارهابی توجه بوده وساده تصوربشه!
کیمیا
|
Canada
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
1
سایتی ک نظر های آدم رو سانسور می کنه دیگ محشره واقن ک این ینی هر کی باهات موافق بود رو پخش کنی هر کی نبود سانسور خاک بر سرت
منصوری از تهران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
5
اقا جان من بعنوان کسی که در کارهای فرهنگی آموزش پرورش هستم وبه این مسائل اشراف دارم میگم بدترین روش کار شلاق اعدام است این کار دردی را دوا نمی‌کند یک مقدار تعصب خود را کم کنید
مجيد
|
Kuwait
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
3
سلام عزيزان من شما كه دم از اسلام و حكم إسلامي حرف ميزنيد مگر كشورهاي عربي مثل قطر كويت عربستان إسلامي نيست چرا اينجا هر كس ميتونه با همجنس خودش بيرون بره لب دريا فروشگاه پارك و غيره رفت و امد داشته باشند حتي همه هم نگاهشون نميكنند اينهاي كه ما اصلان ادم حسابشون نميكنيم بخدا مردم بي تفاوت از كنارشون رد ميشند ميدونن كه همجنگرا هستند پليس هم كاري بهشون نداره ولي ايراني كه بعد از عربها إسلامي شده كأسه داغتر از اش شديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
1
1
من که نفهمیدم حق باکی بود
عدالتگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
1
آقاى محترم نسبتا خيلى افراطى!خيلى دوست داشتم با همچين حس هايى به دنيا ميومدى و تمسخر يه سرى افراد مثل خودت هموفوبيك رو ميچشيدى كه ديگه وقتى نفست از جاى گرم بلند ميشه متن ننويسى!
هيچكس رو تو قبر شما نميذارن ،لازم نيس اينهمه مدعى باشى كه قانون و عدالت سرت ميشه!
اينهمه مشكلات بزرگتر تو كشور هست شما اگه اينكاره اى بفرما اونا رو حل كن،مرسى :|
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
همگی خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
همگی خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
همگی خسته نباشید
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
والا نظری ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
واقعا به این ملت تاسف میخورم ملتی بی فکر وبی مطالعه چون خودشون از این کارا خوششون میاد این کارراو تایید می کنند یا به آدمای بیدار اهنت می کنند که چه و آن چه کسی که ی ذره عقل و وجدان داشته باشه میفهمه که چ بلایی سرجامعه با این کارها میاد ازجمله این پیامدها بی ناموسی بیغیرتی کم شدن ارزش خانواده که من به شخصه اصلا تحمل اینارو ندارم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
1
0
همجنس گرایی یک گناهه ، توی هیچ کشوری به یک همجنس گرا با احترام نگاه نمیکنند ، ولی بهترین کار اصلاح و معالجه یک فرد همجنس گرا هست ، با مشاوره و رفتار درمانی میشه این افراد و معالجه کرد ، همجنس گرایی در هیچ موجودی وجود نداره ، بعضی از رفتارها هرچند در غرب باشند رفتارهای نابهنجار و زشت هستند . توی قران درباره قوم ل ط به عنوان یک قوم گناهکار یاد شده گه همجنس گرا بودند . اما بهترین کار اینه که به فکر راه حلی برای درمان و معالجه این افراد بود
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
دوستان نمی دونم چرا افراد مذهبی سعی می کنند بگند که همجسنگرایان وجود ندارد. اگر خداوند قدرت مطلق و بی انتها است پس ایمان داشته باشید قدرت خلق هرچیزی رو دارد. شما چون برخلاف افکار خودتون این مطالب رو می بینید بنابراین راحت ترین کار که همان نفی است رو انجام می دهید. تو دنیا کلی تحقیقات کردن، کلی زمان و وقت گذاشتن فهمیدن که همچنسگرایایی بیماری نیست و معالجه نمی شود. دوستانی که می گویند همجنسگرایایی بیمار است، تو کل دنیا یک مورد پیدا کنید که درمان شده باشد. شما باید شکر گذار باشید که همجنسگرا بدنیا نیامدید و شکر کنید که بچه های شما هم همجنسگرا نباشند که در غیر اینصورت هیچ کاری نمی توانید بکنید بجز خود خوری. شما اگر به روانپزشکان معروف مراجعه کنید اینقدر آدم های متاهل هستند که ازدواج کردند ولی حس همچنسگرایی دارند. به نظر هر چیزی تو دنیا امکان دارد. و خلق افرادی که جسم مرادانه داشته باشند و تمایل به جنس موافق داشته باشند چیز شگفت آوری برای خدا که قدرت مطلق دارد نیست. فقط تحقیق کنید بعد حرف بزنید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
1
0
قدر مسلم همجنسبازی بسیار کار پست وشرم آوری هست مورد پسند ایرانیا نخواهد بود همجنسبازی یک بیماریست وافراد شهوت پرست این کار ناپسند رو انجام می دهند لذا می بایستی این افراد مورد درمان قرار گیرند نه اعدام
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
قدر مسلم همجنسبازی بسیار کار پست وشرم آوری هست مورد پسند ایرانیا نخواهد بود همجنسبازی یک بیماریست وافراد شهوت پرست این کار ناپسند رو انجام می دهند لذا می بایستی این افراد مورد درمان قرار گیرند نه اعدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
چرا بعضی اسرار دارند همه مثل خودشون باشند نویسنده محترم من همجسنگرا نبستم اما اگر برای شما مشمئز کننده است (برای شما مشمئرکننده است) دوستی که میگوید این کشور مال اهل بیت یاشهدا است بداند این مملکت مال مردم این مملکت است اگر شهدا برای ازادی مردم جنگیدن شما ازادی را از انها نگیرید اما اگر برای اسارت مردم شهید شدن .... شما هم بخشی از مردمید کسی هم برای نمازه جمعه خواند عزاداری و سیاه پوشی شما حتی در امریکا مزاحمت ایجاد نمیکند شاید سینه زنی برای یک مشمئز کننده باشد شما ارا تعطیل میکنید
حمیدرضا
|
United States of America
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
برخلاف این آقا من معتقدم این ها یکجوری بیماری است در حالیکه اگر در جامعه به این افراد مانند سایرافراد نگاه شود بجای آنکه تن فروشی کنند مانند بقیه افراد جامعه کار خواهند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
مردک تو کی هستی که درباره ی احمدی نژاد قضاوت میکنی؟ احمدی نژاد درحدی نیست که چندتا کودن مث تو بخان راجبش تو اینترنت چرت بنویسن اولین و آخرین بارت باشه که راجب به آقای دکتر چرت و پرت مینویسی که بد میبینی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
همجنسگرایی پدیده یا کاملا طبیعیه و کسانی که از اون نفرت یا ترس دارن بهتره زندگی این افراد رو از نزدیک ببینن تا ترسشون بریزه وبیماری هموفوبیاشون درمان بشه و اینم بدونید که خدا اگه میخواست این افراد رو خلق نمیکرد و اگر مردم میخوان وضع جامعه و کشورشون بهتر بشه بهتره بجای قضاوت و عذاب همدیگه متحد شن و کشورشونو بسازن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
همجنسگرایی پدیده یا کاملا طبیعیه و کسانی که از اون نفرت یا ترس دارن بهتره زندگی این افراد رو از نزدیک ببینن تا ترسشون بریزه وبیماری هموفوبیاشون درمان بشه و اینم بدونید که خدا اگه میخواست این افراد رو خلق نمیکرد و اگر مردم میخوان وضع جامعه و کشورشون بهتر بشه بهتره بجای قضاوت و عذاب همدیگه متحد شن و کشورشونو بسازن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
همجنسگرایی پدیده یا کاملا طبیعیه و کسانی که از اون نفرت یا ترس دارن بهتره زندگی این افراد رو از نزدیک ببینن تا ترسشون بریزه وبیماری هموفوبیاشون درمان بشه و اینم بدونید که خدا اگه میخواست این افراد رو خلق نمیکرد و اگر مردم میخوان وضع جامعه و کشورشون بهتر بشه بهتره بجای قضاوت و عذاب همدیگه متحد شن و کشورشونو بسازن
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
چرا منزجر كننده؟ چرا نميگيد طفلكيها دچار بيماري همجنسگرايي بودن؟ كلمه ا ع د ا م خيلي وحشتناكه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
اگه احمدی نژاد بعد بود دو دوره ریس جمهور شده اگه بعد کسایی هم بهش رای دادن بده حواست باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
اگه احمدی نژاد بعد بود دو دوره ریس جمهور شده اگه بعد کسایی هم بهش رای دادن بده حواست باشه
مسعود
|
United States of America
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
1
دوستان راسته میگن احمدی نژاد گی بازی میکنه
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
2
ما نباید بهشون بخندیم بی تفاوت رد بشیم اونا هم جزی از این جامعه هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
خدا از سر تقصیراتتون بگذره که راحت با آبروی مردم بازی میکنید شماها باید دائشی ها بهتون مصلت بشن تا بفهمید قدر عافیت رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
خدا از سر تقصیراتتون بگذره که راحت با آبروی مردم بازی میکنید شماها باید دائشی ها بهتون مصلت بشن تا بفهمید قدر عافیت رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
خ
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
اينقدر در ماه تحت هم بزارين كه پاره شين
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
اينقدر در ماه تحت هم بزارين كه پاره شين
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
اينقدر در ماه تحت هم بزارين كه پاره شين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
به نظرمن همجنس گرایی یه پدیده ذاتی است وهیچ درمانی ندارد و ارادههای همه ادمها به یه اندازه نیست اگه تو مملکت اسلامی علنی عملی خلاف عرف انجام ندهن مابقیش به خودشون ربط داره در قران هم امده در امور مسلمین تجسس نکنید مالک وخالق ما خداونداست هر کس در مورد اعمال خودش جواب گو است نه دیگران ما چکاره ایم که در خلوت دیگران سرک بکشیم ببینیم دیگران چه میکنند اگه کسی بیاد بگه فلان کسان در فلان مکان دارن خلاف شرعی مرتکب میشن اول باید خودش بازجویی شود که چطور فهمیده اگه سرک کشیده که خودش جرم مرتکب شده دوستان ما تو مملکت مشکلات زیادی داریم ما اگه بتونیم عدالت اجتمایی تبعیض طبقاتی رفاه مردم وخیلی چیزهای دیگه را حل کنیم شاه کار کردیم این جور مسائل خیلی پیش و پا افتاده است که بخواهیم بحث کنیم توی دنیا این حل شده است ما اینقدر بزرگش کردیم.ببخشید حرفام طولانی شد درد و دل زیاده.باعرض معذرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
به نظرمن همجنس گرایی یه پدیده ذاتی است وهیچ درمانی ندارد و ارادههای همه ادمها به یه اندازه نیست اگه تو مملکت اسلامی علنی عملی خلاف عرف انجام ندهن مابقیش به خودشون ربط داره در قران هم امده در امور مسلمین تجسس نکنید مالک وخالق ما خداونداست هر کس در مورد اعمال خودش جواب گو است نه دیگران ما چکاره ایم که در خلوت دیگران سرک بکشیم ببینیم دیگران چه میکنند اگه کسی بیاد بگه فلان کسان در فلان مکان دارن خلاف شرعی مرتکب میشن اول باید خودش بازجویی شود که چطور فهمیده اگه سرک کشیده که خودش جرم مرتکب شده دوستان ما تو مملکت مشکلات زیادی داریم ما اگه بتونیم عدالت اجتمایی تبعیض طبقاتی رفاه مردم وخیلی چیزهای دیگه را حل کنیم شاه کار کردیم این جور مسائل خیلی پیش و پا افتاده است که بخواهیم بحث کنیم توی دنیا این حل شده است ما اینقدر بزرگش کردیم.ببخشید حرفام طولانی شد درد و دل زیاده.باعرض معذرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
به نظرمن همجنس گرایی یه پدیده ذاتی است وهیچ درمانی ندارد و ارادههای همه ادمها به یه اندازه نیست اگه تو مملکت اسلامی علنی عملی خلاف عرف انجام ندهن مابقیش به خودشون ربط داره در قران هم امده در امور مسلمین تجسس نکنید مالک وخالق ما خداونداست هر کس در مورد اعمال خودش جواب گو است نه دیگران ما چکاره ایم که در خلوت دیگران سرک بکشیم ببینیم دیگران چه میکنند اگه کسی بیاد بگه فلان کسان در فلان مکان دارن خلاف شرعی مرتکب میشن اول باید خودش بازجویی شود که چطور فهمیده اگه سرک کشیده که خودش جرم مرتکب شده دوستان ما تو مملکت مشکلات زیادی داریم ما اگه بتونیم عدالت اجتمایی تبعیض طبقاتی رفاه مردم وخیلی چیزهای دیگه را حل کنیم شاه کار کردیم این جور مسائل خیلی پیش و پا افتاده است که بخواهیم بحث کنیم توی دنیا این حل شده است ما اینقدر بزرگش کردیم.ببخشید حرفام طولانی شد درد و دل زیاده.باعرض معذرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
به نظرمن همجنس گرایی یه پدیده ذاتی است وهیچ درمانی ندارد و ارادههای همه ادمها به یه اندازه نیست اگه تو مملکت اسلامی علنی عملی خلاف عرف انجام ندهن مابقیش به خودشون ربط داره در قران هم امده در امور مسلمین تجسس نکنید مالک وخالق ما خداونداست هر کس در مورد اعمال خودش جواب گو است نه دیگران ما چکاره ایم که در خلوت دیگران سرک بکشیم ببینیم دیگران چه میکنند اگه کسی بیاد بگه فلان کسان در فلان مکان دارن خلاف شرعی مرتکب میشن اول باید خودش بازجویی شود که چطور فهمیده اگه سرک کشیده که خودش جرم مرتکب شده دوستان ما تو مملکت مشکلات زیادی داریم ما اگه بتونیم عدالت اجتمایی تبعیض طبقاتی رفاه مردم وخیلی چیزهای دیگه را حل کنیم شاه کار کردیم این جور مسائل خیلی پیش و پا افتاده است که بخواهیم بحث کنیم توی دنیا این حل شده است ما اینقدر بزرگش کردیم.ببخشید حرفام طولانی شد درد و دل زیاده.باعرض معذرت.
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
نظر همه دوستان محترمه_ من یک سوالی دارم از همه
)نظر شما نسبت به یک بیمارمثل یک نابینا یایک ناشنوا چیه)آیا غیر از اینه که قابل احترام همه جامعه است؟خب عزیز من همجنس گراها هم یک نوع بیمارن_چرادرمورد اینا این همه با بی منطقی برخورد میکنیم _مگه تقصیر خودشه که همجنس گراست_مگه از شما پرسیدن که میخوای همجنس گرا باشی یا غیر همجنس گرا _خوب همجنس گرایان هم باید به اندازه همه مردم این سرزمین از احترام وحقوق مساوی برخوردار باشن _من واقعا نمیدونم چرا اینقدر تهاجمی برخورد میکنیم راجع به کسایی که زیر جرمی که خودشون هم خبرندارن
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
نظر همه دوستان محترمه_ من یک سوالی دارم از همه
)نظر شما نسبت به یک بیمارمثل یک نابینا یایک ناشنوا چیه)آیا غیر از اینه که قابل احترام همه جامعه است؟خب عزیز من همجنس گراها هم یک نوع بیمارن_چرادرمورد اینا این همه با بی منطقی برخورد میکنیم _مگه تقصیر خودشه که همجنس گراست_مگه از شما پرسیدن که میخوای همجنس گرا باشی یا غیر همجنس گرا _خوب همجنس گرایان هم باید به اندازه همه مردم این سرزمین از احترام وحقوق مساوی برخوردار باشن _من واقعا نمیدونم چرا اینقدر تهاجمی برخورد میکنیم راجع به کسایی که زیر جرمی که خودشون هم خبرندارن
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
نظر همه دوستان محترمه_ من یک سوالی دارم از همه
)نظر شما نسبت به یک بیمارمثل یک نابینا یایک ناشنوا چیه)آیا غیر از اینه که قابل احترام همه جامعه است؟خب عزیز من همجنس گراها هم یک نوع بیمارن_چرادرمورد اینا این همه با بی منطقی برخورد میکنیم _مگه تقصیر خودشه که همجنس گراست_مگه از شما پرسیدن که میخوای همجنس گرا باشی یا غیر همجنس گرا _خوب همجنس گرایان هم باید به اندازه همه مردم این سرزمین از احترام وحقوق مساوی برخوردار باشن _من واقعا نمیدونم چرا اینقدر تهاجمی برخورد میکنیم راجع به کسایی که زیر جرمی که خودشون هم خبرندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
من اسمم علیرضا است متولد 70عاشق همجنس
به توچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
اخه به کسی چه ربطی داره توزندگی کسی دخالت کنی متاسفم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
بنظرم ک واقعا منزجر کنندس من خودم پزشک ارژانسم

یه مریضم اینجودی بود یعنی پسر بود با اطوار دخترونه.فقط خودمو نگه داشتم بالا نیارم.واقعا باذات انسان در تضاده همجنسگرایی. کسایی ک میگن خوبه خودشون مشکل دارن.وگرنه چندش اورترین چیز ممکنه.
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
اینجور صحنه ها به همه ما مربوطه ، چون فرهنگ کشور مارو داره تحت تاثیر قرار میده .
دوم اینکه همجنس بازی مال آدمایی هست که مشکل روانی دارن .
واقعا متاسفم برای مردمی که یادشون رفته خدایی هست و میبینه .
یکم به خودمون بیایم .
واقعا خجالت داره . با سگ و گربه ازدواج میکنن
با همجنس ازدواج میکنن ، ایران و به گند کشیدن .
دیوانه ها
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
سلام دوستان مطالب شما را مطالعه کردم وهمه نظرات راهم خواندم اینکه اینکه همجنسگرایی یک نوع بیماریست یا یک معضل اجتماعی ویا یک عمل ذاتیست هرکدام مباحث مفصلی دارد که مجال آنها دراین مقال نمیگنجد
لاکن اینرا باید اضافه درکشوریکه بنام تنها کشور شیعه درجهان شناخته شده این مورد مورد تأیید جامعه نمیباشد
لاکن از دیرباز دراین کشور وجود داشته وخواهد داشت ومن یتوان منعی برآن داشت لاکن ازجهت فرهنگی پرداختن و مانع شدن براین معضل چون خیلی از معضل های دیگر عادی میشود درکشورهایی همچوون انگلیس و فرانسه رسمیت پیدا کرده عامل فرهنگی دارد که مانع از رشد بی رویه آن میشود
که عرض کردم درجهان شیعه مورد پسند عامه نیست وازنظر پزشکی و اسلام مورد خوبی بحساب نمیآید عامل بسیاری از بیماری ها و موارد خطرناک جسمی میباشد
به یک مورد فقط اشاره میکنم که معقد همچون واژن جنس مخالف نیست اگر دچار پارگی شود دراثر برخورد با آلت تناسلی همجنس خاصیت بازدارندگی مدفوع را ازدست میدهد که منجر به مرگ طرف میگردد واگر هم موجب مرگ نشود فضولات معدوی بلافاصله پس از صرف غذا از معقد جاری میشود
وکلام آخراینکه درمباحث علمی و اجتماعی بعضی موارد را که ارتلاطی بهم همچون مباحث سیاسی مطرح نشود و دربحث پرداختن به هرمعضلی آگاهانه وبدوراز تعصب ها صحبت شود
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
سلام دوستان مطالب شما را مطالعه کردم وهمه نظرات راهم خواندم اینکه اینکه همجنسگرایی یک نوع بیماریست یا یک معضل اجتماعی ویا یک عمل ذاتیست هرکدام مباحث مفصلی دارد که مجال آنها دراین مقال نمیگنجد
لاکن اینرا باید اضافه درکشوریکه بنام تنها کشور شیعه درجهان شناخته شده این مورد مورد تأیید جامعه نمیباشد
لاکن از دیرباز دراین کشور وجود داشته وخواهد داشت ومن یتوان منعی برآن داشت لاکن ازجهت فرهنگی پرداختن و مانع شدن براین معضل چون خیلی از معضل های دیگر عادی میشود درکشورهایی همچوون انگلیس و فرانسه رسمیت پیدا کرده عامل فرهنگی دارد که مانع از رشد بی رویه آن میشود
که عرض کردم درجهان شیعه مورد پسند عامه نیست وازنظر پزشکی و اسلام مورد خوبی بحساب نمیآید عامل بسیاری از بیماری ها و موارد خطرناک جسمی میباشد
به یک مورد فقط اشاره میکنم که معقد همچون واژن جنس مخالف نیست اگر دچار پارگی شود دراثر برخورد با آلت تناسلی همجنس خاصیت بازدارندگی مدفوع را ازدست میدهد که منجر به مرگ طرف میگردد واگر هم موجب مرگ نشود فضولات معدوی بلافاصله پس از صرف غذا از معقد جاری میشود
وکلام آخراینکه درمباحث علمی و اجتماعی بعضی موارد را که ارتلاطی بهم همچون مباحث سیاسی مطرح نشود و دربحث پرداختن به هرمعضلی آگاهانه وبدوراز تعصب ها صحبت شود
بختیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
شماکه اینقدفکرکشوریدمیدونین هرچی روازانسان بگیرن نسبت بهش حریص میشه وجذب اون میشه بنظرشمافسادتوکشورایی که ازادی دارن بیشتره یاتوکشورخودمون ؟ولا من موندم این جونای بیچاره چکارکنن حتی نمیتونن باکسی که مدنظرشه واسه ازدواج مدتی جهت اشنایی باهم باشن ولا کسی بخوادکاری بکنه یانکنه نه به چادره نه دین نه باهم بودن ...دوست عزیزماانسانیتوگم کردیم ولی تادلت بخواددزدتوکشورمون پرورش دادیم حقیقت همیشه اشکاراست میدونیم این راه نتیجه نمیده ولی به مجبوریم ادامه بدیم بیخیال اون بیچارها بزارحال کنن توروسننه
رضا
|
United States of America
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
با سلام به نظر من دوستان به فکر این باشن که چطور نون روزشونو باید در بیارن ...با این افکار فکرتونو از مشکلات مهم دوربر خود دور نکنیم..به فکر ایت باشین که مثلا در مقابل گرانی وقبوض چه کنیم آیا به اون میشه اعتراض کرد تا تجدید نظر کنن.یا مثلا قراره بنزین و نان گران بشه چطور میشه خود را از این مشکلات رها کرد.نه اینکه برین دنبال یه چیزایی که اگه گناه هم باشه گردن ما نیست.اگه گناه بود اخذ نفقه و مهریه که هر روز تبدیل به یک روش پول در آوردن و اخاذی برای اکثر خانمها شده ، و اون گناه بود و اینکه دادگاههها و زندان ها پر از پسران جوان و بدبخت شده...و بعد زندان چیزی ندارن جز فلاکت و رفتن دنبال خلاف...بس خواهشا دوستان تعمل کنن و سطحی نگر نباشن.امر به معروف و نهی از منکر در حد خود خوبه ولی زیاده روی خطاست.ممنون ازتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
احتمالا این آقا قبلا خودش بابت این موضوع شلاق خورده خورده که دوست داره بقیه هم شلاق بخورند البته با طرز فکر این آقا معلومه که مفعول بوده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
ادم مجبور نیس همه جا دهنشو باز کنه و نظر بده...خخخ ما فقط عادت داریم تو کارای همه به جز کارای خودمون دخالت کنیم...این ک هرکی چجوره به تو چه ربطی داره ؟ مگه اونا به این که تو چجوری کار دارن؟خخخ یه سریاتون گفتین به ما مربوط و فرهنگ و .....خخخخ فرهنگیای عزیز بگو ببینم کدومتون فرهنگ فضولی نکردن و سرت تو کاره خودت بودنو دارین؟اینا دگ شعوره نه فرهنگ!واقعا متاسفم واسه کسایی ک فقط به فکر خودشونن و یکم به این فک نمیکنن ک بقیه هم ادمن...شاید اونا نمیخواست عکسشونو بگیری
راستی یه چیز جالب شما همیشه با چیزای انزجار مانند خاطره می سازینو ثبتش واجبه؟خخخ
نظر شخصی من اینه ک موافق نیستم...اما اگه کسی اینطوره اونم نه به من نه به هیچکسه دگ هیچ ربطی نداره
مشکلای بزرگتر از فضولی تو کار بقیه وجود داره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
ادم مجبور نیس همه جا دهنشو باز کنه و نظر بده...خخخ ما فقط عادت داریم تو کارای همه به جز کارای خودمون دخالت کنیم...این ک هرکی چجوره به تو چه ربطی داره ؟ مگه اونا به این که تو چجوری کار دارن؟خخخ یه سریاتون گفتین به ما مربوط و فرهنگ و .....خخخخ فرهنگیای عزیز بگو ببینم کدومتون فرهنگ فضولی نکردن و سرت تو کاره خودت بودنو دارین؟اینا دگ شعوره نه فرهنگ!واقعا متاسفم واسه کسایی ک فقط به فکر خودشونن و یکم به این فک نمیکنن ک بقیه هم ادمن...شاید اونا نمیخواست عکسشونو بگیری
راستی یه چیز جالب شما همیشه با چیزای انزجار مانند خاطره می سازینو ثبتش واجبه؟خخخ
نظر شخصی من اینه ک موافق نیستم...اما اگه کسی اینطوره اونم نه به من نه به هیچکسه دگ هیچ ربطی نداره
مشکلای بزرگتر از فضولی تو کار بقیه وجود داره.
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
دوست عزیز این کاری ک شما کردی(عکس گرفتن از این دو نفر)صدبرابر بدتر از کار اونا بوده این ک اونا دارن چیکار میکنن ب خودشون مربوطه و هر کس رو تو قبر خودش میزارن یعنی چی از مردم عکس گرفتی من نمیگم کار اونا خوب بوده یا بد ولی حتی اگه اونا کار اشتباهی انجام دادن شما حق نداشتی ازشون عکس بگیری و تو فضای مجازی منتشر کنی و داستان بنویسی
این کار شما نهایت بی فرهنگی رو نشون میده حالا نه خیلی همه ی ما پاکیم و هیچ گناهی نداریم بعد دیگران رو گناهکار بدونیم متاسفم واقعا!!!!
نا شناس متولد 68 عشق به همجنس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
واقعا حس قشنگيه
RAINBOW
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
Jچچی داره دقیقا شماهارو ازار میده؟؟؟ احساسات یه نفر به یه شخص دیگه یا حتی یه شی ممکنه ب وجود بیاد... انسان احساسات داره و قابلیت اینو داره که عاشق هر چیزی بشه...این چیزا درونیه و خود انسان نمیتونه دربارش تصمیم بگیره... این دید شما نسبت به همجنسگرا ها باعث میشه اونا بخوان برای اثبات جایگاهشون تو جامعه با شدت بیشتری به کاراشون ادامه بدن.. فاجعه این نیست دوست عزیز فاجعه اینه که تا همین الان تعداد زیادی مرد همجنسگرا پدر شدن یا زن همجنسگرا مادر شدن بدون اینکه از شرایطشون راضی باشن..مشکلات خانوادگیشون شدت گرفته رو فرزندا تاثیر منفی گذاشته و همون بچه هان که میان تو جامعه و تباه میشن..چرا چون تو خانواده احساس ارامش و نداشتن...مشکلات فرهنگیه ما ریشه ای تر از یه حس ساده ی مرد به مرد یا زن به زنه... فرکتونو باز کنین انقد محدود نباشین..همین قرانیم که میگین و حکم و اینجور چیزا توش نوشته شده ک با همجنسبازا باید برخورد بشه اما هیج جای قران حرفی از همجنسگراها زده نشده و فرق این دوتارو بفهمین...
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
1
ادم خیلی بایید بی فهم ودرک وفرهنگ باشه که توزندگی کسی بخا سرک بکشه ب شما ربطی نداره که بخای از کسی عکس بگیری و پخش کنی شما اول خودتو درست کن بعد شماکه از دله اون ادم خبر ندارید ن معلومه که ن شمافقط خودتون براخودتون مهمین و اینکه روزی من بایک ترنس برخورد کردم و باهم حرف میزدیم که یه دفه گریه کرد گفت منومسخره میکنن انگار بیمارم انگار اضافیم انگار یک ادمه مضاحمم با این وجود که ب کسی کاری ندارم و ازار نمی رسونم ولی مردم راجبم اینجوری فکر میکنم میگفت منم دوسندارم چیکار کنم خدامنو اینجوری افریده برم خودموبکشم خوب چیکار کنم من طبیعتم اینه پس هیچ کسی نمیتونه تو کاره خدا دست ببره اونم نمیتونه توکاره خدا دست ببره شمام سرت توزندگی خودت باشه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
1
ادم خیلی بایید بی فهم ودرک وفرهنگ باشه که توزندگی کسی بخا سرک بکشه ب شما ربطی نداره که بخای از کسی عکس بگیری و پخش کنی شما اول خودتو درست کن بعد شماکه از دله اون ادم خبر ندارید ن معلومه که ن شمافقط خودتون براخودتون مهمین و اینکه روزی من بایک ترنس برخورد کردم و باهم حرف میزدیم که یه دفه گریه کرد گفت منومسخره میکنن انگار بیمارم انگار اضافیم انگار یک ادمه مضاحمم با این وجود که ب کسی کاری ندارم و ازار نمی رسونم ولی مردم راجبم اینجوری فکر میکنم میگفت منم دوسندارم چیکار کنم خدامنو اینجوری افریده برم خودموبکشم خوب چیکار کنم من طبیعتم اینه پس هیچ کسی نمیتونه تو کاره خدا دست ببره اونم نمیتونه توکاره خدا دست ببره شمام سرت توزندگی خودت باشه
حجت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
آخه آدم بی شعور مگه میشه همه چیز رو با خشونت حل و فصل کرد شاید این افراد بیمار باشند و باید تحت درمان قرار گیرند واقعا بنازم به قرآن کریم که در مورد افرادی چون تو فرموده اولئک کل انعام بل هم اذل
حجت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
آخه آدم بی شعور مگه میشه همه چیز رو با خشونت حل و فصل کرد شاید این افراد بیمار باشند و باید تحت درمان قرار گیرند واقعا بنازم به قرآن کریم که در مورد افرادی چون تو فرموده اولئک کل انعام بل هم اذل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
0
0
ششما برو خودت رو اصلاح کن فضول
lgbtqia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
سلام روزتون بخیر من یک دختر 16 ساله هستم که گرایش به همجنس دارم. اول از همه اینکه لفظ هم جنس باز خیلی توهین آمیزه چون افرادی که گرایش به همجنس دارن با فرض اینکه شما هتروسکشوال هستید و به جنس مخالف گرایش دارید مثل شما عاشق بعضی افراد میشن و تفاوتش اینه که اون فرد بیشتر وقت ها از جنس مخالفه. یعنی همجنسباز درواقع نسبت داده میشه به کسی که با همجنس هاش بازی میکنه که مثل اینه که به کسی بگید 《هرزه》 فقط بخاطر اینکه عاشق شده. همجنس گراها دقیقا همون احساسی که شما به فردی که عاشقش میشید پیدا میکنن، فقط به کسی که جنس مخالف نیست... و به همه هم جنس ها حس پیدا نمیکنن... مثل خود شما که از همه کسایی که جنس مخالف دارن خوشتون نمیاد....

دوم، همجنسگرایی به هیچ عنوان ترویج پیدا نمیکنه، چون الگوی رفتاری نیست. بلکه پیدا کردن و پذیرفتن احساسات درونی و پذیرفتن خودمون یه الگوی رفتاریه. یعنی مثل ویروس نیس که کسیو مبتلا کنه. به بقیه یاد میده که نباید از ماهیتشون شرمنده باشن، یعنی کسی که همجنسگرا یه دو جنسگراست به خودش پی میبره. فقط همین. مگه خاله بازیه؟! مگه سرطانه؟!

سوم، همجنسگرایی به نظر من بیماری نیست، تفاوته. با سیاهپوستا مقایسه کنید
1 سیاهپوست از تولد پوستش رنگ تیره داره
2سیاهپوست انتخاب نکرده رنگشو و رنگ بدنش دست خودش نیست که بخواد تغییرش بده
3بیشتر مردم سفید پوستن
4سیاهپوستی به سفید پوستا اسیب نمیزنه

آیا نتیجه میگیرید سیاهپوستی بیماریه؟!
حالا همجنسگرایی رو در نظر بگیرید.
شاید الان بگید خب آلت تناسلی زن و مرد مکملن! پس نقطه ی ارضا کننده مقعد مردها چی؟ لابد اونم هوسه دیگه.....؟؟

چهارم، همجنسگرا ها همیشه در حال رابطه جنسی نیستن این واقعا منزجر کنندست که بعضی ها فکر میکنن همجنسگرایی لزوما رابطه جنسیه. دقیقا مثل دختر و پسرای هتروسکشوال، هم جنسگراها هم ممکنه اصلا هیچ وقت رابطه جنسی رو تجربه نکنن توی رابطه. مثلا من با دوستم مثل دوست صمیمی هستم یعنی فقط همدیگرو بغل میکنیم و برای هم مهمیم و عاشق همیم و فقط همین و هیچ عمل فیزیکی ای انجام نمیدیم. اگه دوستم تمایل نداشت هیچکس دربارمون ندونه هیچ کس از رفتارامون متوجه نمیشد!!!

پنجم، درمان یا تغییر همجنسگراهاست. توی بحث سوم توضیح دادم چرا همجنسگرایی بیماری نیست. حالا برای اصلاح و تغییرش میخواید کاری انجام بدید؟ خبر بد اینه که نمیشه!!! ماهم عاشق این نیستیم که هرروز بخاطر اینکه متفاوتیم مسخره و تحقیر و نصیحت بشیم. بله، حتی اگه بتونید کسی رو "متقاعد" کنید که نباید علایقش رو و تفاوت گرایشش رو بپذیره (که از ظالمانه ترین کارهاست که میتونید در حق ادم بکنید) اون فرد همیشه ته دلش فرد دیگه ای رو میخواد و علاقه به فردی خواهد داشت که از جنس خودشه (دقیقا درست خوندید، نه همه ی ادم های همجنس!!!!! فقط همجنسی که عاشقش بوده) و فقط تظاهر میکنه. مگر اینکه هم به همجنس علاقه داشته هم جنس مخالف و فقط چشم بپوشونه از علاقه به همجنس که هنوزم سخته، و این فقط برای دوجنسگراهاست و نه همجنسگراها.

شیشم، خواهش میکنم کارتون تو سر خودتون باشه. کسی از شما میپرسه چرا بعضی وقتا جوراب نمیپوشید یا چرا ریش هاتونو نمیزنید یا چرا بستنی توت فرنگی دوست ندارید؟ خب به کسی ربط نداره. اگه کسی عصبانی میشد بخاطر اینا از دستتون چیکار میکردید؟؟ میگفتید ربطی به تو نداره. این تبعیضتون بخاطر دین اسلامه، دین شما واسه خودتون، دین ما واسه خودمون! شما تا وقتی حق دارید دینتون رو پیش ببرید که به آزادی ما آسیب نزنه. ما هم به شما آسیب نمیزنیم (اگه الان به ترویج دادن همجنسگرایی فکر کردید مبحث دوم رو لطفا مطالعه کنید) بسیاری از همجنسگراها !!اعدام!! شدن، بس نیست؟

هفتم، درباره رابطه همجنسگراها؛ همونطور که شما وقتی به جنس مخالفتون که دوستش دارید نگاه میکنید حس خوبی پیدا میکنید من هم همون حس رو به دختری که عاشقشم دارم. همجنسگراها اینطوری نیستن که مثلا همجنسشونو ببینن بگن وااای جووون همجنسسس. فقط کسایی که عاشقشون میشن توی دسته ی همجنس هاشونه. اینو صد بار گفتم دوباره هم میگمش. بعد هم اینکه دوست های همجنس شما که همجنسگران بخاطر گرایششون دلیل نمیشه بخوان با شما رابطه داشته باشن. اگه این فکرو میکنین خیلی خودتونو دسته بالا گرفتین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
0
تو برو خار مادر خودتو جمع کن کس کش
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام به نظرم اونایی که از گی بد میگن بایده رو باید چند ماه بی پول نگه دارن و تموم درها رو به روشون ببندن تا به جایی برسن که واسه پول حاضر بشن همه کاری بکنن منظورم روشنه ٩٠درصد گی ها فقط به همین دلیل این کارو میکنن وشاید ایمانشون از بالاتر از ما باشه البتخ اگه معنی ایمان رو درست تعریف کنیم
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام به نظرم اونایی که از گی بد میگن بایده رو باید چند ماه بی پول نگه دارن و تموم درها رو به روشون ببندن تا به جایی برسن که واسه پول حاضر بشن همه کاری بکنن منظورم روشنه ٩٠درصد گی ها فقط به همین دلیل این کارو میکنن وشاید ایمانشون از بالاتر از ما باشه البتخ اگه معنی ایمان رو درست تعریف کنیم
کهکشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
0
0
فقط سرک کشیدن به زندگی دیگران به توچه ربطی داره.چراخیلیانظرشخصیشوناپای دین ومذهب میدارن.
جعفرای
|
Germany
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
این یه بیماری نباید با این طور اشخاص بد برخورد شود
فرزاد
|
Iraq
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
بدبختای بیچاره !آره باشماهام که دم ازگناه و حقارت وآبرو ووآبرومیزنید،ایناهمش کارخداس یعنی خاست خداس اگه توجه داشته باشی نه فقط تواین مورد توهمه موارد زندگی میبینی که باخاست خودش عمل کرده ،پس بجای مسخره کردن مشکلای بنده های خدا فقط خداروشکرکن که لطفش شاملت شده نه ،،،،،،،،،
اشکان
|
United States of America
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
اگر کسی همجنسگرا متولد شده...خواست خداوند بوده..و این طبیعت اوست..پس تو کار خدا دخالت نکنید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
بهم زنگ بزنین گی ۰۹۱۹۱۳۱۷۶۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
0
گی ۰۹۱۹۱۳۱۷۶۱۵
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
کجای ظاهرش چندش آوره یارو ؟تو اگه چیزیت نیست میتونستی مطلب نزاری قبح مبا مطلبت قبح موضوعو داری میشکنی بعد میگی چندش آوره ؟خودت به موضوع فکر کردی که چنینچیزایی دستگیرت شده وگرنه من که بهش فکر نمی کنم توی جامعه هم نمیبینم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
شما هوموفوبيا يا همون ترس شديد از همجنس گرايان و دگرجنسي ها داريد. هوموفوبيا يك بيماريه.
در ضمن همجنس گرايي درسته نه همجنس بازي.
بهتره قبل از انتقاد هاي بي مورد راجع به ديگران ، از اخلاق خودمون انتقاد كنيم.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
من عاشق گی هستم ،به کسی هم ربطی نداره
Arash
|
Netherlands
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
فیلم گی ایرانی اگه مشه دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
همجنس گرایی با دو جنسه بودن فرق میکنه،کسی که به هم جنس گرایی رو میاره بخاطر غرق شدن تو شهوت وهوس بازی های خودشه،اگر هم قابل پیش گیری یا درمان نبود که خداوند هم گناه حسابش نمیکرد،در حالی که خود خدا همجنس گرایی رو یه عمل حرام میدونه و به شدت با این کار مخالف هست .
متاسفانه عده ای هم با گفتن این حرف که این کار طبیعیه وچون بعضیا تو کشورای دیگه انجام میدن پس حتما اونا جلوترن ،دارن هم خودشون رو گول میزنن و هم بقیه رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
همجنس گرایی با دو جنسه بودن فرق میکنه،کسی که به هم جنس گرایی رو میاره بخاطر غرق شدن تو شهوت وهوس بازی های خودشه،اگر هم قابل پیش گیری یا درمان نبود که خداوند هم گناه حسابش نمیکرد،در حالی که خود خدا همجنس گرایی رو یه عمل حرام میدونه و به شدت با این کار مخالف هست .
متاسفانه عده ای هم با گفتن این حرف که این کار طبیعیه وچون بعضیا تو کشورای دیگه انجام میدن پس حتما اونا جلوترن ،دارن هم خودشون رو گول میزنن و هم بقیه رو.
ارمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
اینقد تو زندگی بقیه دخالت نکنید
خدا گفته لا اکراه فی دین....شما نمازتو بخون اونم بر حسب روحیه اش با یه پسر قدم میزنه
به کسی ربط نداره طرف همجنسبازه یا امامزاده
بعضی ها فقط تسبیح اب میکشن حالم بهم میخوره از این بچه مذهبی ها و به قول خودشون بچه مسجدی
یه جوری برخورد کردن که نمیخوام ریختشونو ببینم تو هم تو موقیعتش قرار بگیری مطمعن باش همجنس بازی میکنی پس شعار ندید کارتونم به زندگی بقیه نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
شایدیه نفربی نفردیگه رو دوس داشته باشه این دلیل نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
اون کسی که داره از همجنسگرا وهمجنس گرایی انتقاد میکنه وحالش بهم میخوره بگه خودش توی اینجا چه غلطی میکنه؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
آگه واقعا دیدن اون دو نفر اینقدر چندش آور بود که داشتی بالا میاوردی پس چرا عکچراعکس گرفتی و ثبت کردی اون تصویر رو .
وقتی در برهه ایی از زمان بسر میبریم که علم و دانش بشری ثابت کرده هویت جنسی متفاوت وجود داره و طبیعی هست در نتیجه به درمان نیاز نداره واقعا متاسفم که هنوز سوء فکر 200 سال پیش رو داریم.
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
اسلام همیشه یک چیز رو میگه که اگر دیدی کسی پشت سر دیگری حرف بزنه ، اون رو تخریب کنه و مسخرش کنه ؛ این چیز ها از دین نمیاد .
از ترس اشون میاد
در اسلام همه با هم برابر اند و حقوق یکسان دارند ؛این تو و خانواده ی تو هستند که شهوت بازَن و تو هویتِ شرم باری داری.
اون افراد و اشخاص دیگه حریم خصوصی دارَن و اگر کسی باید مجرم شناخته بشه ، اون تویی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
سلام دوستان من یک همجنسگرا هستم بیمار نیستم چون درمانی وجود نداره الان لابد میگید سرطانو و ایدزم درمان نداره بله درمانش کشف نشده اما هستن سرطانی ها و مبتلایان به ایدز که خوب خوب شدن! ولی ما هیچوقت نمیتونیم به جنس مخالفمون به چشم همسر نگاه کنیم چون کششی نداریم بهش هیچ کششی چرا نمیفهمید من همجنسباز نیستم همجنسگرا هستم من عاشق همجنسم میشم میفهمید عاشق این فقط رابطه جنسی نیست که منو به سمتش میکشونه حس درونیمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
سلام دوستان من با خیلی از همجنس گرایان رابطه رابطه دوستی دارم واقعا عجیب نیستند مثل همه ما ولی با روحیات متفاوت وقتی یه پسر همجنس گرا از اینکه با یه دختر باشه حالت تهوع میگیره یعنی بیمار نیست افرینشش اینگونه هست من از مردان متاهلی که از سکس با پسر بچه های بیگناه لذت میبرند متنفرم وبدترین مجازاتهارو براش میخوام ولی به کسانی که با رغبت وتمایل کامل به اینکار اهتمام میورزند احترام قائلم من از اصغرقاتلها و بیجه ها دفاع نمیکنم من از همجنس گرایانی که از باهم بودن لذت میبرند وعشق میورزند دفاع میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
سلام دوستان من با خیلی از همجنس گرایان رابطه رابطه دوستی دارم واقعا عجیب نیستند مثل همه ما ولی با روحیات متفاوت وقتی یه پسر همجنس گرا از اینکه با یه دختر باشه حالت تهوع میگیره یعنی بیمار نیست افرینشش اینگونه هست من از مردان متاهلی که از سکس با پسر بچه های بیگناه لذت میبرند متنفرم وبدترین مجازاتهارو براش میخوام ولی به کسانی که با رغبت وتمایل کامل به اینکار اهتمام میورزند احترام قائلم من از اصغرقاتلها و بیجه ها دفاع نمیکنم من از همجنس گرایانی که از باهم بودن لذت میبرند وعشق میورزند دفاع میکنم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
کشورهای مثل فرانسه استرالیا و ... همجنسگرایی رو پذیرفتند و قانونی هست خوب ایران هنوز به اون سطح فرهنگی بالا نرسیده تا این مسئله رو بپذیره راحت تر بگم ایران هنوز در قرون وسطی به سر می بره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
کشورهای مثل فرانسه استرالیا و ... همجنسگرایی رو پذیرفتند و قانونی هست خوب ایران هنوز به اون سطح فرهنگی بالا نرسیده تا این مسئله رو بپذیره راحت تر بگم ایران هنوز در قرون وسطی به سر می بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
سلام
شماهایی که ایراد از این افراد میگیرید و عکس از همجنس گرایان میگذارید و میگویید مملکت امام زمانیه ونباید این مسایل در ایران باشه و تز میدید که باید اعدام بشن ویا سنگسار هر موقع این احکام رو روی امثال سعید طوسی ها اجرا کردید بعد بیایید در مورد مابقی اجرای حکم کنید
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
با انزجار تو دوست عزیز و ابراز اون در فضای مجازی، تغییری در امیال کسی بوجود نمیاد. اینو شما و امثال شما بدونن که به هیچ وجه همجنس خواهی اکتسابی نبوده و نیست. و به هیچ وجه از اون تو دنیا به عنوان بیماری یاد نمیشه .بلکه بسیاری از محققین و دانشمندان به این نتیجه رسیدند که تا به حال حقوق همجنس گراها رو نادیده گرفتن و بهشون ظلم کردند. اینو نوشتم تا روح لطیف همجنس گراها بیشتر از این آزرده نشه. وگر نه تو هم یک انسان جاهل مثل خیلی از جهان سومی های دیگه...... چشممون رو وا کنیم میبینیم همه جای دنیا این افراد هستن فقط نگاه جوامع متفاوته.. به هر حال چه خوشتون بیاد چه نیاد این حس همیشه بوده و هست و قابل سرکوب نیست .زیاد به خودتون فشار نیارید گلم
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
خیلی عجیبه که اونهای که فحش می دن اکثرا رابطه جنسی به زور داشتن..همجنسگرای درونی و ذاتی است و غیر قو

و غیر قابل عوض شدن.....قوم لوط هم نابود شد چون می خواستن به زور تجاوز کنند...من موندم چرا قزوین نابود نمی شه
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
خیلی عجیبه که اونهای که فحش می دن اکثرا رابطه جنسی به زور داشتن..همجنسگرای درونی و ذاتی است و غیر قو

و غیر قابل عوض شدن.....قوم لوط هم نابود شد چون می خواستن به زور تجاوز کنند...من موندم چرا قزوین نابود نمی شه
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
اقا زندگی هر کس ب خودش ربط داره مسی ام حق سرک کشیدن نداره ب ماها چه اصلا من خودم همنجنسبازی رو تائید نمیکنم ولی منکرش ام نیستم خیلی ها هستن ک شاید ب دلایلی ب این کار رو میارن بذارین ملت زندگی شو بکنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
اقا زندگی هر کس ب خودش ربط داره مسی ام حق سرک کشیدن نداره ب ماها چه اصلا من خودم همنجنسبازی رو تائید نمیکنم ولی منکرش ام نیستم خیلی ها هستن ک شاید ب دلایلی ب این کار رو میارن بذارین ملت زندگی شو بکنن
ی بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
چه تونه ؟ چرا بعضیاتون مثل سگ پاچه میگیرید ؟

باید به نظر همدیگ احترام بذاریم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
چرا اخه سرمون تو کار خودمون نیس؟ یعنی جامعه هیچ مشکلی نداره جز ارایش مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
بیایید تلاش کنیم انسان باشیم به جای اینکه دردی از مردم ایران رو کم کنیم هنوز تو فکر این هستیم که با پای چپ بریم توالت یا با پای راست
ناشناس
|
France
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
خیلی تاسف باره که شما از الفاظی مثل ظاهر منحوس و چندش اور استفاده میکنید حتی اگه این اقا پسر ظاهر و رفتارش با عقاید شما هماهنگ نباشه فک نکنم شما اجازه استفاده از کلمات توهین امیز داشته باشین چون خیلی از افراد هم با شما مخالفن و دلیلی نداره که فحاشی کنن
اما در مورد کاری که کردن شما نه خدایی نه پیامبر خدا پس حق قضاوت درمورد فردی رو ندارین اگه از اینکار بدتون میاد میتونین ازشون دوری کنین البته موضوع دیگه ای هم که هست اینکه خیلی از افراد از اسم همجنسگرایی برای ارضای شهوتشون استفاده میکنن که هیچکس کار این افراد قبول نداره همجنسباز واقعا به فرد همجنس خودش تمایل داره و مطمئن باشین که هیچ دینی به شما اجازه اینو نمیده که بخواین به چشم گناهکار بهشون نگا کنین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
اتفاقا هم جنس گرائی نمودزیبائی ازعشق رو تجلی میکنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
اتفاقا هم جنس گرائی نمودزیبائی ازعشق رو تجلی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
باسلام،زمان قدیم هم ترنس و کسایی کهحس دخترانه داشتند بودند وبرای همجنسگرایی این جور اشخاص حکمی نیامده،به نظرشما کدام عمل کثیف است،خودارضایی که یا سیقه کردن یکی به مدت یه ماه ورابطه با او،توی این مدت باکسای دیگه هم این کارو می کنن،ولی خود ارضایی هیچ رابطه ای در آن نیست؟
آرشون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
باسلام،اگه پسر گی باز ۱۲ساله هست توی همین گروه پیام بزاره،شمارشو هم بزاره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
اخه جهان سومی های احمق به شما چه ارتباطی داره که دخالت میکنید.هرکی حق داره هرجوری دوس داره باش.این از احمق بودن شماست که به طرف زل میزنید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
اخه جهان سومی های احمق به شما چه ارتباطی داره که دخالت میکنید.هرکی حق داره هرجوری دوس داره باش.این از احمق بودن شماست که به طرف زل میزنید
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
به نظرم این یه حسه تووجود طرف نمیشه کاریش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
کاری به ترنسها ندارم ولی دلیل وجود همجنسبازا مذهبه ، اون موقعی که این بدبختا میخواستن دوست دختر بگیرن خانواده و جامعه مانع میشدن اینها به سمت هم جنس کشیده شدن و خانواده هم خیالشون راحت که اینا پیش پسرن پیش دختر نیستن ، این مسئله هم درمورد دخترا صدق میکنه هم پسرا ، کنترل کردن خوبه ولی مانع شدن عوارض بدی به بار میاره .
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
من کسی رو میشناسم که پیاده به کربلا میره

ایام محرم مشکی میپوشه و ریش میزاره.
ولی به همجنسه خودش رحم نمیکنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
تهش تورو س ن ن چه گهو به سرت مالیدی برای این کشور که تز میدی ما هم وقتی قیافه شما و شهدا رو میبینیم احساس انزجار میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
سلام گی کار خودشو میکنه دل مردم رو شاد میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
واقعا چی بگم ؟؟ آخه همجنس گرایی چه ربطی به احمدی نژاد و روحانی داشت دادش چی میزنی بگیرم ما هم بزنیم شاد شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
واقعا چی بگم ؟؟ آخه همجنس گرایی چه ربطی به احمدی نژاد و روحانی داشت دادش چی میزنی بگیرم ما هم بزنیم شاد شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
سلام آقا گی بازی عشق منه بچه شیخ های کونی به شما چه هر کی هر کاری میکنه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت،محمد مصطفی(ص)فرمودند:
بوی "بهشت" به مشام کسی که با او لواط شود نمیرسد.پناه بر خداوند جله جلاله
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت،محمد مصطفی(ص)فرمودند:
بوی "بهشت" به مشام کسی که با او لواط شود نمیرسد.پناه بر خداوند جله جلاله
رضا
|
Germany
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
همجنس بازی خیلی طبیعیه و این هیچ ایرادی نداره از نظر طبیعت آدما. چون به همین صورت آفریده شدن. چیزی که ایراد داره کار و تفکر شماست که به خودت اجازه میدی در مورد دیگران که هیچ شناختی بهشون نداری اینطور صحبت کنی و قضاوتشون کنی. امثال تو با این تفکر جامعه رو عقب افتاده کردن
رضا
|
Germany
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
همجنس بازی خیلی طبیعیه و این هیچ ایرادی نداره از نظر طبیعت آدما. چون به همین صورت آفریده شدن. چیزی که ایراد داره کار و تفکر شماست که به خودت اجازه میدی در مورد دیگران که هیچ شناختی بهشون نداری اینطور صحبت کنی و قضاوتشون کنی. امثال تو با این تفکر جامعه رو عقب افتاده کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
به عنوان کسی که توی یه خانواده ی مذهبی بزرگ شده و خودشم الان جزو بچه مذهبیا محسوب میشه(بحثم صرفا ظاهره و قضاوتی که از رو ظاهر راجب آدم میکنن)میخوام بگم که تا مدتی پیش تصوری از دنیای ال جی بی تی نداشتم و سرزنششون میکردم و بنظرم چندش آور بود.اما حالا که دوتا از عزیزانم گی هستن و عشق و علاقه ی پاک و واقعی و زیبای بینشون رو میبینم دیگه ابدا همچین تفکریو ندارم و بابت طرز فکر گذشتمم شرمنده ام!از دوستانی هم که با برخورد های رادیکال و بدون هیچ آگاهی ای اون هارو سرزنش و محکوم میکنن میخوام که کمی انصاف داشته باشن و تلاش کنن اونارو درک کنن. اینکه کسی مثل ما نباشه دلیل نمیشه نجس یا نفرت انگیز یا هرچیز بد دیگه ای باشه.اون هارو هم خدا آفریده و بنظرم حتی باید توی قانون هم تجدید نظر بشه راجبشون و بخاطر اینکه اقلیت هستن عذابشون ندیم:)))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
ولی ببخشید اینو میگم واقعا من الان علاقه به همجنسم دارم ولی واقعا نمیدونم چطوری درمانش کنم هیچی برام کار ساز نیست خوب. ادم باید چی کار کنه تو این وضعیتی که کسایی مثل من علاقه به همجنسشون دارم. نمیدونم چطوری این علاقرو نابود کنم هیچ کاری نمیتونم بکنم در مقابلش درسته یه بیماریه همجنسبازی من خودم تو گروه های اجتمایی بودم با این افراد یه درصدی در حد ۳۵٪از این ادما دوست دارن عوض بشن لی نمیتونن بلد نیستن بی خیالش بشن لطفا راهی بلدین بگین چون من خودم تو رابطه ها احساس گناه میکنم ولی بازم نمیتونم بی خیالشون بشم
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار