شهدای ایران shohadayeiran.com

کد خبر: ۲۰۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
توسط یک زنجیره ای به بهانه نقد صدا و سیما:
گفتنی است روزنامه اعتماد در میان سه روزنامه‌ای است که سال گذشته بیشترین یارانه مطبوعاتی را از دولت تدبیر و امید دریافت کردند.
سرویس سیاسی  شهدای ایران:یک روزنامه زنجیره‌ای به بهانه نقد صداوسیما به تطهیر سوابق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان ضدایرانی پرداخت!

بنابر این گزارش، روزنامه اعتماد، یک فیلم مستند درباره وضعیت رسانه‌های ایران تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده است که رویکرد اصلی این مستند، انتقاد از صداوسیماست. اما از اتفاقات این مستند، حضور افرادی چون مسعود بهنود، علی‌اصغر رمضان‌پور و... است که از عناصر اصلی رسانه دولتی انگلستان (بی‌بی‌سی فارسی) و تلویزیون وابسته به آل‌سعود (ایران اینترنشنال) هستند. بهنود پیش از انقلاب از همکاران ساواک بود و رمضان‌پور نیز سابقه حضور در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد.
آنها طی حضورشان در این رسانه‌ها همسو با سیاست دولت‌های بیگانه علیه منافع ملت ایران فعالیت کرده و به وطن‌فروشی پرداخته‌اند. اکنون اعتماد به عنوان کارشناس به سراغ آنها رفته و ضمن چهره‌سازی از این عناصر وطن‌فروش به تحریف تاریخ پرداخته است. در روایت مستندسازان روزنامه اعتماد علت راه‌اندازی شبکه‌های خارجی، انحصار صداوسیما در ایران بیان شده در حالی که شبکه تلویزیونی BBC با هدف راه‌اندازی آشوب‌های سال 88 اندکی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم آغاز به کار کرد. تلویزیون اینترنشنال نیز با بودجه سعودی و حمایت انگلستان به‌دنبال شکست رژیم‌های مرتجع عرب از جبهه مقاومت در منطقه تأسیس شد تا به سم‌پاشی علیه جریان‌های مقاومت و برجسته کردن جریان تجزیه‌طلبی در ایران بپردازد.
حال روزنامه اعتماد با تحریف تاریخ، سابقه شبکه‌های خارجی ضدایرانی را تطهیر کرده و در قامت همکار آنها ظاهر شده است. اعتماد مدتی پیش نیز گزارش بی‌بی‌سی درباره عباس امیرانتظام را کپی کرده بود تا آنجایی که اعضای تحریریه این روزنامه حتی متوجه نشدند موضوع گزارش مربوط به دو سال پیش است و خبر تازه‌ای نیست. گفتنی است روزنامه اعتماد در میان سه روزنامه‌ای است که سال گذشته بیشترین یارانه مطبوعاتی را از دولت تدبیر و امید دریافت کردند.
نظر شما
نام:
(ضروری نیست)
ایمیل:
(ضروری نیست)
* نظر:
آخرین اخبار