برچسب ها: دریافت وجه
وزیر آموزش و پرورش گفت: اخذ وجه اجباری در ثبتنام مدارس ممنوع و کمکها صرفاً داوطلبانه است.
کد خبر: ۲۷۱۲۰۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه دریافت وجه هنگام ثبتنام در مدارس غیر قانونی است، گفت: این ماجرا به موضوعی تکراری تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۴۵۸۴۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۱۳