دو پرستار

برچسب ها - دو پرستار
برچسب ها: دو پرستار
قائم مقام سازمان نظام پرستاری با اعلام اینکه در ۲۰ روز گذشته دو پرستار در تهران و بابل به دست پزشکان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند گفت: به بیمارستان‌ها نامه‌نگاری کردیم که دستکم عذرخواهی کنند اما به این هم راضی نیستند.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۰

آخرین اخبار