چرا زنان بیشتر

برچسب ها - چرا زنان بیشتر
برچسب ها: چرا زنان بیشتر
نتایج یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می دهد که کمبود ویتامین د ، در بدن به دلیل کاهش برخورداری از نور خورشید باعث می شود زنان بیشتر در معرض سرطان باشند.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۲

آخرین اخبار