برچسب ها: بن بست
در ادامه اعترافات صهیونیستها به بنبستی که ارتش رژیم اشغالگر در جبهه لبنان مقابل حزب الله تجربه میکند، نیر دووری، تحلیلگر نظامی شبکه 12 تلویزیون این رژیم با انتقاد تند علیه کابینه و ارتش اسرائیل اعلام کرد که وضعیت اسرائیل در لبنان بدتر از سه ماه پیش یعنی زمان آغاز جنگ جدید است و اسرائیل با ادامه درگیری، دستاوردها و قدرت بازدارندگی خود را از دست میدهد.
کد خبر: ۲۷۱۲۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۷