برچسب ها: ان پی تی
آیا حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز اتمی و ترور دانشمندان هستهای کشورمان، بخشی جدانشدنی از «منافع حیاتی» کشورمان نیست که «به مخاطره» افتاده است و آیا مطابق نص صریح پیمان یاد شده مجوز خروج ما از معاهده «منع گسترش سلاحهای هستهای- NPT» نیست؟! اگر هست که هست، معطل چه هستیم؟ چرا با قاطعیت از این پیمان اعلام خروج نمیکنیم؟!بیست و چند سال است که خود را در NPT به بند کشیدهایم! باور بفرمائید اگر خارج نشویم خیلی زود دیر میشود!
کد خبر: ۲۷۱۳۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بسیار تعجبآور است که دولت و مجلس با وجود اطلاع از مصنوعی بودن چالش هستهای و بهرهگیری دشمن از حضور کشورمان در NPT، چرا و با کدام توضیح قابل قبولی از این پیمان خارج نمیشوند؟
کد خبر: ۲۷۱۲۱۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۷