برچسب ها: حسین پاکدل
واکنش یک بازیگر به سلبریتی های بی طرف در جنگ؛
تکتکِ ما چه؟ از باد بهره برده و تنها باد در آستین و غَبغَب و دماغ و گلو میاندازیم؟ یا رویهمرفته بادِ هواییم؟ فقط ادا؟ فروشِ فَخر و مباهات؟ اینجا کشور ما نبود و نیست؟ این مردم، اینها همان هواداران و مُشوقانِ ما نبودند و نیستند؟ آنگونه وهمناک زیرِ بمب و موشک و آوار و دلهره؟ باید شخصاً به بادِ فنا برویم تا بهسرعتِ باد بهخود تکان بدهیم؟ تا سکوتِ مصلحت بشکنیم، وامصیبتا کنیم و صدا به حلق دراندازیم؟
کد خبر: ۲۷۰۴۸۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۹
حسین پاکدل: با وقاحت میگویند نظامی زده؛ مگر آنها از کره دیگر آمدهاند؟ آنها مدافع ما هستند.
کد خبر: ۲۶۹۸۶۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۱۶