برچسب ها: بی وطن ها
در این شرایط مردم ۶۰ شب است که خیابان را رها نمیکنند و تمام حرفشان هم این است که بایستیم و مقاومت کنیم. نمیدانم رئیس جمهور آمریکا و نتانیاهو در باره این مردم چه فکری کرده بودند. کارشناسان و پژوهشگران خودشان میگویند ای کاش اول تاریخ را میخواندید و بعد به ایران حمله میکردید.»
کد خبر: ۲۷۰۴۵۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۸
کد خبر: ۲۶۹۴۹۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۰۶