برچسب ها: قول فرمانده
علمداران غرب غریب
در منطقه نوسود پاوه در سنگر جا نبود که جمشید بخوابد، وقتی برای نماز صبح از خواب بیدار شدم، از سنگر بیرون آمدم دیدم که جمشید بیرون سنگر خوابیده و از سرما به خود میلرزد، او را بیدار کردم، من را به خداوند قسم داد که تا زندهام، این موضوع را بازگو نکن.
کد خبر: ۴۶۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۲۵