کد خبر: ۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

«رضا ایرانمنش» از بیمارستان مرخص شد

«رضا ایرانمنش» که به علت عوارض ناشی از بمب‌های شیمیایی مدتی در بیمارستان بستری بود، مرخص شد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران،رضا ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: بنابر نظر پزشک معالجم امروز -18 اردیبهشت‌ماه- از بیمارستان آتیه تهران مرخص شدم.

 

 

وی ادامه داد: به لطف خداوند بهبود نسبی پیدا کرده‌ام و البته همچنان تحت نظر پزشکان در منزل استراحت می‌کنم.

به گزارش شهدای ایران، رضا ایرانمنش در دوران دفاع مقدس به دلیل قرار گرفتن در معرض آثار مخرب بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق از ناحیه ریه و شش دچار آسیب‌های جدی شده و سال‌هاست که از این مشکل رنج می‌برد.

«رضا ایرانمنش» تاکنون در بیش از 60 فیلم تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته و در چند سال اخیر بدلیل وضعیت جسمانی به نگارش فیلمنامه و کارگردانی روی آورده است. او در فیلم‌هایی چون تلفن، ترور، کمین، دکل، آخرین شناسایی، سجاده آتش و ... بعنوان بازیگر حضور داشته و سفر عشق به سرزمین وحی، روژان و اورامان نیز از آثار او در زمینه کارگردانی هستند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار