جانباز 70 درصد اسفراینی به خیل شهدا پیوست
جانباز 70 درصد اسفراینی، سرانجام پس از تحمل سالها درد و رنج ایام جنگ تحمیلی، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
رمضانعلی معصومی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در سال 1362 در منطقه جنگی مریوان بر اثر اصابت ترکش به جمجمه به درجه جانبازی نائل شد.
معصومی پس از تحمل 29 سال رنج و درد، روز شنبه گذشته به یاران شهیدش پیوست.
وی از نیروهای وظیفه ارتش جمهوری اسلامی محسوب میشود، متولد سال 1343 بوده و در یکم بهمن ماه 62 بر اثر ترکش به جمجمه به درجه جانبازی نائل شد.
پیکر مطهر این شهید امروز دوشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستان اسفراین تشییع میشود.