همه جای دنیا دست زدن بازیکن به مربی حریف، یک بیاحترامی بسیار بزرگ تلقی میشود.
با عرض پوزش؛ برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان/ آیا این اظهارات مقامات بلندپایه آمریکایی درست است؟ ( نظر)