کد خبر: ۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

كنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر برگزار می شود

روزهای اول تا سوم خرداد ماه نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند میزبان كنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر می شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان گفت: این كنگره روزهای اول تا سوم خرداد ماه در نمایشگاه دائمی منطقه آزاد خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد.

حسن نورانی تصریح كرد: نخستین روز كنگره با عنوان "زنان و مقاومت" با هدف بزرگداشت زنان مجاهد خرمشهری و یاد و خاطره شهدای زن برگزار می شوند؛ در این روز 300 نفر از خواهران رزمنده از سراسر كشور برای حضور در خرمشهر دعوت می شوند.

به گزارش شهدای ایران به نقل از نوید شاهد وی گفت: دومین روز كنگره كه با عنوان "مقاومت خرمشهر" نامگذاری شده؛ برنامه های مختلفی در بخش های شعر، نمایش، روایت جنگ و داستان اجرا می شود.

نورانی در ادامه افزود: سومین روز كنگره نیز با عنوان "روز پیروزی" از خانواده های شهدای عملیات بیت المقدس تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین در این كنگره نمایشگاه هایی به صورت تلفیقی از اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری برپا خواهد شد.

بنا به این گزارش وی اظهار داشت: در این كنگره جمعی از مسئولین كشوری و لشكری، فاتحان خرمشهر، جانبازان و آزادگان، مسئولین بنیاد شهید و خانواده های معظم شهدا حضور خواهند داشت.

گفتنی است، كنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر به همت بنیاد شهید و امورایثارگران، سپاه ناحیه، فرمانداری و استانداری خوزستان برگزار می شود.

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار