کد خبر: ۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

نقش رزمندگان استان قم در دفاع مقدس تدوین می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان قم اعلام کرد: یادمان 14 شهید گمنام در کوه خضرنبی‌(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ مهدی کربلایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ساخت این یادمان از سال 89 آغاز و هزینه آن از منابع استانداری و بنیاد حفظ آثار تأمین شده است.

 

وی اضافه کرد: تمامی مراحل ساخت آن از قبیل طراحی، تخریب سازه قدیمی و اجرای سازه یادمان توسط معاونت فنی مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده و سازه یادمان از لحاظ معماری و اجرا نمادین خاص است.

 

کربلایی با بیان اینکه این یادمان می‌تواند پس از حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران سومین قطب فرهنگی استان باشد، از دیگر برنامه‌ ای ویژه هفته مقاومت و پیروزی،به رونمایی از بازی رایانه‌ای «عملیات الی بیت‌المقدس» و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اشاره کرد.

 

وی همچنین تدوین نقش رزمندگان استان قم در قالب گردان‌های مالک اشتر، اباذر و تبوک(حنظله) را از برنامه‌های این بنیاد با همکاری مؤسسه راویان فتح اعلام کرد.

منبع : ایسنا

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار