کارگردان نمایش"بانوی آب و آئینه"
نقد منفی کمتری نسبت به اجرای نمایش وجود داشت.
حسین پارسایی کارگردان نمایش"بانوی آب و آئینه" از بازخورد مثبت رسانه ها و منتقدین تئاتر نسبت به اجرای نمایش خبر داد.

به گزارش شهدای ایران پارسایی کارگردان نمایش"بانوی آب و آئینه" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شهدای ایران گفت:از زمان اجرای نمایش تا الآن که 10 روز از اجزای نمایش می گذرد،نقد منفی کمتری از طرف اهالی رسانه و منتقدین تئاتر نسبت به اجرای نمایش شاهد بودیم.
وی در خصوص بازخورد مخاطبین نسبت به اجرای نمایش گفت:در این مدت اجرا که با مردم صحبت می کنم و بازخورد آنان را نسبت به نمایش می بینم،نسبت به کار نظر مثبتی را دارند.
او اضافه کرد:جذابیت های بصری که در این اثر شاهدیم و تکنیک های متفاوت،طراحی نور،تکنیک سیال در موثر بودن این اثر مذهبی کمک کرده است.
پارسایی در اشاره به تعداد بازدید کننده ها از نمایش تا این لحظه نیز افزود:بالغ بر ده هزار نفر از آن بازدید کردند که پیش بینی می شود تا آخرین روز اجرای نمایش بازدید کننده ها دوبرابر این تعداد بشود.
لازم به ذکر است که اجرای نمایش تا 22 اردیبهشت در تالار اندیشۀ حوزه هنری در حال اجرا است.