مراسم گرامیداشت هفته ی کار و کارگری و سخنرانی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر خون شهیدان و ایثارگریها نبود، امروز ما این عظمت را نداشتیم.
به گزارش شهدای ایران ، منطقه کویر، "احمد عاقلی" كه در مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری در جمع کارگران بسیجی کرمان سخن میگفت، با اشاره به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار کرد: بیشتر فعالیت در این زمینه به کارگرانی برمیگردد که در کارخانهها و کارگاههای تولیدی فعالیت میکنند.
وی افزود: همه ما حمایت خود را از بیانات مقام معظم رهبری اعلام کرده و پیگیر هستیم که منویات ایشان را در زمینه تولید داخلی دنبال کنیم تا به جایی برسیم که دیگر کالای خارجی نداشته باشیم.
عاقلی با اشاره به هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری گفت: زندگی ساده، خلوص نیت و کار خدایی موجب رسیدن شهداء به این مقام والا شده و شهیدان برونسی و زینلی از نمونههای شهداء هستند.
وی بیان کرد: نزدیك به 15 هزار شهید کارگر در کشور داریم که همه آن ها نمونه هستند و مقام شهید برونسی موجب شده تا او را به عنوان اسوه انتخاب کنند بنابراین او شهیدی ملی است.
عاقلی افزود: امروز تجلیل از مقام شهداء و برگزاری یادوارههای شهداء بسیار ارزشمند است و باید همیشه یاد این عزیزان در روح و جان ما زنده باشد که شهداء با نثار خون خود امنیت و آرامش را به ما ارزانی کردند.
وی گفت: فداکاری و جان فشانی شهیدان موجب امنیت امروز ما و قدعلم کردن در مقابل امریکا شده و آسایش ما نتیجه سختیها و فداکاری های شهیدان است.
عاقلی با اشاره به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تصریح کرد: هنوز برای ما استفاده از کالای داخلی جا نیفتاده که باید همه ما برای استفاده از کالاهای تولید خودمان تبلیغ کرده و از آنها استفاده کنیم.