کد خبر: ۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
قانونی که به زودی لغو می شود

راه حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر فوتبال هموار می شود .

هیچگاه قوانین خاص فوتبال ایران پایدار نبوده و پس از گذشت مدتی به اشکال مختلف , وجاهت قانونی خود را از دست داده است مانند قانون پرسروصدای منع استفاده از دروازه بانان خارجی در لیگ برتر که به نظر می رسد بزودی لغو شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 

 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهدای ایران ، وقتی سنگربان خارجی پرسپولیس برای دفاع از دروازه این تیم در پیکارهای آسیایی برگه قرارداد با سرخپوشان پایتخت را به امضا رساند ، آ نهایی که دلشان به واقع برای فوتبال ایران و نحوه مدیریت حاکم بر آن می سوزد ، سخت برآشفته شدند که اگر قرار است گلر خارجی استخدام کنیم که هیچ اما اگر فقط برای استفاده در رقابتهای بین المللی مانند جام باشگاههای آسیا اینکار را انجام دهیم ، ظلم است ، چرا که دروازه بانان وطنی در پیکاری های لیگ برتر تلاش می کنند تا تیمشان آسیایی شود ، اما در آنجا به جای اینکه آنها بدرخشند و بین المللی شوند ، یک خارجی مسئولیت حفاظت از دروازه را به عهده می گیرد تا در نسخه دروازه بانان ما به لحاظ روانی لطمه بخورند که متاسفانه دود اصلی آن به چشم تیم ملی کشورمان رفت و البته می رود .
به هر شکل قانون منع استفاده از دروازه بانان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران اصلا کارشناسی شده نبود , چون با این قانون قیمت دروازه بلانان داخلی به یکباره چند برابر شد و باعث گردید فوتبال ایران از این جهت ضربات سنگینی دریافت کند ، چون رقابت فشرده بین گلرهای داخلی و خارجی که می توانست سنگربانان ما را به اوج شکوفایی برساند از بین رفت . تا بهترین دروازه بانان ایران همانی باشند که 3-4 سال پیش بودند ، یعنی رشد که نداشتند هیچ، دچار افت محسوس هم شدند !
با توجه به این نکات امیدواریم تصمیم گیرندگان اصلی در این ارتباط ضمن بررسی موشکافانه تمامی قوانینی که قصد تصویب آن را دارند ، حکمی را صادر کنند تا ضمن ماندگاری ، بتواند باعث ارتقای سطح کمی و کیفی فوتبال ایران شود .
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار