کد خبر: ۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

ابراز نگرانی آیت الله مهدوی کنی از عدم وحدت اصولگرایان

رییس ستاد انتخابات حدادعادل گفت: آیت الله مهدوی کنی در این دیدار از به وحدت نرسیدن اصولگرایان نگران بودند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ حسین نجابت رئیس ستاد انتخابات غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با درباره دیدار ظهر پنجشنبه حدادعادل با آیت‌الله مهدوی‌کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: در این دیدار آیت الله مهدوی کنی گفتند از هر ائتلافی از جمله ائتلاف سه گانه پشتیبانی می کنم و برای به وحدت رسیدن اصولگرایان تلاش خواهم کرد. 

وی افزود: در این دیدار مباحثی پیرامون وحدت اصولگرایان و چگونگی رسیدن به آن مطرح شد.

رئیس ستاد انتخابات حدادعادل با اشاره به تعدد کاندیداها، ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی در این دیدار از به وحدت نرسیدن اصولگرایان نگران بودند.

نجابت خاطرنشان کرد: حدادعادل نیز در این دیدار سازوکار وحدت را بیان کرد تا این روند به صورت عملیاتی اجرا شود.

 

 

منبع: مشرق

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار