کد خبر: ۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
مدیر کل اوقاف همدان

برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۴۲ امامزاده استان همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۴۲ امامزاده استان همدان خبر داد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهدای ایران در همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه سال جاری در سطح بقاع و امامزادگان شاخص سطح استان همدان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان استان را در راستای تبدیل این اماکن به قطب‌های فرهنگی بیان کرد که مورد تأکید بسیار مقام معظم رهبری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: هدف دیگر از برگزاری سوگواره یاس نبوی در جوار امامزادگان اجرایی کردن نیات واقفان خیراندیش استان همدان است.

وی با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی در ۴۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان همدان برگزار خواهد شد، گفت: با برگزاری چنین برنامه‌ای درصدد ترویج فضایل و سیره فاطمی و نیز معرفی ابعاد شخصیتی این بانوی اسوه در بین مردم استان همدان هستیم.

صالحی حضرت زهرا(س) را “منشور بصیرت” در دفاع از ولایت قلمداد کرد و بر لزوم گرامیداشت ایام سوگواری این بزرگوار در جامعه صحه گذاشت.

غفاری

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار