همراه با پخت سمنو
سوگواری ایام فاطمیه در آسایشگاه جانبازان بقیه الله
جانبازان آسایشگاه بقیه الله مراسم پخت سمنو را به مناسبت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س )برگزار می نمایند .

به گزارش شهدای ایران مراسم ایام فاطمیه هر ساله با پختن سمنو و حضور پر شور جانبازان آسایشگاه بقیه الله در این آسایشگاه برگزار می گردد.
زمان برگزاری مراسم دوشنبه ۲۸ فروزدین از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در خیابان ولیعصر نرسیده به تجریش، انتهای خیابان زعفرانیه ،خیابان فیروزکوه، کوچه روشن، آسایشگاه جانبازان بقیه الله
لازم به ذکر است شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است .