کد خبر: ۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

افزایش سهمیه حج عمره و تمتع جانبازان

با توجه به درخواست افزایش سهمیه حج و زیارت از عربستان، احتمالا سهمیه جانبازان و ایثار گران نیز افزایش خواهد یافت. رییس سازمان حج و زیارت گفت: درخواست افزایش سهمیه حج عمره و تمتع به کشور عربستان اعلام شده و پیش بینی می‌شود، این افزایش شامل سهمیه بنیاد شهی
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در جلسه مشترک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان حج و زیارت، سهمیه حج ایثارگران و مسائل و مشکلات حج جانبازان قطع نخاعی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید، رئیس اداره حج و زیارت بنیاد، معاون سازمان حج و زیارت و مدیر کل عتبات عالیات این سازمان نیز حضور داشتند، وضعیت حج و تعداد سهمیه‌های بنیاد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش، در این جلسه ˈمسعود زریبافانˈ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره کثرت متقاضیان و کمبود سهمیه تخصیص یافته مطالبی را بیان کرد و افزایش سهمیه‌های حج عمره و تمتع و افزایش کاروان ویژه جانبازان را خواستار شد.

حجت الاسلام سید احمد موسوی نیز ضمن اعلام مساعدت و دستور بررسی این درخواست گفت: با توجه به درخواست افزایش سهمیه حج و زیارت از عربستان، احتمالا سهمیه جانبازان و ایثار گران نیز افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، همچنین موضوع حمل و نقل جانبازان در منا و عرفات و نحوه پرواز جانبازان با صندلی چرخ دار از استان‌های محل سکونتشان به عربستان و بالعکس، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: ایلنا

انتشار یافته: ۱۰
غیر قابل انتشار:
اقبال رحیمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
تراسوگندبه هرکس دوسش داریدبه فکرحج جانبازان باشید باتشکر
عباس زارعی از شهرری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
3
همه چیز برای دوستان کارمندان بنیاد است .... خدا لعنت کند کسانیکه پارتی بازی میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
1
0
باسلام من امسال از طرف بنیاد رفتم حج کسی که ما را ثبت نام کرد خودش هنوز حج نرفته منطقه5لطفا تهمت بی لذت نزنید
رویا
|
United States of America
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
0
0
همسر جانباز45%از آذربایجان غربی هستم که امسال قرار بود مکه مشرف شویم ولی چون کارت حج خود را برای تامین هزینه حج واگذار کرده بودیم سهمیه مارا به کس دیگه دادن این به نظر شما عدالته اونم برای جانباز مغزو عصاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
من جانباز10%هستم اما هیچ امکاناتی ازقبیل کار÷وام÷زیارتی به مانمیدهندچرامگرمانجنگیدیم حالاخداخواست مااینگونه به خانهایمان برگدیم ولی ماهم جنگدیم
رضا رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
0
پنج سال است هر ساله برای حج واجب به بنیاد شهریار مراجعه میکنم ولی بعلت لابی کاری و پدرسوخته بازی که در بنیاد شهریار حاکم است هنوز اسمم در نیومده جالب ان است که لیست پنج سال قبلتا حالا وجود ندارد درخواست تفحص غز بنیاد و اخراج خاطی ها را دارم جانباز۳۵٪دکتر حقوقدان رضا رضایی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
0
0
سلام من همسر جانباز 70 درصدم 2 سال پیش اسمم در لیست اعزام شدهها به حج تمتع بود اما نرفتم و با خازر نباز مالی پول را پس گرفتم امسال میتوانم مسرف شوم ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
سلام من جانباز ۲۵درصد هستم ده سال هست تو نوبت حج تمتع هستم،نمیدونم هروقت میریم بنیاد میگن ۲۰۰نفر قبل ازشما هستن،تواین ده سال هنوز ۲۰۰نفر جلو ما هستن،اخه حج تمتع هم پارتی بازیه اونی که درصدش بالاس جلوتر بره،چه فایده داره این حجش،رسیدگی کنید،چقدر باند بازی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
سلام من جانباز ۲۵درصد هستم ده سال هست تو نوبت حج تمتع هستم،نمیدونم هروقت میریم بنیاد میگن ۲۰۰نفر قبل ازشما هستن،تواین ده سال هنوز ۲۰۰نفر جلو ما هستن،اخه حج تمتع هم پارتی بازیه اونی که درصدش بالاس جلوتر بره،چه فایده داره این حجش،رسیدگی کنید،چقدر باند بازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
سلام من سال 86 ثبت نام کردم 30درصدجانبازهستم حج تمتع میریم بنیاد میگن نوبت شمانیاماده الان ماچکارکنیم استان س و ب ثابت براهوی هستم
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار