کد خبر: ۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

سفارت سوئیس هنوز جایزه «باروت خیس» را به کاخ سفید ارسال نکرده است

علی‌رغم آنکه یازدهم فروردین جاری تندیس «باروت خیس» به سفارت سوئیس تحویل شده استاما این سفارتخانه هنوز جایزه و تندیس مذکور را به کاخ سفید ارسال نکرده است.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛در پی حضور نیافتن سفیر سوئیس در مراسم اهدای جایزه باروت خیس که در نوع خود تندیسی منحصر به فرد به شمار می‌رود؛تحویل مسئول اداره پست خرمشهر – محل اجرای مراسم – شد تا به سفارت سوئیس در تهران ارسال شود.

 

پس از پیگیری از اداره پست، مشخص شد تندیس فوق، یازدهم فروردین جاری به دفتر سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا ارسال شده است.

 

در پی مراجعه نماینده بسیج به سفارت سوئیس، متاسفانه آن سفارتخانه در ابتدا حاضر به پاسخگویی نشد و پس از چند بار پیگیری اعلام کرد که جایزه فوق را دریافت کرده‌اند ولی هنوز به کاخ سفید ارسال نشده است.

 

انتظار می‌رود که سفارت سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، این تندیس را در اسرع وقت به کاخ سفید ارسال کند تا خانم میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا و همچنین دیگر مخالفان ایران اسلامی برای روشنگری‌های بعدی و پرده‌برداری از چهره تزویر آمریکا تشویق شوند.

 

جایزه باروت خیس در پی افشاگری میشل اوباما - همسر رئیس جمهور آمریکا - در تعیین اهدای جایزه فرمایشی «اسکار» به فیلم ضد ایرانی «آرگو» از سوی بسیج به وی اهدا شد و از سفیر سوئیس برای دریافت این جایزه در مراسمی رسمی که در شلمچه برگزار شد دعوت به عمل آمده بود که حاضر نشد.

 

این جایزه قرار است به صورت سالانه به مخالفین جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می‌کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می‌سازند، اهدا شود.

منبع : ایسنا

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار