کد خبر: ۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
رسول آذر در گفتگو با شهدای ایران

کاروان “باغبان لا له ها “به تهران بازگشت

کاروان “باغبان لاله ها”شامل ۷۰۰ نفر از خانوادۀ معظم شهدای منطقۀ ۱۷ زائرمناطق جنگی جنوب صبح امروز به تهران باز گشتند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

رسول آذر سرا دبیر مرکز فرهنگی و پژوهشی۴۰۰۰ شهید منظقۀ ۱۷ در حاشیۀ استقبال از کاروان “باغبان لاله ها”در مصاحبه ای خصوصی با خبرنگار شهدای ایران گفت:این کاروان که دومین کاروان اعزامی پدران و مادران بزرگوار شهدای منطقۀ ۱۷ به مناطق جنگی جنوب است از تاریخ۱۶ تا ۲۰ فروردین شامل ۷۰۰ نفراز خانوادۀ معظم شهداء بوده که ۲۰ خانواده از این جمع، خانوادۀ شهدای مفقود الاثری هستند که در این مناطق به شهادت رسیده اند.

وی در ادامه افزود:بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید منطقۀ ۱۷ در طی ۱۲ سال از سال ۷۹ به درخواست خانوادۀ شهداء شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار