کد خبر: ۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
پس از کش و قوس‌های فراوان

صحن موزه دفاع مقدس استان یزد میزبان شهیدان گمنام

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد در نخستین نشست خود در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مصوب کرد تا پس از طی مراحل، شهیدای گمنام در صحن موزه دفاع مقدس استان به خاک سپرده شوند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه  اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ محمد رضا فلاح‌زاده استاندار یزد در این نشست با اشاره به لغو تدفین شهدای گمنام در میدان «امیرچقماق»، اظهار کرد: استان یزد همیشه پذیرای شهیدان بوده و خواهد بود اما میدان امیرچقماق به دلایل متعدد، متناسب با حرمت شهیدان نبود که با نظر امام جمعه و علمای استان این کار به زمان دیگر و در مکان بهتری که همه مردم بتوانند از زیارت آنها بهره مند شوند، موکول شد.

 

وی همچنین در این نشست با تسلیت ارتحال نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، نکاتی از وصیت‌نامه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین "سید جلال یحیی زاده" را یادآور شد.

 

فلاح‌زاده در توصیف ویژگی‌های مرحوم یحیی‌زاده، خدا محوری، توسل مداری، ولایت‌مداری، مردم‌داری و انجام عاقلانه و عالمانه امور را از جمله این ویژگی‌ها برشمرد.

منبع : ایسنا

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار