کد خبر: ۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

حماسه‌ آفرینی مردم لنده در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

مردم شهرستان لنده با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حماسه‌ای ماندگار خلق کرده‌اند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران ؛ مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی مردم و مسئولان در لنده برگزار شد.

سلحشوران لنده‌ای از ساعت‌ها قبل در میدان ورودی شهر و تپه نورالشهدا حضور یافتند تا با شهید و شهادت تجدید بیعت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مردم لنده هم‌صدا و هم‌ناله و هم‌سو با همه عزاداران فاطمی سراسر ایران به میدان‌ آمدند و در تشییع پیکر دو دو پرستوی مهاجر حضور یافتند تا بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثابت کنند که ما آرمان‌های خود را فراموش نکردیم در راه اعتلای آن ذره‌ای فروگذار نخواهیم بود  و عقب نشینی نمی‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز روز هوشیاری حماسه‌سازان لنده‌ای بود که با هم سرود هوشیاری، بیداری و آگاهی سردادند و گفتند ما هوشیار و بیدار هستیم تا جمهوری اسلامی‌ایران سربلند و سرافراز، آزادمردی و آزاده پروری را به اوج خود رساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این ولایتمداران دلیر گفتند درست است که امروزه مشکلات اقتصادی عرصه‌را بر ما تنگ کرده اما امیدمان را شهدا و خدای شهدا ترسیم کرده است. و امروز در رکابشان، زیر سایه پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی‌ ایران مزین به آرم همیشه جاودان الله در شهر لنده و تپه نورالشهدا با آگاهی و هوشیاری کامل ایستاده‌ایم و بر ایستادگی خود پای می‌فشاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار