افتتاح دفتر گروهك تروریبستی منافقین در واشنگتن
پایگاه تحلیلی "هیل" كه عموما اخبار مرتبط با كاخ سفید و كنگره آمریكا را انعكاس می دهد، به نقل از سركردگان گروهك تروریستی منافقین اظهار داشته كه آن گروهك تصمیم دارد تا دفتری در واشنگتن دایر نماید.
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران به نقل از هیل ؛ در ادامه این خبر آمده است كه "گروهك منافقین از افتتاح دفتر خود در واشنگتن خبر داده است."
این پایگاه تحلیلی همچنین با اذعان به حمایت سیاستمداران آمریكایی از گروهك منافقین افزوده است "سیاستمداران و نمایندگان محافظه كار آمریكایی از گروهك منافقین برای جلب توجه افكار عمومی بین المللی استفاده می كنند تا از این طریق به مقابله با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران بپردازند."
"هیل" در ادامه افزوده است "این گروهك هزینه های میلیون دلاری برای كارزار خود صرف كرده بود تا با دعوت از نمایندگان و سیاستمداران آمریكایی بتواند به گمان خود اعتباری كسب نماید. با این حال واقعیت آنست كه علاوه بر كشتار انسانهای بیگناه در ایران آنان متهم به حمله به منافع آمریكا در زمان پیش از انقلاب نیز شده اند."
"هیلاری كلینتون" وزیر امور خارجه پیشین آمریكا در ماه سپتامبر گذشته نام این گروهك تروریستی را از فهرست گروههای تروریستی دولت آمریكا خارج كرد.