شهدای ایران shohadayeiran.com

عفت را زیر پا نگذارید
بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یعنی نمایشگاه کتاب چند روی است که کار خود را در مصلی تهران برگزار نموده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یعنی "نمایشگاه کتاب" چند روزی است که کار خود را در مصلی تهران برگزار نموده است.

این نمایشگاه که تاکنون حاشیه هایی از جمله حضور و بازدید چند شخص "معلوم الحال" را در خود داشته است؛ روزانه میزبان مدل هایی از بانوان است که ظاهراً برای خرید کتاب و مطالعه آن حضور پیدا نمی کنند، بلکه بیشتر سراغ کتاب هایی می روند که با سبک فکری و رفتاریشان همراه است و یا جهت گشت و گذار چند ساعته در مصلی حضور می یابند.

تصاویر زیر نشان می دهد که آنجا که حراست وزارت ارشاد باید با ورود بانوان "بدحجاب" و "بی‌حجاب" مخالفت کند، یا توجهی صورت نگرفته و یا در برنامه بازدید، برخورد با پایمال کنندگان عفت عمومی وجود نداشته است!

حضور چند ساعته در نمایشگاه، شاهدی بر حضور بانوانی که دکمه های لباسشان را باز گذارده و یا روسری ها را از سر برداشته اند  است که شاید قاب دوربین نیز از گرفتن تصویرشان شرم کند!

بدون شک انتظار دوستداران علم و علاقه مندان به کتاب ایجاد یک فضای آرام و ارزشی با رعایت همه شوونات اسلامی در نمایشگاه کتاب است.

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس

بی حجابی گسترده در نمایشگاه کتاب +عکس
انتشار یافته: ۱۰۳
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
42
105
عكس گرفتن از افراد آنهم به اين صورت آشكار از كسي كه ادعاي مسلماني دارد و كاسه از آش داغتر است ، بر نمي آيد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
شما هم مطلبت خوبه ولی فعل جمله یه چیزی کم داره
عابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
47
107
ای بابا بخدا مشکل ما بی حجابی نیس اختلاسه اختلاس
پاسخ ها
نبي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
فكر كنم كه راه اشتباه رفتي عزيز؛
هي گفتيم مشكل ما اختلاسه (كه البته آن هم هست) ديگه همه از جمله مقدسات دين و آيين را كلا از ياد برديم؛ فكر ميكنيد كه اختلاس كنندگان پايبندان به دين است؟؟؟؟
چرا خودمان را گول ميزنيم.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
27
40
سلام.امر بمعروف را فقط در حجاب دیدن ظلم است.بزرگترین معروف پیروی از ولایت است.
غريبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
10
59
به گفته دكتر شريعتي
بعضي افراد از اسم دين پول در مي آورند
بعضي افراد از پول حلال تبليغ دين مي كنند.
جلوي وام بانكي رو بگيريد كه كمتر از نزول نيست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
34
37
این دختران اکثرا مجردند و به شوهر نیاز دارند.... به خاطر حوادث و وقايع و جنگ هاي چند ساله اخير تعداد زيادي از جمعيت مردان در كشورمان از ميان عزيزانشان رفته اند... از اين گذشته در حوادث رانندگي و حوادث ناشي از كار هم اكثراً مردان صدمه مي بينند... دركشورمان به همين دليل تعداد زيادي از دختران بدون شوهر مانده اند... چرا فكري براي اين معضل اجتماعي نمي شود؟؟ بهتر است فرهنگ دو همسري براي افراد متمول اشاعه شود... يعني افراد متمول كه تمكن مالي مناسبي دارند دو همسر داشته باشند.... و اين مهم به عنوان فرهنگ مثبت تبليغ شود... در غيراينصورت اين بحران اجتماعي ادامه دار خواهد بود... لطفاً درصورتي كه با نظر بنده مخالفيد مستدل كامنت بگذاريد و پيشنهاد بهتري داريد ارائه بفرماييد.... و عصباني هم نشويد لطفاً !!!!
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
ااطلاعات نداری نظرچرتوپرت نزاراولا مردهای کشته شده درجنگ اگه الان زنده بودندحدودپنجاه سالشون بودیعنی اگه اون مرد50ساله زنده بود بادختر20ساله ازدواج میکرد!!! دوماامارنشون میده ماالان 5میلیون دخترمجردو6میلیون پسرمجردداریم پس پسرابیشترن وبه دلیل مشکلاتی مثل گرونی و.. ازدواج نمی کنندسوما کی گفته توحودث بیشترمردا میمرن مگه حادثه میره سراغ مردا!!!چهارما مگه همه ی خانومای متاهل باحجابن همینا که عکسون اینجاس اگه ازدواج کنندچادری میشن!!!!!عزیزمن مشکل بی غیرتی مرداس چه پدران این خانومها چه همسرانشون بی غیرتن که اجازه میدن ناموسشون اینجوری بیاد پنجما تواین گرونی مردا تویه دونه زنشم موندن چه برسه به دوتا!!!!!
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
شمام حرفا می زنیا... ماهواره هاتون جمع کنید همه ی مشکلات حله.
شهاب الدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
اصلا چرا 2 همسر؟ شما پیشنهاد دادی مردن متمول 2 همسر ...منم پیشنهاد میدم مردان متمول تر 4 عدد و همین فرمول را بصورت تساعدی ادامه میدیم...فک کنم نسخه ای که شما پیشنهاد کردی کاملا مستدل بود و نسخه من مستدل تر!!!
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
سلام یکی از دوستان پیشنهاد دو همسری دادن پیشنهاد خوبیه ، ولی دوست عزیز ما تو گرفتن اولیش موندیم چه برسه به دو سه تا
البته نباید از امر به معروف و نهی از منکری که امام حسین(ع) براش سر دادن غافل شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
تو هم توی دعوا نرخ تعیین میکنی مطلبو ترکوندی رفت با این نظر بی موقع .بی حجابی یا کم حجابی چه ربطی به جنگهای صلیبی و جاده های بدون گاردریل و عمق دره و گواهینامه جعلی وشیب خطرناک و برق سه فاز و شاخ گاومیش داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
خود دین مبین اسلام هم چهار تازن را مجاز اعلام کرده. پس خانومهای محترم لطفا از کوره در نرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
پیشنهاد من اینه که .حالا که تعداد مردها بیشتر شده خانمها دوتا همسر داشته باشن.یک پولدلر یک فقیر .پولداره خرج سه تایی شون رو بده.این معضل اجتماعی بر طرف می شه.
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
16
27
مقصر اصلی مسئولان است. ولال شده است وسکوت اختیار کرده است.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
22
24
آقایا خانم ناشناس. شما مریض هستید . به یک روانپزشک مراجعه فرمایید. اگر پیشنهاد بهتری دارید بفرمایید. لطفا عصبانی هم نشوید.
مسئول محترم سایت شهدای ایران. شما هم این سایت در پیت و زردتو رو جمع کن. حیف پول به خدا
پاسخ ها
zeinab
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
سایت به این خوبی . می تونی نظر ندی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
14
21
آقا یا خانم محمدی !!!! شاید من مریض باشم .... ولی شما یه بی ادب به تمام معنا تشریف دارین.... در ضمن کافر همه را به کیش خود پندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
اقا یا خانم ناشناس الان انقدر منفی تو جون محمدی میریزیم تا جونش دربیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
2
35
کاشکی به جای نشان دادن این بی حجابها سری به ترمینال خاوران میزدید که پر از معتاد که آدم وحشت میکنه از کنارشون رد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
2
31
با ديدن ظاهر نميشه در مورد آدما قضاوت كرد مثلا داعشيها كه جهاد نكاه مي كنن روبنده دارن آيا با اون حجاب كارشون درسته؟ البته حجاب خوبه ولي كار شما كه عكس ناموس مردما به بهانه هاي مختلف ولي در اصل براي رسسيدن به اهداف ديگري بدترين گناهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
6
40
عکس گرفتن از این خانم ها که مشغول خریدن کتاب هستند بصورت نامحسوس بسیار زشت و ناپسند است و فقط از آدمهای کثیفی مثل شما بر میاد... زهی خیال باطل که مشکل ما حجاب این دخترها باشد و نه دزدی مختلصان گرگ صفت!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
2
7
اقایان وبانوان محترم، مشکل اصلی شهوت مردان است که باعث می شود دزدی برای خرج شهوت دروغ بعدش میآید دخترانشان هم می روند، زنانشان بی جنبه می شوند، واینکه نه یکی نه دوتا دیگه شکمشون سیری نداره دختر ها وزنان بی جنبه وجویای زندگی بی دقدقه زود گذر هم هرچه بیشتر می شوند، مواظب خودمان باشیم چون قومهای مثال زده در قرآن که نابود شدند یک گناه انجام داده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
بعضی از زنها از مردها بدترند جانم شما مواظب خودت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
2
6
اقایان وبانوان محترم، مشکل اصلی شهوت مردان است که باعث می شود دزدی برای خرج شهوت دروغ بعدش میآید دخترانشان هم می روند، زنانشان بی جنبه می شوند، واینکه نه یکی نه دوتا دیگه شکمشون سیری نداره دختر ها وزنان بی جنبه وجویای زندگی بی دقدقه زود گذر هم هرچه بیشتر می شوند، مواظب خودمان باشیم چون قومهای مثال زده در قرآن که نابود شدند یک گناه انجام داده بودند
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
8
7
دنیا با بیگ بنگ به وجود نیامده

من و تو بی جهت اینجا نیستیم

طبیعت ما رو به وجود نیاورده

بلکه یه نفر هست که اسمش خداست و ذاتش بر این است که برای خودش علت ندارد و همیشه بوده است و زمان و مکان رو برای ما آفریده است

هر جوری نگاه کردم نتونستم وجود خدا رو انکار کنم

و اینکه تا الان هم سعی می کنم دستورات الهی رو انجام بدم در مقابل نفس بایستم

خودم رو برای دیگران آماده نکنم

ولی وای بر روزی که بی حیایی از میان برداشته شود و انسان بی خدا شود

آنوقت این بدحجابها مواظب خودشان باشند

زمانی برای توبه ممکن است دیر باشد و همین یک دقیقه بعد اجلت برسد و بمیری و زیر خاک بفهمی که چه می کردی تو دنیا

اختلاس و پول و گرانی و ... همش بهانه هست برای مقابله با موج منفی این خبر همه جا از این خبرا هست

دینت که برود اختلاس ها هم 100 برابر می شوند و کسی درست کار نمی کند
و همه دنبال شهوت های 2 روزه دنیا می دوند بد بودن همه تو این نفس خلاصه می شود...

بدحجابها منتظر مهدی آل موعود باشید وقتی که همه در مقابلش شرمنده می شویم آنوقت می فهمید که چه کرده اید

تنها تهران بد حجاب نیست همه جای ایران این مشکل وجود دارد

تو هر خونه ای که ماهواره باشه انتظار همه چیز رو باید داشت بچه رو ماهواره تربیت می کنه نه پدر و مادر

امیدوارم که هدایت یابند

صهیونیستها کار خودشون رو انجام دادند

روحانی هم سزای کارش رو می بینه عوض جمع اوری دجال و گسترش فرهنگ اسلامی کلا دارن اسلام رو از ریشه می زنن

رهبر عزیز هم فعلا ساکت هستند و فقط نظاره گر گسترش فرهنگ غربی هستن
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
10
4
مگر پا به حریم شخصی اینها گذاشته اند که عکس گرفتن بد هست
اونجا
10 ها دوربین هست لازم نیست شما نگران مسلمونا باشید مسلمونا می دونن از کی باید عکس گرفت از کی باید نگرفت و چند تا بی ین اینجا بزرگ نمایی نکنند عکس گرفتن خوب کاریم کردن و به زودی هم این افراد بد حجاب متوجه اشتباهشان خواهند شد

حیا باشد حجاب هم هست حیا نباشد حجاب هم باشد ارزشی ندارد ولی مثل اینکه اینها حیا حالیشون نیست
حیا رو از ریشه زدن

و اینکه اینا ظاهرشون درست نیست اما باطنشون 20 هست فریبی بیش نیست

باطن خوب ظاهر رو هم اصلاح می کنه اینو بفهمید و اینجا الکی پیام ندید باطن درسته

و تو که از اینا دفاع می کنی به فکر غرایض حیوانیت هستی نه چیز دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
منظورش اینه با چادر باشه طرف ولی برعکس
کامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
10
دیگه اقتصاد حل شد؟ دزدی و تبعیض واختلاس ورشوه ای که بیداد میکند حل شد که چسبیدید به حجاب بابا ول کنید ومردم را به حال خودشان رها کنید/بسه
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
خیلی منفعت طلبین شما ها به خاطر نون سر سفر ایمانتون رو می فروشین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
7
عکس گرفتن از این خانوما به بهانه اینکه حجاب ندارن اصلا کار خوبی نیست در ضمن سوژه های دیگه ای هم است که میشه به اونا رسیدگی کرد مثل اونایی که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
7
شما عکس بد حجابهارو میزاری بدتر ترویج میدی پس دلسوز ما مردم نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
7
ببخشید .دنیا وکشورهای دیگردرچه فکریند مادرفکری.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
11
اگه یکی از من بپرسه جمهوری اسلامی از چی ممکنه ضربه ببینه میگم نه از امریکا نه از اسراییل نه از زنای بد حجاب نه حتی بی حجاب که ممگنه از ما مسلمونتر باشن این مملکت از اختلاص رانت ودزدی که داره آروم آروم پایه ها رو میخوره لطمه میبینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
12
اگر آن خانمها روسری شان را 10 سانت جلو بکشند و بحساب شما حجاب را رعایت کنند تمام مشکلات مملکت حل میشود - شما خیلی ادعای مومنی میکنی هم چشمت را اصلاح کن و هم فکرت را - با اجازه کدامیک از آنها عکسشان را گرفتی - مثلاً مسلمان - تا امثال شما عقده ای های بی دین تو این مملکت هستند که همه را متوجه تار موی دختران میکنند و خودشان مشغول چپاول بیت المال هستند -
خجالت بکشید
احمد
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
9
چرا فكر مي كنيد فقط بي حجابي منكراست ومدام نگران ودلواپسين مگه نميدنيد رباخواري جنگ با خداست. مگه غيبت و دروغگويي ازگناهان كبيره نيست؟ مگه حيف ميل بيت مال،اختلاس و رشوه خواري منكر نيستند؟چرا براي اينها رگ غيرتتان بيرون نمي زند؟ چرا فقط بي حجابي خيلي مهم است چون ديده مي شود وديگر اعمال منكر مخفي وپنهاني هستند؟
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
5
بی حجابی و بد حجابی معلول خيلی از چيزهاست، برخورد مستقيم با اين معلول، نه تنها مشکلات سرچشمه را حل نميکند، بلکه خود سرچشمه مشکلات بسيار بزرگتری ميشود ( همچون مهاجرت گسترده جوانان که سرمايه واقعی اين مملکت هسند، افزايش مسافرتهای خارجی و خروج سرمايه های ارزی کشور و ريختن آن به جيب کشورهای همسايه که پول ما را ميگيرند و برای ما خط و نشان هم ميکشند، گرفتار شدن جوانان پاک و بی گناه در دام گروههای سوء استفاده چی داخلی و مخصوصا خارجی، و ...).
خيلی از مشکلات اگر از بين برود اين معلول هم خود بخود محو ميشود. وقتی برای جوانان ( و حتی بزرگسالان ) نتوان زمينه دلخوشیها و لذتهای واقعی و حلال و بسيار بزرگتر و شيرين تر را در ديگر ابعاد زندگی فراهم کرد، نبايد از آنان خرده گرفت. آنان خود قربانی و ضربه خورده های اصلی هستند. آيا در چشاندن طعم لذتهای واقعی زندگی به آنان موفق بوده ايم؟ چقدر زمينه خودنمایی و بروز شکوفایی آنان در ديگر زمينه ها را آسان نموده ايم؟
اين معلول، فقط در يک دوره از زندگی بروز ميکند و پس از آن و با ورود جوانان به مراحل بعدی زندگی رو به کاهش ميگذارد. بياييد در آن مقطع گذرا بعنوان مشاور و دوست در کنار آنان باشيم، نه بعنوان دشمن و عامل جلوگيری کننده و آنان را از وادی امن داخل به گردابه ها و باتلاقهای دشمنان نيندازيم که تا ابد گرفتار آن باقی بمانند، که در آن صورت به خون شهدا خيانت کرده ايم. شهدا کشور و نظام را حفظ کردند که در آن انسانها ساخته شوند، نه اين که با اشتباهات ما انسانها از بد به بدتر گرفتار شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
5
4
این جواب خون شهداست واقعا برای این دختران متاسفم که نه حیا دارند نه عفت .اینجا ایرانه نه اروپا و امریکا ،بخدا قسم تمام این بی حجابی ها بخاطر برنامه های ماهواره ای مخصوصا سریال های ترکی که تماما خیانت همسر بد حجابی و روسپی گری را نشر میکنندوخدا لعنت کند ترکیه را،
ناشناس 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
6
آقایی که مشکل دختران آزاد اندیش ما رو شوهر میدونی باید بگم اگر این دخترها به دنبال مردانی با شعور و فرهنگ شما بودند خیلی راحت شوهر میکردند اونها به دنبال چیزی فراتر از آنچه در ذهن کثیف شما میگذره هستند واقعا برای شما متاسفم و باید بگم که من مطمئن هستم اگر شما به دست وپای اونها هم بیفتی حاضر نیستن حتی نگاهتون بکنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
5
سلام
جلوی لقمه حرام را بگیرید تا نصیحت اثر کند
بانک ها اساسشون بر ربا است حتی اونایی هم رعایت می کنند ناخواسته پول ربوی مصرف می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
7
بابا کاسه کوزتونو جمع کنید برید جلو اعتیادو اختلاس آقازاده ها رو بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
6
مردم خودشون فکر دارن اختیار خودشون رو هم دارن به ما چه مردم چی میپون چطور میپوشن
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
2
ازهمه بینندگان وشرکت کنندگان دراین سایت خواهشمندم همدیگر راتحمل نمایند وعاطفی ومهربان باشند. لطفاً.....
reza
|
Netherlands
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
8
چطور زمانی که عکس آقا رو تو دست دارن همین بی حجاب هارو رسانه ملی با افتخار نشون میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
4
به نظرم باید بیائیم مقداری مثبت اندیش باشیم وهمه مو ضوعات جامعه
را منفی نبینیم.
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
میشه نکته مثبتش رو بگی؟ اگه پسری که بایدم همچی حرفی بزنی چون واسه شماها فقط سوده. اگرم دختری هنوز پی به ارزشت نبردی.
يزدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
2
بد حجابي خانم ها كار بدي است . بدتر از ان به تصوير كشيدن آنها ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
8
هکسی بیشتر به این چیزها توجه میکنه خودش از همه منحرف تره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
5
0
مگه بده؟خودشونو توو نمایشگاه به نمایش گذاشتن دیگه.بدبختا عقده دارن.همه جاشونو نشون مردم بدن.شاید یه میشتری واسشون پیدا شه.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
6
خودتونو سرزنش نکنید جوانهای این سرزمین..این راندخوارها و رشوه خوارها و دزدهای کثیف دیگه ممکن نیست به راه راست بیایند ماجوانها هم متاسفانه قربانی این آقازاده ها شده ایم ولی اگه غیرت داشته باشیم باید فکری به حال خودمان بکنیم تا ازین منجلاب بیرون بیاییم.
حانا
|
Iraq
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
1
بزرگواران چرافکر می کنیدبی حجابی جز مشکلات نیست بی حجابی هم یک گناه است مثل اختلاس مثل غیبت و،،،، چرا که شخص بی حجاب دارای اختلال شخصیت است ودارای مشکل روحی می باشدواین هم برای جامعه وهمبرای خود شخص خطرناک میباشدو شخصی که ایرادگرفته چرا از اینه عکس گرفته شده شخص بی حجاب خودش برای خودش ارزشی قایل نیست وخود رادرمقابل هزاران نگاه قرار می دهد دیگران هم بالطبع برایش ارزشی قایل نمی شوند چراکه بی حجاب گدای نگاه وتوجه دیگران است
مهدی زاهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
2
خوب درست !!! حال شکایت به کی ببریم به جناب وزیر فرهنگ که خود فرزند آیت الله جنتی است و بهتر از هر کسی مبانی دینی و فرهنگی کشور را می داند که اگر نمی دانست وزیر فرهنگ و ارشاد نمی شد . و یا جناب دکتر فریدون که خود هم اسمی و هم رسمی روحانیست و خسروی است که حتما صلاح مملکت را اینگونه دیده اند !!!!! پیشنهاد می کنم مانیز هم لخت این جماعت شویم بلکه زودتر فرهنگی شویم !!!
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
22
من به عنوان بانوی ایرانی حجابمو رعایت میکنم.
نه اینکه فکر کنینانمیتونم موهاموخوشگل کنم بریزم بیرون.
بخاطر اینکه معتقدم هیچ چشمی ب اندازه چشمای شوهرم لایق لذت بردن از موهای باز من نیس
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
4
همه اینها توجیهی برای بد حجابی یا بی حجابی نیست... دوست عزیز شما هم نباید این عکسها رو میذاشتید... اینکار اشاعه فحشاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
4
4
بابا شما دیگه هستین از کاه کوه می سازین ، ملت از گرسنگی دارند تلف میشند حتی من کارمند . برید بابا ، به اونور ابها نشون بدید چون مااز همه چیز اطلاع داریم . نکنه به قصد لذت گرفتین عکس هارو . شیطونها
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
شما جز اون دسته هستین که بنده ی شکمین و دین و ایمان و قربانی پول می کنین پس کجا رفت فرهنگ ها و ارزش هامون...؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
4
5
ايناهمش نتيجه ماهواره وتهاجم فرهنگى دشمنه بايدخانواده هاحواسشونو بيشتر جمع كنن تابچه هاشون به اين روزا نيفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
3
جمع کنید بابا.دنیا داره روز به روز پیشرفت میکنه بعد ماهنوز تو فکر اینیم که کی کجاشو بیرون انداخته.یه ذره به فکر جوونایی باشید که نصف عمرشونو تلف میکنن و درس میخونن برای اینکه یه ذره مملکت آباد بشه،بعد اونوقت به این جوونا بها و فضا برای اینکار داده نمیشه فقط به خاطر یه سری افرادکه طمع و عطششون به پول تموم نمیشه. اونوقت نتیجش چی میشه؟نتیجش میشه دانشمندای ایرانی که چون بهشون بها داده نشده مجبور به ترک مملکت میشن و میرن واسه کشورای غربی کار میکنن و هرروز به یه افتخار دست پیدا میکنن و آخرشم این افتخار پای اون کشور تموم میشه.والله قسم اگر قدر جوونامونو میدونستیم الان کشورمون حداقل جزو بهترینا بود.چرا راه دور بریم آلمان نسخه ی دیگه ی ایرانه، ببینید به کجا رسیدن.به جای این طرز فکرای غلط یه خورده حرص و طمعتونو کم کنید و به فکر آبادانی باشید. یه خورده به فکر مردمی باشید که نگران سیر کردن شکم و خوشحال نگه داشتن زن و بچشونن.ایران کم سرمایه نداره ، اکثر کشورا یافقط نفت دارن یا فقط گاز یا طلا یا... ولی ایران نه تنها نفت نه تنها گاز بلکه معادن طلا و... داره.مهمتر و با ارزش تر از همه ی اینا سرمایه انسانی یعنی هوش بالای ایرانیاست.هوش چیزیه که باعث شده کشورای غربی با استفاده از اون و طرز فکر سطح بالا حتی بدون معادن باارزش،دنیا رو تو دستشون داشته باشن.
بیاید یه خورده سطح فکرمونو ببریم بالا و به فکر مسائل بیهوده نباشیم، یه خورده دوراندیش باشیم و فقط تا جلوی نوک بینیمونو نبینیم. این مسائل هیچ پیشرفتی به وجود نمیاره.
یه کارشناس حقوقی انگلیسی گفته: هر نوزادی که تو ایران متولد میشه حتی سنجاق سینشم میتونه از طلا باشه.(خودتون حسابشو بکنید)
امیدوارم این نظر یا انتقاد یا هرچیزی که اسمشو میذارید رو قرار بدید.
ممنون
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
می دونید این که الان مردم کشور ما دم از بی پولی می زنن خیلی شرمنده ولی به خاطر بی عرضگی خودشونه،اگه جهان روبه پیشرفته و ما فقط داریم درجا می زنیم به خاطر اینه که ما کار کردن بلد نیستیم به خاطر اینه که بی جنبه ایم چرا تا یه فناوری جدید وارد مملکت میشه بعد اثرات مخربش به یاد فرهنگ سازی میافتیم چرا قبلش کاری نمی کنیم . اگه وضع مملکت ما اینی هستش که دارید می بینید به خاطر اینه که امروز تو کشور ما واسه جوونا یه اتفاقایی داره میافته که دیگه هرکس به فکر نجات خودشه نه مملکتش اینقدر درگیر فساد شدیم که از کشورایی که این آتیش انداختن تو جونمون عقب افتادیم اونا جلو زدن و خودشون کشیدن کنار. اگه کسی توی جامعه ای باشه که دچار فساد نیست راحت تر می تونه پیشرفت کنه و ارزشاش براش مهم ترند تا پول اونوقت دیگه به فکر رفتن از وطنش نمی افته.من از شما خواهش می کنم لطفا سطح فکرتون رو بالا ببرید تو جامعه ای که همه به فکر اینن که کجاشون رو چه جوری بذارن بیرون یا اینکه ... نمی شه پیشرفت کرد چون یه عده دارن با انواع و اقسام فیلم وعکس مد ها ذهن جوونارو شست و شو میدن تا سنگ لا چرخ ما بندازن بعد شما دوست عزیز خیلی راحت به خواسته هاشون پا میدین... جامعه ای که از نظر فکری و فرهنگی دچار ضعف باشه پیشرفت بی معنا خواهد شد پس باید اول خودمون رو اصلاح کنیم . چرا همیش ما باید مقلد دیگران باشیم چرا نتونیم افکار و فرهنگ غنی خودمون رو به دیگران انتقال بدیم ... همیش همه چیز با پول به دست نمیاد بعضی وقتا باید ذهن خلاق و کمی هم ریسک کرد. بازم حرفی هست؟؟ ممنون
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
2
0
اگه این مملکت داره از گرسنگی تلف میشه بزرگترین علتش تنبلیه ملته و زیاده خواهیه مردم و مهم تر از همه مسئله فساده که اینقدر ما جوونا در گیرش شدیم که از کشورای دیگه جاموندیم و داریم بهشون کمک می کنیم که به اهداف پلیدشون برسند... چرا ما باید بیش ترین مصرف کنده لوازم آرایشی باشیم در حالی که کشور های خارجی که به قول شما آزادی دارند مصرفشون از ما کم تره، ما دچار خود فروشی شدیم در حالیکه قیمت ما بیش از این هاست و با این کارها از اهدافمون دور می شیم و وقتمون تلف میشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
4
اقای یه نفر می خواهید اختلاس ها را توجیه کنی یا جمعیت معتاد را...
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
3
5
می گویند در قدیم الایام ... قهرمانانی در جبهه ها بودند که برای سربلندی مردم حاضر شدندکه جان خودشان را حراج کنند. در این حراجی مشتری خدا بود...
اما با فاصله گرفتن از آن قهرمانان ... امروزه... عده ایی با هفت قلم آرایش یا بایک مانتوی کوتاه خودشان را برای دیگران حراج می کنند... این جا مشتری کیست ؟؟؟ نمی دانممممممممممم...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
1
5
دین اجباری نیستاونوقت شما می خواهید حجاب زورکی باشد . شماها کاری کردید که اگه حکومت برگردد خیلی ها لخت به خیابان بیایند .
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
ولی کسی که دین رو می پذیره باید دستوراتش رو هم بپذیره شاید به خاطر اینه که همیشه ما برای رسیدن به زیباترین حس ها باید کمی سختی بکشیم و برای رسیدن به عزت هم باید از هوای نفسمون بگذریم کی گفته حجاب اجباریه ، اجبار نیست ولی بی حجابی و بد حجابی باعث میشه بعضیا نا خواسته آلوده به گناه بشند اونوقت لابد باید چشماشون رو رو همه چیز ببندن که این ظلمه کسایی که خواستار بی بند باری هستند می تونند برن جایی که آزادند.
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
شما چی؟؟
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
میشه ازتون خواهش کنم جواب سئوال بنده رو پاسخ بدید
شما حجاب رو چی معنا می کنین ؟؟؟ به نظرتون حق یه خانم چیه؟؟
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
2
3
اگه خاطر خواه زیاد داری به این معنا نیست که خیلی بی نقصی شاید به این معناست که ارزون قیمتی...
فرزند شهید
|
United States of America
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
0
5
غلط کرید که از ناموس مردم عکس گرفتید
به جای اونکه از مشکلات ایثارگران گزارش بنوسید
از ناموس مردم عکس می گیرید
واقعا بیجا کرید که از ناموس مردم عکس گرفتید
البته ای را هم بگم شما مشتی ادم هستید که به فکر کاسبی خودتان هشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
مومن گرامی
سلام علیکم
مشکل جامعه ما متاسفانه لاپوشانی مسائل ومشکلات و پاک کردن صورت مسله بوده است.
تا درد نباشد آیا ما به درمان خواهیم رسید؟
شما که فرزند شهید هستید و بر ما حق دارید, باید پرچم امر به معروف(تمامی معروفها) و نهی از منکر(تمامی منکرات) را بدست بگیرید وراه شهدا را ادامه بدهید.
از امام زمان علیه السلام عاجزانه می خواهم که در این مسیر پرفراز ونشیب یاریگر شما باشند.
والسلام
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
1
سلام به همه دوستانم که نظر دادن و می دن اما یه روز یکی از یکی دیگه پرسید ماه کجاست اون یکی به انگشت داشت ماه توی اسمون نشون می داد طرف هی سر انگشت اون یکی رو نگاه می کرد و می گفت پس کو
حقیقت اش ؛توی این بحث ها که دوستان نظرشون گذاشتن همه جور انتقاد و پیشنهادی هست از مالی و قضایی و غذایی و... گرفته تا انرژی های نو اما اصل مطلب رو همه گم کردیم اون هم گم کردن هویت فرهنگی مونه که نشات گرفته از اسلام و ایرانه البته مشکلات مالی و سو مدیریت و خیلی چیزای دیگه هم هست که به نظر من تا زمانی که خودمون و هویتمون پیدا نکنیم این عادت سر همدیگه کلاه گذاشتن و.. خواهیم داشت .و متاسفانه یکی از بارزترین نشونه های بیهویتی فراموشی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانیمونه تازه انقدر این بی هویتی برای بعضی ها ارزش شده که بقیه رو بیفرهنگ و خودشون باکلاس و با فرهنگ می دونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
2
مردم را دنبال 4 تار مو انداختند و خزانه را غارت میکنند (به گزارش جهان، طبق اسناد بدست آمده، مجموع حقوق و مزایای دریافتی یکی از نزدیکان آقای وزیرنفت (خالص دریافتی) نزدیک به هفتصد میلیون ریال و ناخالص دریافتی وی به مبلغ یک میلیارد ریال در ماه می‌رسد.)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
1
1
فرزندشهیدعزیزبنیادشهیدخون بچه اهی شهداروتوشیشه کرده بعدشما طرف داری میکنید
خاکستردریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
3
سلام باتشکر:‏ با بدحجابی به
شدت مخالفم برام خیلی ناراحت کننده
که ببینم کسی حجابشو رعایت نمیکنه
دلم میسوزه ‏،بدحجابی انسان دچارگناه
میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
0
0
بد نبودند
علی رضاسپهونداز لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
0
عزیزم اینا افرادی سست اراده وتهی مغز هستند که دنبال فرهنگ غربی می رند ما خودمان چرا از فرهنگ وپوشش ایرانی خودمان استفاده نکنیم چرا خود را بازیچه کشورهایی که خود تا گردن در منجلاب فساد غوطه ور هستند ساخته اید آنها بیشتر ازما به فرهنگ اسلامی نیازمندند -ماباید روی فرهنگ حیا وشرم سرمایه گذاری کنیم تاشرم وحیا درجامعه ای رخت بسته است وضع به همین منوال پیش خواهد رفت کشورهای پیش رفته برای عقب نگه داشتن ما ورشد اقتصادی خودشان مدل های مختلف لباس وانواع گوشی مبایل با مدلهای درحال تغییر سعی در سرگرم کردن نیروی جوان مادارند اینا نیروی مولدند که بهترین روزهای عمرشان را دراین راهها تلف میکنند .دردا واسفا که کسی متوجه نیست ودرخواب مستی جوانی به سر میبرند این است نتیجه عقب ماندگی یک جامعه پویا وروبه رشد ازکشوری مثل ژاپن عبرت گیرید که صنعت آن تمام جهان را گرفته است وما همچنان اندر غم یه کوچه وبه دنبال مد ومدپرستی وزندگی تجملاتی و...به خود بیاییم هویت- دین -غیرت -فرهنگ ایرانی- سربلندی ایران همه برای ما عزیزند برای شما هم احترام قائلم -یک معلم که برای آیندگان دل میسوزانم-وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
3
خانم یااقای محمدی بانظرشماموافقم شما اقایون خرجی یکی روبدین چشماتون دودو نزنه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
5
مادری که حجب و حیا نداشته باشه معلومه بچه ای می زاد که اختلاس سه هزار میلاردی که سهله خون مردم هم توی شیشه می کنه در ضمن اینا که اینجوری حجاب دارند همه مردها و پسرها به اینا نگاه خواهند کرد و چشمی که اینگونه صحنه ها حتی گه سهوا هم باشه دیگه رغبتی برای عبادت خدا نخواهد داشت پس آزادی یعنی اینکه مانع رشد معنوی هم نشویم نه اینکه آزاد باشیم هرکاری بکنیم و بیخیال عواقبش برای دیگران باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
حرفت درسته ولی اختلاس از دل سپاه و بسیج بیرون اومده نه کافه کاباره
با ریش و پشم و چادر اختلاس میکنند
مردم عادی دسترسی به منابع اختلاس ندارند بندر گاه درست کنندو و شهر رویایی بسازند و وام های کلان بدون وثیقه بگیرند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
1
4
آرمیتا هم، می داند؛ حجابش، کوبنده تر از خون سرخ ”پدر” است، برای دشمن…

او هم در این جبهه بزرگ – جبهه جنود الله در برابر جنود شیطان – انگار همرزم پدر است…
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
3
یک سوال...؟

اگر پیرزنی دنبال آدرسی بگردد ، فقط با اشاره ای
جوابش را میدهند و غالبا هم نمیدانند...!
ولی در برابر زن جوانی همه 118 میشوند...
نزدیکترین راه تا مقصد
راههای فرعی!میانبرها!
و حتی چگونگی وضعیت آسفالت منطقه را گوشزد می کنند.
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
1
برادر مسلمان بی اعتنایی شماو حفظ نگاه شماموجب حفظ حجاب خواهران خواهد شد
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
3
جالب اینجاست ک ی عده از عکس این خانم ها /اینجا ناراحت و غیرتی میشن ولی از دیدن خود واقعی انها در اطرافشون غیرتی نمیشن! عکسشون غیرت برانگیزه ولی خودشون خیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
2
1
سکوت درمقابل بی حجابی توسط مسئولین خیانت به خون شهداست
عابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
2
2
واقعا متاسفم واسه ی ایرانیان حالا مگه بی حجاب چی میشه اینقدر گیر ندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
2
بجای فرهنگ چند زنی بهتر همان فرهنگ بی زنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
3
مشکل فرهنگی هر جامعه ریشه در مشکلات آموزش و پرورش آن دارد.
الان آموزش و پرورش ما مگر کار فرهنگی و پرورشی انجام میدهد؟
فقط عکس گرفتن از مراسم های خشک و بی خاصیت و ارسال آنها به معاونت پرورشی.
متاسفانه دولتها به آموزش وپرورش به عنوان یک نهاد مصرفی صرف نگاه کرده اند.
مگر این دختر خانم ها 12 سال تحت تربیت آموزش و پرورش نبوده اند؟
معلم زمانی می تواند تاثیر گذار بر دانش آموزانش باشد که از هر جهت الگو باشد؟
آیا سرباز معلمین (که قرار است تعدادشون زیادتر بشود)می توانند کار فرهنگی بکنند؟
مگه تعلیم وتربیت کار ساده ای است که آموزش و پرورش محترم آن را به سرباز ها می سپارد؟
تا زمانیکه تعلیم و تربیت جدی گرفته نشود(روزمرگی و نمره دادن بیخودی ادامه یابد) وافراد خبره راس فعالیت های فرهنگی نباشند نباید انتظار معجزه داشته باشیم.
نباید انتظار داشت که خروجی آموزش و پرورش افراد متعهد و دانشمند و دلسوز باشند.
نباید انتظار داشت تا دانش آموزان بعد از 6 ,7 سال آموزش زبان خازجه و زبان عربی مثل بلبل عربی و انگلیسی حرف بزنند.
نباید انتظار داشت تافرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و ارزشها به نسل بعد منتقل گردد.
ایلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
3
1
مسائل خیلی مهمتری از حجاب را فراموش کرده ایم چسبیدیم به یک امر شخصی که مرحوم آیت الله طالقانی به خوبی آن را توضیح داد که حجاب امر اجباری نیست رجوع شود به سخنرانی مرحوم طالقانی در اسفند 1358
مسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
3
ببینم مگر چهره ی این خانم ها شطرنجی نیست. ودم ازناموس مردم میزنید مگر تو خیابون پراز این ناموس ها نیست.از دست مسولین دررفته بابا کنترل نمیشه کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
1
0
بعضی مردها بی غیرتند که اینها اینطوری شدنددوما''به فکراقتصادمردم باشیدداریم هلاک میشیم سوما''خدابدراحمدی نزاد وبیامرزه
پهلواني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
1
1
من هم با نظرات شما موافقم واقعا دل مردم براي آقاي دكتر احمدي نژاد تنگ شده .آي اونايي كه بيخيال بي حجابي شده ايد وصيت نامه شهدا را بخوانيد ببينيد براي حجاب چه وصيت كرده اند؟آيا شهدا از اين وضعيت اسفناك ازماراضي اند؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
1
بی حجابی زن از بی غیرتی مرد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
1
به نظر من به ریاکاری شرف داره.
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
1
سلام. وقتی سخن از حجاب میشه همه مغزها کار می کنن
اما تو مسائل مهم همون مغزها از کار می افتن
حیف....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
0
سلام عزیزان
حجاب هر زنی غیرت (شوهر یا پدرشو) میرسونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
0
وای بر حال کسی که جای حرام وحلال خداروعوض کنه و وقتی دستمون ازدنیاکوتاه شد درک می کنیم
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
0
خدا همه ی مارو هدایت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
آخه چرا بیکاریم . چرا کسی کاری نمیکنه؟؟؟
خاک بر سرمون با این کشور
لعنت به بیحجاب
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
تا کی‌میخواید دنبال حجاب و بی حجابی باشید بابا مثل همه دنیا باشید اگه دنبال این چرتو پرتا نبودیم الان دنیا مال ما بود ول کنید بابا خسته شدیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
لعنت بر پدرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
اينا كه با حجابن:/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
0
نه به اجبار و زور و حجاب اجباری تف به بدذاتان حکومت و متحجرین که تحمل آزادی بقیه رو ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
مسئله حجاب فقط برای خانم نیست و هیچ وقت در کشور حل نمیشه چون هر وقت اونایی که مخالف و موافق حجاب هستن اصلا نمیتونن با هم مناظره کنن و دلایل خودشون رو بگن حتما درگیری پیش میاد . با این گشت ها و گیر دادن به بد حجاب ها وضعیت بد تر خواهد شد و الکی بهونه دست شبکه های اون ور آبی گذاشته میشه . این بد حجابی ها دلایل مختلفی داره مثلا همونایی که دهه ۶۰ گیر میدادن به حجاب الان بی حجاب آن ور آب هستن و متاسفانه هنوز هم در بحث حجاب این نوع افراد سر کار هستن یا مثلا چرا درسی مثل دین و زندگی باید درس کنکور بشه که تو یه تست هر ۴ گزینه یه مفهوم رو دارن ولی یه نوجوان باید بین اینا یکی رو انتخاب کنه و معلومه که تاثیری در درونش نمی ذاره این درس فقط میخواد بخونه و بره.مشکل از مدارسه که درست اسلام رو یاد نمیدن بچه رو می‌ترسونن و وقتی بزرگ میشه از حجاب فراری میشه و حقم داره فک میکنه‌ دارن شستشوی مغزی میدن.
اینم مثل ماهواره اینقدر ممنوع کردن که الان تو ۸۰ درصد خونه ها هست
مقصر خودمونیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
چقدر آدم با وجدان اونجا بود؟ مسئول مسئوله ولی مگه ما کتاب خونها مسئولیت دینی و عقلی نداریم؟ فقط نماز بلدیم؟ رفتیم دنبال آموزش نهی از منکر که خدای ناکرده غلط انجام ندیم؟ این همه ادم با وجدان چند نفر بلدن نهی از منکر کنن احکامشو بلدن؟ چند نفر کردن؟ اگه مردم احساس مسئولیت کنن حجاب که یه مسئله فرهنگیه ریشه کن نمیشه. همه کارها رو گردن مسئولین نندازیم قانون حمایت از آمرین هم که الحمدلله تصویب شده
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار