گفتگو با ایرج افشاری
انقلاب با “برف و بهمن” در اداره تئاتر + عکس
ایرج افشاری اصل کارگردان نمایش “برف و بهمن” درباره این نمایش و موضوعیت آن به خبرنگار حوزه تئاتر شهدای ایران گفت: این نمایش درباره یک گروه انقلابی در دهه ۵۰ است که برای مبارزه گردهم آمده و دست به ساخت یک اسلحه برای مبارزه می زنند.

به گزارش شهدای ایران وی افزود: این گروه بعد از یک حادثه در سال ۵۷ دور هم جمع شده ولی شخصیت اعضای گروه تغییر کرده است.
افشاری اصل درباره مشکل گروه های حاضر در جشنواره اظهار داشت: مشکل اصلی جشنواره ها به غیر از بخش چشم انداز جشنواره فجر برآورده نشدن قول اجرای عموم به گروه ها بعد از هر جشنواره تئاتر است.
وی همچنین درباره عوامل گروه نمایش “برف و بهمن”، نوشته ایرج افشاری بیان کرد: ماندانا منظری طراح صحنه و لباس، فرشیده قاسمی موسیقی، مهدی نعمتی دستیار کارگردان، میثم حجب الهی تدارکات، بهرام سروری نژاد، ناصر آشوری، حسام منظور، صفورا کاظم پور، امیرعدل پرور، مهری نعمتی، پیمان محسنی، آیه قبادیان نژاد و میثم محب الهی از بازیگران این نمایش هستند






این نمایش خیلی افتضاح بود نه متن درست و حسابی داشت نه بازیگری خوب نه کارگردانی عالی از همه محمتر انقلاب را زیر سئوال برده بود من متا سفم برای مسئولین که اجازه به اجرای این نمایبشنامه ها میدهند که از ریشه خراب است امید وارم دست به دست هم داده و انقلای عزیز