گزارش تصویری از تخریب کلبه بهشتی ننه علی توسط شهرداری و سازمان بهشت زهرا

ننه علی رفت … غریبانه رفت ، آنقدر غریب که حتی دوستدارنش در مراسم تشییعش نبودند .
اما آلونک ننه علی با آن صفای باطنش که به گفته خودش ائمه اطهار به او سر میزدند گویا در چشمان شهرداری و سازمان بهشت زهرا حقیر و متروکه امد که تدفینش را بهانه تخریب آن قرار دادند .
ننه علی را خاک کردند در کنار علی ، ولی مادر ما دیگر خانه ندارد تا در آن یاسین بخواند . خانه مادرمان را خراب کردند که کسی دیگر آنجا یادگاری ننویسد ، خانه مادرمان را خراب کردند تا به اسم بازسازی در آن کاخی بسازند که فردا نشان ماسونیش گوش فلک را کر کند . هر چند ممکن است خانواده ننه علی نسبت به این کار رضایت داشته باشند اما بعد از ۲۰ سال صبر این مادر شهید در گلزار شهدا اقدام عجولانه و تخریب فوری خانه ننه علی توسط سازمان بهشت زهرا ( س ) ان هم در ۲۰ دقیقه پاسخ مناسبی به صبر و مقام این مادر شهید نبود .
تصاویری از تخریب آلونک ننه علی :


