کد خبر: ۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
خانه امیدمان را نابود کردند

گزارش تصویری از تخریب کلبه بهشتی ننه علی توسط شهرداری و سازمان بهشت زهرا

اینجا آلونک ننه علی ام الشهدای بهشت زهرا بود ، همانجایی که یک سال است هر هفته برایش می نوشتیم ننه … آمدیم … تشریف نداشتید .ننه علی حدود ۲۰ سال در کنار قبر دردانه اش زندگی کرد . ۲۰ سال تمام قبور گلزار شهدای بهشت زهرا ( س ) را غبار روبی کرد . ۲۰ سال همراه و
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

ننه علی رفت … غریبانه رفت ، آنقدر غریب که حتی دوستدارنش در مراسم تشییعش نبودند .

اما آلونک ننه علی با آن صفای باطنش که به گفته خودش ائمه اطهار به او سر میزدند گویا در چشمان شهرداری و سازمان بهشت زهرا حقیر و متروکه امد که تدفینش را بهانه تخریب آن قرار دادند .

ننه علی را خاک کردند در کنار علی ، ولی مادر ما دیگر خانه ندارد تا در آن یاسین بخواند . خانه مادرمان را خراب کردند که کسی دیگر آنجا یادگاری ننویسد ، خانه مادرمان را خراب کردند تا به اسم بازسازی در آن کاخی بسازند که فردا نشان ماسونیش گوش فلک را کر کند . هر چند ممکن است خانواده ننه علی نسبت به این کار رضایت داشته باشند اما بعد از ۲۰ سال صبر این مادر شهید در گلزار شهدا  اقدام عجولانه و تخریب فوری خانه ننه علی  توسط سازمان بهشت زهرا ( س ) ان هم در ۲۰ دقیقه پاسخ مناسبی به صبر و مقام این مادر شهید نبود .

تصاویری از تخریب آلونک ننه علی :

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار