سفر دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناطق عملیاتی
مراسم بدرقه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان شرکتکننده در نوزدهمین اردوی راهیان نور این دانشگاه با حضور دکتر محمد رضا منصوری و جمعی دیگر از مسئولان در کنار مقبره شهدای گمنام پردیس شهید همت برگزار شد.
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ به گفته دکتر سید ابوالفضل ذاکریان مدیر فوق برنامه معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بازدید از مناطق جنگی، هر ساله در اسفندماه اجرا میشود و امسال نیز حدود 700 نفر از دانشجویان دختر و پسر به همراه تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه به این مناطق اعزام شدند.
وی یادآور شد:اردوهای راهیان نور از سال 1376 تا کنون در دانشگاهها اجرا شده و ما هر ساله یک نظرسنجی از دانشجویان در خصوص این اردوها انجام میدهیم و جمعبندیها نشان میدهد که این کار فرهنگی و معنوی اثرات ارزشمندی دارد.
منبع : ایسنا