کد خبر: ۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
در گفتگو با حمید نیکبخت

در موزه شهید رجایی کار فرهنگی انجام نمی شود

حمید نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران افزود: هر روز مردم عادی برای بازدید از موزه شهید رجایی در قالب مدارس، دبیرستان ها به این مکان می آیند اما بازدیدکننده ها و تبلیغات کم است.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران، وی خاطر نشان کرد: با مدارس جهت معرفی شخصیت شهید رجایی به دانش آموزان و بازدید آنها هماهنگ شود.

نیکبخت در خصوص اصالت شهید رجایی افزود: اصالتا شهید رجایی و همسرشان از قزوین بودند و ایشان در سن چهارسالگی پدر خود را از دست دادند و در همان سنین به تهران آمدند و با فروش چوب کبریت گذران زندگی میکردند تا معلم شدند و بعد هم رئیس جمهور.

ایشان با اشاره به اینکه در زمان تصدی مدیریت خود بر این بنا، خرابه ای بیش نبود تاکید کرد: این بنا در ابتدا ورود من تخریب سازه داشت که با حمایت شهرداری به سازه ای اصولی دست یافت تا از تخریب بیشتر جلوگیری شود.

وی در ادامه گفت: موزه شهید رجایی توسط شهرداری ناحیه ۶ اداره می شود.

وی در خصوص بازدید مردم در ایام عید نوروز ادامه داد: در ایام عید هر سال بازدید کننده ها در قالب تور گردشگری به این مکان می ایند اما تبلیغات کم شده است.

وی افزود: خانه شهید رجایی آرامش و معنویت خاصی دارد. و این موزه روزهای عادی، ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و  روزهای تعطیل دایر نمی باشد.

انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
امید یزدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
0
0
سلام و خسته نباشید، بنده مسئول موزه شهید رجایی می باشم، برخی از اطلاعات بالا اشتباه می باشد و این مصاحبه گویا در نبود بنده انجام شده است، به عنوان مثال شهید رجایی کبریت فروش نبوده بلکه قابلمه و ظروف روحی دست فروشی می کرده و موزه توسط بنیاد شهید منطقه 12و13 اداره می شود و شهرداری ناحیه 6 منطقه 12 در انجام امور مشارکت دارند،
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار