با حضور رئیس جمهور
همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی برگزار می شود
غلام دلشاد جانباز شیمیایی و بنیانگذار گروه پیگیر وضعیت جانبازان شیمیایی فارس از تمامی جانبازان شیمیایی دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.

سرهنگ گرامی فرماندهی محترم سپاه شیراز اعلام کرد به منظور تجلیل از ایثارگریهای جانبازان شیمیایی استان فارس در قالب لشکر ۱۹فجر ولشکر ۳۳المهدی درعملیات پیروزمندانه والفجر۸و سایر لشکرها مراسم ویژه گرامی داشت شهدای شیمیایی وتجلیل از خانواده های آنان در تاریخ بیستم بهمن ماه راس ساعت ۹صبح برنامه تجلیل از جانبازان شیمیایی وشهدای شیمیایی در هتل هما شیرازبرگزارمیشود.
بر اساس این گزارش- غلام دلشاد جانباز شیمیایی و بنیانگذار گروه پیگیر وضعیت جانبازان شیمیایی فارس از تمامی جانبازان شیمیایی دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.
همچنین در حاشیه این همایش در خصوص قانونمند شدن انجمن جانبازان شیمیایی فارس وانتخابات آزاد بحث و گفتگو خواهد شد.