کد خبر: ۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
با مساعدت نیورهای مسلح

هزینه درمان جانبازان زیر۷۰ درصد پرداخت می شود

مدیرعامل خدمات درمانی سازمان نیروهای مسلح از پرداخت هزینه های درمان رایگان جانبازان زیر ۷۰ درصد از سوی سازمان نیروهای مسلح خبر داد و گفت:
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

در صورت تمدید اعتبار این موضوع از ابتدای سال آینده از سوی خدمات درمانی سازمان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود. به گزارش شهدای ایران ، سردار فرشاد نجفی پور در نشست خبری امروز در مورد مشکلات درمانی جانبازان و ایثارگران گفت : در پی مشکلاتی که برای بهداشت و درمان جانبازان و ایثارگران به وجود آمده از سوی بنیاد شهید ، قرار شد آیین نامه ای توسط وزارت دفاع، بنیاد شهید و معاونت حقوقی رئیس جمهور تدوین شود و بر اساس آن از ابتدای سال آینده فقط خود جانبازان ۱ تا ۶۹ درصد از سوی این سازمان خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.به گفته سردار ، بر اساس اعلام کتبی معاون اول رئیس جمهور تا پایان سال تمامی خدمات به ایثارگران و جانبازان بر عهده بنیاد شهید خواهد بود.وی در مورد هزینه داروهای بیماران خاص نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هزینه ۷۰ قلم داروی ویژه برای بیمه شدگان به صورت رایگان خواهد بود و همچنین هزینه ۹۰ قلم داروی خاص نیز از سوی این سازمان پرداخت می شود.مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح تأکید کرد: در بخش دندانپزشکی نیز سال گذشته ۳ میلیون مراجعه کننده داشتیم که درصد بالایی از هزینه های درمان انواع جراحی دندان و لثه از سوی این سازمان پرداخت می شود.نجفی پور افزود: هزینه خرید کلیه، پیوند کبد، ۱۷٫۵ میلیون بابت کاشت حلزون، خدمات نازائی و غیره از سوی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح پرداخت می شود.

وی به طرح حمایت درمانی از نیروهای تحت پوشش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۹ گروه بیماری صعب العلاج و خاص تحت پوشش ماست که تاکنون ۵۰ هزار پرونده حمایت درمانی در سازمان تشکیل شده که بابت آنها نیز ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتشار یافته: ۳
غیر قابل انتشار:
سید مرتضی حسینی زیدابادی
|
United States of America
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
سلام بنده یک جانباز جنگ و قطع عضو ارتشی هستم چرا سازمان وقتی که ویزیت یا فاکتور میبریم همه هزینه حتی نصف آن را هم پرداخت نمیکند لطفا به این موضوع رسیدگی و جواب بنده وامثال من رابدهید متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
چرا هزینه داروهای خارجی را پرداخت نمی کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
چرا پسرها در سن 22 سالگی و در صورت تحصیل حداکثر 25 سالگی تحت کفالت هستند ولی دخترها تا سن ازدواج!
من الان 25 سالم تمام شده و دستم به هیچ جا بند نیست! دفترچه جانبازی داشتم حالا نباید مریض بشم؟!
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار