شهدای ایران shohadayeiran.com

در جلسه ستاد دهه فجر
فرماندار شهرستان تکاب در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان خانواده شهدا را مورد توهین قرار داد و به مقام شهدا اهانت کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در دومین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان تکاب که جهت تصویب طرح های پیشنهادی کمیته های ستاد؛ برگزار شده بود فرماندار این شهر فرصت را مغتنم شمرد تا به توهین به خانواده شهدا و امتیازات این قشر بپردازد.


بنا بر این گزارش «مهدی قهرمانی» در جریان تصویب پیشنهادات و طرح های کمیته ستاد؛که پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه از خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و سرکشی صورت بگیرد؛ در توضیح این که دیدار زیاد از خانواده ها ارزش کار را کم می کند گفت: نکته ای را باید در اینجا اضافه کنم:  کسانی از اینها دارند سوء استفاده می کنند مثلا تا وارد ادارات می شوند می گویند من خانواده ی شهید هستم، فرزند شهید هستم و با آوردن مثالی که «اوایل که من آمده بودم یک نفر زنگ می زد و می گفت من فرزند شهید هستم و بعد ها آمد پیش من و فکر کرد من خوشم می آید در حالی که من مگر پرسیده بودم که  شما فرزند شهید هستید و او را مورد شماتت قرار دادم»، من باورم این است که نباید به اینها توجه کرد حتی من وقتی در میاندوآب بودم یک پدر شهیدی آمده بود و در روستا می خواست نانوایی ایجاد کند و من گفتم نمی شود؛ او اعتراض کرد و من گفتم چون پدر شهید هستی من به تو نانوایی نخواهم داد خوب قانون مزایایی برای اینها مشخص کرده و طبق آن باید برخورد کرد لزومی ندارد بیاید و بگوید من خانواده ی شهید هستم مگر من از شما پرسیده ام؟! همه افراد در این جامعه دچار هزینه شدند و مگر فقط این خانواده ها و ایثارگران هستند که دچار هزینه شدند؟! همه افراد جامعه در آن سهیم هستند.

در اینجا یکی از فرزندان شهید  که در جلسه حاضر بود خطاب به فرماندار گفت که چرا اینگونه و در یک جلسه رسمی صحبت می کند اگر کسانی از فرزندان شهید ، ایثارگران، جانباز دچار لغزش می شوند اینگونه با آنها برخورد می شود که او فرزند شهید است در حالی که این عزیزان تک والدی بزرگ شده اند و در معرض آسیب هستند و اگر موفق هم بشوند با این مساله مواجه هستند که شما مطرح  می کنید قانون مزایایی مشخص کرده است و این برخورد درست نیست.  و اگر می خواهید تکریم کنید این عزیزان را؛ والدین شهدا را در ردیف اول سالن های برگزاری جلسات قرار دهید و اگر در این مجالس می خواهند از کسی تجلیل کنند از والدین شهدا دعوت کنید تا به آنها هدایایی دهند. یا سالگرد شهدای بهمن ماه شهرستان را با پیامک و تبلیغات محیطی به همگان اعلام کنیم.

فرماندار سپس به ادامه جلسه پرداخت بدون اینکه توجهی کند جلسه ادامه یافت.

در پایان جلسه فرماندار ضمن جمع بندی به سخنان آن فرزند شهید اشاره کرد و گفت: اینکه مردم بدبین هستند حق دارند به خاطر اینکه در سهمیه دانشگاهها کسانی از جامعه ایثارگری به ناحق به دانشگاهها راه یافته اند و این حق آنها نبوده است و من به باور اعتقاد قلبی خودم می گویم که سهمیه دانشگاه که برای فرزندان شهدا ، ایثارگران و جانبازان، رزمندگان قرار دادند خیانت به کشور بود. در جاهایی که جنبه رقابتی دارد نباید به اینها سهمیه اختصاص داده شود که حق مردم ضایع نشود.

در اینجا آن فرزند شهید گفت: اینجا محل طرح این مسائل نیست ولی  در کنکور حق کسی ضایع نمی شود و بچه های شاهد بین خودشان رقابت می کنند و طبق قانون سازمان سنجش  باید 80  درصد امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده در همان دانشگاه را  کسب کند و اینطور نیست که شما می فرمایید.

مهدی قهرمانی فرماندار در پاسخ گفت که نه اینطور نیست ، کسانی از ایثارگران با نمره منفی به دانشگاه راه یافته اند و کسی که 70 درصد زده از را یافتن باز مانده است.

این فرماندار ادامه داد: کسانی هستند به اسم شهید که اصلا واقعا شهید نشده اند، اتفاقی روی مین رفته اند، ترکش اصابت کرده یا در نزاع های محلی کشته شده اند! و یا حتی کسانی هم هستند که در جنگ بوده اند و حالا شانس آورده اند و تیر به آنها اصابت نکرده ( در این لحظه یکی از نزدیکان فرماندار مسئول روابط عمومی فرمانداری به حالت تمسخر گفت که سعادت نداشته اند و با فرماندار باهم خندیدند) حالا سعادت نداشته اند(با خنده) آنها چکار کنند و حتی این هم عادلانه نیست که به فرزندان شهدا بیشتر سهمیه بدهند و به آنها ندهند.

من خودم از سهمیه استفاده کردم و خطاب به آن فرزند شهید گفت البته نه به اندازه شما! اما مردم حق دارند که علیه این سهمیه ناعادلانه حرف بزنند چون کسانی با رتبه 1200 قبول نشدند و فردی با رتبه 15000 قبول شده است و این شده است که نخبگان نابود شده اند و عده ای بی سواد مدرک گرفته اند.

 من باز هم می گویم و باور و اعتقاد قلبی من این است که این خیانت به کشور بود و ما باید بگوییم که این بردارند و بیش از اینها نشود چرا که همه مردم حق دارند پس آنهایی که در جنگ نبودند چکار کنند؟!

آقای قهرمانی ادامه داد منظور من اینجا بیشتر کسانی است که در پزشکی و دکتری تحصیل می کنند  و جلسه را پایان داد.
انتشار یافته: ۱۱۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
3
9
سخنان فرماندار محترم برای این اعضا مناسب نبود ولیکن اگر حقیقتی هم است باید با مبادی مربوطه طرح شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
فرماندار راست میگه
هلنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
چرامیگی راست گفته اگه این شهیدا نبودند دانشگاه که هیچ مملکت نبودمیدونی چراچون صدامی که نفتا خرج هم وطناش که عراقی بودندیاسنی های شمال عراق نمیکردمطمئن باش مارانه تنها ازنفت بلکه ازهمه چیز محروم میکرداگه صدام دستش به ایران رسیده بودا الآن ماهیچ نداشتیم اصلا الآن دانشگاه بغداد بادانشگاه تهران چقدرفاصله علمی داره!!!!!؟؟؟فکرکنم شهدانبودند بعثی ها به مااینقدرفشارمیاوردندکه محتاج یک لقمه نون باشیم نه درس!!!!!!!!این فرزندای شهدا بخاطرما هزارمشکل دارند که بقیه آدما ندارندانصافاباید یه حقی بهشون داد شمادارید یه طرفه قضاوت میکنیداینارا شهدا به ما دادند ورفتند
رمضان قدمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
15
22
اگر واقعا این سخن ازفرماندارباشد، توهین به یادگان امام خمینی(ره)وامام خامنه ای میباشد.بسیجیان استان آذربیجان غربی باید امثال این منافقین فتنه گر را عزل کنند تادرس عبرتی برای دشمنان داخلی شود.الله اکبر خامنه ای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
15
22
اين ملعون بايد جنازه اش روي دست بچه هاش باشه تا درد يتيمي را بفهمه . خاك بر سر دولتي كه چنين فرمانداراني داره . اگر رييس جمهور ، وزير كشور و استاندار مربوطه دخالت نكنند و اين خبيث را عزل نكنند بايد به نامردي اينها ايمان آورد.
یوسف شکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
3
21
باسلام آری اینگونه افرادی هستندکه بازماندندوهیچ احساسی وباوری به این ندارندکه این خون شهدابودکه این فرماندارناخلف رابراحتی برپشت میزنشانده واگرنه اگرشهدانبودند الان خوداووخانوادهاش خدمتکارنیروهای بعثی بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
6
16
اولا :
سهمیه ایثارگران در دانشگاه یعنی اضافه شدن چند صندلی بیشتر به کلاسها و این چند صندلی کنار صندلی های سابق قرار گرفت پس حق کسی خورده نشد.
دوما:
همه ی دانشجوها اولش بیسواد هستند ولی قرار نیست بیسواد خارج بشن.آخرش همه با هم درس خوندن و از همه مساوی امتحان گرفتن پس بی سواد در آخر تحصیلات ربطی به سهیمه هنگام ورود نداره.
ثالثا :
دانشجوی سهمیه ای که در یک کلاس در کنار غیر سهمیه ایها نشسته قطعا فاصله ی علمی زیادی با آنها ندارد وگرنه نمیتواند درس را پاس کند و ترم دوم مشروط میشود.
آقای فرماندار قبل از جبهه گیری لطفا بررسی کن بعد نظر بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
6
21
ما خانواذه های شهدا و ایثارگران باید جواب دندان شکنی بدهیم
از مس‍ولین میخواهیم رسیدگی کنند
اینگونه انسانها را باید از مقام خود پایی آورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
فرماندار راست میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
4
17
شهدا ما شرمنده ایم.......
پاسخ ها
بشکند قلمی که ننویسد بر یاران خمینی(ره)چه گذشت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
بهتره بگیم شهدا ما بی عرضه ایم !!!!
شرمنده یعنی چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
14
13
من کاملا موافقم . من خودم جزء نخبگان بودم و با بدبختی کاری موقت پیدا کردم در حالی که همکلاسی های من که فرزند شهید بودند بلافاصله سر کار رفتند و در حالی که من هنوز قراردادیم آنها دارند بازنشست میشوند...
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
آقای عزیز شهدا این خاک راازدست عربها
نجات دادند چرااین همه بی مهری می کنی
شهدابزرگواران این مرزوخاک هستندوباقی خواهندماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
5
سلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
7
13
چنین افرادی نه تنها در دولت، بلکه در ایران اسلامی نباید باشند. بنیاد ایثارگران کجایید که چنین افرادی چنین اظهاراتی را بیان می کنند. بایستی مجازات شده تا به شهدا نتوانند توهین کنند. توی فرماندار اگر فرزندت یک شب نتواند ببینتت کلی ضربه روحی و روانی می بیند ولی فرزندانی که نتوانستهاند سایه پدری را بالای سرشان ببینند بایستی به حقشان برسند خانواده هایی که فرزند عزیزشان را با کلی سختی پرورانده اند آنرا در معرض توپ و تفنگ دشمن قرار داده اند تا الان شاهد یکی از امن ترین کشورهای دنیا را شاهد باشیم. امنیت ایران ستودنی است. از خون این شهیدان با برکت است. من اگر در این مراسم بودم کفش خود را و یا هر وسیله دیگری را در صورت او می کوبیدم تا نتواند به شهدا و خانواده معظم شهدا توهین نماید.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
3
15
هوالناصر.شرمنده خانواده شهدا وشهدا عالی مقام هستیم با این گونه مسولین .
هبوط آدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
3
13
این ابله تکابی نیستن

یکی از افسادطلب های میاندوآب هستن که فرماندار شهر شهیدپرور تکاب شدن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
5
11
متاسفانه عمدا کسانی را این دولت روی کارآورزده که مسلمان نیستند
مرتضی خاکپور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
16
...

سلام به شهدای عزیز که مظلومانه تر از رزمندگان و جانبازانند .
محم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
2
13
مرگ بر منافق مخصوصا از نوع فرماندارش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
3
9
تو لیاقت فرمانداری را نداری اصلا لیاقت چوپانی را هم نداری
چوپان ارزش بیشتری از تو داره.
چوپان چوپان چوپان....
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
10
5
درود بر شرفت و صداقت و صراحت کلامت. از تمام رانت خواران و ویژه خواران در هر شکل و هیبت و مسلکی متنفرم. تف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
سردار تاحالا کسی بهت گفته خفه شو؟
پس لال شو تا خفت نکردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
2
8
اینگو افرادی هستندکه بازماندنداگر اينان فرصت پيداكنند كشور رادودستي تحوياژل اجانب مي دهند مردم باغيرت ترك بايد جواب اين ابلهان وهیچ احساسی وباوری به این ندارندکه این خون شهدابودکه این فرماندارناخلف رابراحتی برپشت میزنشانده واگرشهدانبودند الان خوداووخانوادهاش خدمتکارنیروهای
















بعثی بودند
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
9
7
سلام.
دوستان عزیز خواهشمند است در موضع گیری خود عادلانه رفتار کنید شاید قسمتی از حرف ایشان ایراد داشته باشد اما کل صحبتهای ایشان منظورشان این است باید بین مردم تفاوتی نباشد بنده دریک سالگی هم پدر وهم مادرم را درسال 60 از دست داده ام اما دوستان که سهمیه داشته اند به راحتی صاحب شغل شدن ومن با معد 17 ریاضی بیکار ماندم 90 در صد پذیرش با سهیه است ایا این انصاف است ...هیچ کس منکر ارزش بالای شهدا نیست امامردم عادی هم باید دیده شوند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
سلام. دوست من کمی انصاف داشته باش! پدر من هم فوت شده و من هم با اینکه درسم تمام شده بیکارم ؛ پدر من و تو به مرگ طبیعی از دنیا رفتن اما پدرآنها به خاطر صیانت از جان و مال و ناموس من و تو و خانواده های ما رفتن و به شهادت رسیدند و ما مدیون آنها هستیم. سختی هایی که از کودکی تا حال این عزیزان تحمل کردند بخاطر من و تو بوده ... پس کمی از روی وجدان و انصاف حرف بزنیم.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
8
2
تورو خدا بدون قاضی محاکمه نکنید کدام یک از شما از صحت صددرصدی خبر مطمینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
3
7
شهدا ما بی عرضه ایم !!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
11
7
فرماندار راست گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
اگه پدر يا يكي از اعضاي درجه يك شما شهيد مي شد اون وقت مي فهميدي كي راست ميگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
فردا و هم عقیده های فرماندار غلط زیادی کردند.
بهتره با این طرز فکر بمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
فرماندار و هم عقیده های فرماندار غلط زیادی کردند.
بهتره با این طرز فکر بمیرن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
10
7
دست فرماندار بايد بوسيد.شهدا والا مقامند ولي سهميه ها از جمله دانشگاه حق ديگران را ميخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
آره دیگه شهداوالامقامندچون جونشونو واسه شمای حق ناشناس دادن ولی مگه این شهدا کس وکار نداشتن،کی بایس به خونواده هاشون برسه ،اونهمه حق تو این مملکت خورده میشه زورتون به خانواده مظلوم شهدا میرسه،برو ببین تو دانشگاه ها چقد بچه های هیت علمی سهمیه دارن اون وقت حرف بزن،به خدا دیونس هرکی تواین مملکت بره واسه این مردم قدرنشناس جونشو بده،توروخدا مرزا رو ول کنین بزارین اجنبی ها بیان تو این مملکت....
باتجربه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
5
8
من اگه استاندار بودم چنان با اين فرماندار برخورد ميكردم كه دوباره وقتي صحبت ميكند بداند در كشوري فرماندار شده كه همين شهدا ورزمندگان وجانبازان اگه نبودند الان معلوم نبود ايشان كجا بودند.از خدا ميخواهم ايشان را هدايت كند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
1
2
خدايي آقاي لطفي شما و آقاي حمدي براي خانواده شهدا و مقم شامخ شهيدان نگرانيسد يا اينكه براي پست و مقام خودتان . جان من راستش را بگوييد به جان هركي كه دوست داري تورا به خدا قسم به جان عزيزترين واژه زندگي هر انسان يعني مادر شما به خاطر چه كسي داريد وجدانتان را لگد مال مي كنيد همه مردم در شهر مي دانند كه شما داريد براي چه كساني زور مي زنيد گور باباي قهرماني و امثال قهرماني چقدر شما به شرافت انساني توجه مي كنيد . باور كنيد دنيا دو روز هست با اين كارها نمي توان پست و صندلي بدست آورد . اگر به كسي تهمت و افترا بزني يك روز از زندگي ات مانده باشه مطمئن باش آشكار خواهد شد. از خداي خود توبه كن گيرم قهرماني را كله پا كردي و دوست عزيز خودت را سركار آوردي آخرش چي يه روز يكي پيدا مي شه همون كار رو با شما مي كنه من مطمئن هستم كه شما نه منتشر مي كنيد و نه پاسخ مي دهيد و اگر هم پاسخ بدهيد مي گويد آقاي ايكس بود يا فلاني ولي بازهم مي گويم خدا براي بنده اش آنقدر ارزش گذاشته كه آخرش آبروي از دست رفته اش را بر مي گرداند . انسان باشيد و انسان بمانيد هميشه بنده خدا باشيد نه بنده قهرماني يا امام جمعه . آيا به نظر شما مشكل بيكاري و گراني جامعه ما حرف هاي اين آقا بود . شما كه دلسوز خانواده شهدا بوديد چرا تا به حال از خانواده هاي واقعي شهدا- رزمندگان چيزي نمي نوشتيد . آقاي لطفي عزيز شما اي كاش من اشتباه كرده باشم كه مطمئن هستم نكرده ام براي خوشي دل يك عده فقط قلم مي نگاريد نه براي خانواده شهدا . شما و همان آقاي فرماندار فقط داريد از واژه ها استفاده ابزاري مي كنيد. اي كاش آنقدر شهامت داشتيد با رقيبتان برسر قدرت از راههاي اصولي مبارزه مي كرديد نه از راه دو رويي و نفاق . راستي شما به اين شهيدان عزيز چه جوابي خواهيد داد. اي كاش آنقدر شهامت داشتيد كه به نقد منصفانه عملكرد قهرماني مي پرداختيد نه از راه تهديد و بازي با نام خانواده شهدا و شهيد . به راستي شب آيا در خواب به مرگ فكر مي كنيد يا نه آيا فكر خواهيد كرد كه روزي از يك انسان حالا بماند اصولگرا يا اصلاح طلبش حلاليت به طلبيد . قدرت و مقام زودگذر است انگار همين ديروز بود شوراي اول و دوم و سوم سركار بودند انگار همين ديروز بود كه مردم براي تبريك به آقاي دولتي صف كشيده بودند و انگار همين ديروز بود كه شما همش از داعي بدو بيراه مي نوشتيد . همه اين ها كجا رفت . چه شد اين ماجرا هم به همان سرنوشت دچار خواهد شد و تنها دو چيز خواهد ماند نيكي و بدي سربلندي و حسرت اگر تهمت زده باشي و اگر وجدانت پاك باشد يك عمر حسرت خواهي خورد چيزي كه من براي اين كار كشيدم و خواهم كشيد . براستي حد دنياي شما چيست كله پا كردن قهرماني از فرمانداري يا بالاتر از آن . ديگر عرضي ندارم و تنها شما را به خدا قسم مي دهم حتي اگر كامنت من را بازنشر نمي دهيد حداقل در پيش خداي خودكمي فكر كنيد و اگر دوست داشتيد مي توانيد به من نيز حمله كنيد ولي باور كنيد از حمله به من به هيچ پست و مقامي نمي رسيد. دوستدار شما .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
3
7
این بنده خدا تقصیر نداره وقتی یه آدم دون پایه را میزارن فرماندار یه شهرستان . بیشترازاین هم نباید انتظار داشت انتقادبه آقای روحانی ووزیرکشور وارده که آقای رییس حمهور فرماندارشما اگر افاضه کلام کرده زمینه رادر دولت شما مساعد می بینه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
2
5
با سلام -در زمانی که یک عده رفتند جنگ بدون هیچ چشم داشتی هدفشان تنها دفاع از جان و مال و ناموس این کشور بود-بودند عده ای که دنبال سوراخ موش میگشتند تا پنهان شوند کسی از ان پیرمرد روستایی یا ان کشاورز یا هر قشری با هر نوع تحصیلاتی از جای جای ایران که رفتند تا بایستند تا ما الان در ارامش باشیم -هیچ خانواده شهید یا جانبازی یا ازاده ای دنبال سهم خواهی از نظام نیست اگر کاری کسی برایشان انجام میدهد نباید بر پایه منت باشد این وظیفه است اگر کاری انجام میدهیم حق خانواده شهدا بالاتر از اینهاست باید به انها و خانوادشان احترام بگذاریم اگر کاری هم برایشان انجام نمیدهیم دلشان را خون نکنیم از مولا علی یاد بگیریم که بعد از شهادت یارانش به خانه انها میرفت و از یتیمان انها دلجویی مینمود و هر چه در توانش بود به انان کمک میکرد-من نه خانواده شهید هستم و نه غیره ولی اینو میدانم باید به انها احترام گذاشت
morteza ghroooo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
4
6
درودبر فرمانداره شجاع من پدرم8سال در جنگ ایران با رزیم بعثی بود داوطلبانه جنگید نه زخمی شد نه اسیر و نه شهید شد جنگ که تموتم شد مثل انسانهای عادی زندگی کردتا حیاتش به پایان رسید و 7پسر داره همهشون با یه دلخونی صاحب شغل قراردادی پیمانی هستند ویا از کار اخراجشون می کنندخب هیچ گونه پارتی هم نداریم لطفا بگید حق ما از افتخارات بابام چیه ما چه گناهی مرتکب شدیم که بابام شهید نشد بی عرضگی از بابام بوده یا که سعادت نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
7
6
فرماندار باید عوض باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
4
3
من ضمن ارادت به آقای روحانی که هم روحانی است وهم رئیس جمهور بعنوان یک ایثارگرجزئ یک سئوال ازمحضرشان دارم که چرا یک دفعه اینهمه توهین وهتک حرمت به ایثارگران شروع شده درحالی که بیشترین حضوردرجمع ویا خانواده ایثارگران را درزمان معین (16ماه اول دولت) نسبت به سایر رئیس جمهورها احساس می کنم ایشان دارند امیدوارم پاسخی بشنویم وامیدوارم یک نیم نگاهی به اوضاع وعاقبت داشته باشیم .
مصطفی
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
5
4
فقط میتوانم بنویسم شهدا شرمنده ایم..متاسفم برای این فرد که نمیدونه اگه شهدا نبودند اصلا به اون حق حرف زدن هم نمیدادند معلوم نبود الان چه کاره بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
1
5
این لاآدم تحقیق کنیید هم ازسهمیه وهم از پارتی استفاده کرده وبه این جا رسیده !!!!!خدا عاقبت به خیرمان کند هنوز کجای کاریم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
3
7
من خودم خونواده شهیدم ولی حرفهای فرماندار حقیقت داره
دلیل اینکه توی نظرات یک عده مخالفت میکنند حقیقت براشون تلخه و احتمالا همیشه از خونواده شهید بودن سوء استفاده میکنن
خیلی ها دارن تک والدی زندگی میکنن دلیل نمیشه به همه ترحم کرد
در حال حاضر بیشتر با ترحم با خونواده شهدا برخورد میشه و به خاطر همین عادت کردیم با دید ترحم با ما برخورد کنن
عدالت طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
4
6
من به این فرماندار هزار درود میفستم .واقعا حرف بجا و شایسته ای رو زدن که چه بسا فرزندان شهید و سپاهی و جانباز با سهمیه وارد دانشگاه شدن بی سواد آمدن و بی سواد خارج شدن و با سهمیه استخدام شدن در حالی که هیچ بار علمی ندارند من افتخار میکنم اگر فرماندار میاندوآبی باشد........یاشاسین قوشاچای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
سلام به جای بحث با یکدیگر به فکر مملکت باشید تا بیگانگان درامور مملکت دخالت نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
شایدتخلفی ازهر قشری و....انجام شود ولی نباید بپای اسلام وانقلاب نوشت ولی مردم عزیز ایران از قشر یا حزب و...باشند میدانند که اگر شهدا نبودند داعش حکومت میکرد ولی این اقای فرماندار باید بداند این صحبت ها را هیچ کس ازوی قبول ندارد واگر غیرت وازاده مردباشند باید از عموم مردم معذرت خواهی کند و مسولین مانندحراست و...اگر باعرصه باشند باید باایشان برخورد کنند.
باورکنید داعش منتطر اینگونه اختلافات است منسجم باشیدو وحدت خودمان را حفط کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
همه مردم ایران عزیز میدانند که اگر شهدا و ایثارگران نبودند الان داعش در ایران بود وباز مردم شریفمان میدانندکه خانواده شهدا ازمظلومترین افراد جامعه مان هستند وچه رنجها کشیده اند و عده ای میخواهند با مطرح کردن مسائلی مانندسهمیه و....موجب برهم زدن وحدتمان شوند لذااگر اقای فرماندار این راگفته اند بایدنتنها از خانواده شهدابلکه بایداز ملت عزیز ایران عذرخواهی نمایند.
واگر حراست فرمانداری تکاب باعرضه باشند باید باایشان برخوردکنند و مسئولین بنیاد شهید اگر انها هم با عرضه باشند ازطرف مردم عزیز ایران موضوع را پیگیری نمایند.
دوستان وحدت تمان راحفظ کنیم درغیر این صورت بلایی که به کشورهای همسایه آمده بدتر از را خواهیم دید.
فقط فقط وحدت داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
5
6
درود بر شرف این فرماندار
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
با سلام خدمت شما مردم ايران . فقط ميخواستم بگم كه راهي كه ما جانبازان و شهدا رفتيم فقط و فقط واسه اين مملكت و مردم خوب اين مملكت بوده و هست و هيچ توقعي از شما بيچارگان و درماندگان نداريم البته روي حرف من به اون كساني هست كه به جانبازان و شهدا دارن بي حرمتي ميكنن اينو بدانيد كه با اين فكرايي كه شما داريد و اين حرفايي كه ميزنيد همين خون ها شما رو ميگيرن. مطمئن باشد . به اميد اون روز ....
احسان بخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
4
سلام
فرماندار تو چقدر می فهمی؟
.. به غیر از تمسخر و بد دهنی تا به حال چه هنری کسب کرده ای؟
.. یقینا آیه شریفه قران (( قولو للناس حسنا )) را نخوندید.
.. در باره حقوق و مزایایی که بابت پست و حق مسولیت میگیری و از امکانات دولت استفاده میکنی؟ چی میگی؟
اگه خیلی دلسوزی مثل آدم استعفا بده تا یک نفر فهمیده به مردم خدمت کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
7
9
درودبرفرماندار راستگو
بهروز
|
United States of America
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
4
2
اگرمنطقي هم فكركنيم وهم باتعصب به عاقبت مملكت بي انديشيم بايد قبول داشته باشيم كه مملكت براي پيشرفت نياز به نخبگان دارد حالا با دادن سهميه به عده اي تاجاي نخبگان را بگيرند ظلم به مملكت شده (اين خود ضد ايثار است)بااين كار ايثار وفداكاري گذشتگان رازير سوال مي بريم وافتخارات آنها را با مطامع دنيوي معامله مي كنيم.پس حق با فرماندار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
5
6
چی شد باز یه چیز شنیدید دادو بیداد راه انداختید-هر چه به شما بدهند کم دادن-حالا یه مرد پیداشده حرف حساب زده یکسری افراطی بخاطر مال
دنیا چه کارا که نمیکنند-
پاسخ ها
توچی می دونی؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
مرد ؟مگه تواین دوره زمونه هم مردونگی وجودداره،مرد اونه که بره واسه ناموسش جون بده،این آقای مرد(فرماندار)اگه راست میگه حقوق میلیونیشو، سفرای خارجی تفریحی شو،هتل های لوکسی که واسه فرماندارا تو ایران درنظر گرفتن و ول کنه بره با داعش بجنگه تا وارد خاکمون نشه،بعد حرف بزنه،ماراضییم اگه بچه شم از امکانات شهدا استفاده کنه،یالاه،راه بازه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
2
8
آفرین به قاطعیتت
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
2
2
به این فکرکنیم که اگه این عزیزان هم پدربالای سرشون بودشایدرتبه خیلی بهتری میاوردن.اگرچه همین الانشم خیلیاشون واقعارتبه های خوبی میارن.اگه دانشگاهی داریم به خاطرپدرای همینهاست
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
1
2
ای....که میگویید درست گفته شما با همان فرماندار این را بدانیداگر شهدا وایثارگران نبودندمعلوم نبود خواهران ومادران شما دست کدام بعثی می افتاد ....هنوز هم دیر نشده اگر واقعا کسانی از این انقلاب وشهدا ناراضیند من راه را نشونتون میدم (دراغوش داعش جای بگیرید)
مسعود حکیمان
|
United States of America
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
0
من نظر نمیدم که حق با چه کسی است.چون گر چه دارای مدرک لیسانس حقوقم ولی نه دانش آن را دارم و نه بینش آن را.هر کاری یا نظری را باید به متخصصین امر اختصاص داد.آن هم چنین متخصصینی با مناظره و کرسی هم اندیشی میتوانند راه را هموار سازند.ضمن اینکه همین متخصصین هم باید افرادی باشند که خالی از هر گونه تعصب باشند.باید مصلحت اجتماع در نظر گرفته شود.کار هر کسی نیست خرمن کوفتن.مطمینم اگر در کنار سهمیه دادن به خانواده معظم شهدا که انصافا حقشان هست،مردم عادی هم از هر صنفی طبقه بندی شوند و سهمیه به آنان اختصاص داده شود واقعا برای همه چنین کاری مطلوب است.چه اشکالی دارد دولت محترم حتی به ان بچه مثبتهایی که از خانواده منفی سرافراز بیرون آمده اند،سهمیه بدهد.نمونه بارز آن همین افتخار آفرینانی که متعلق به خانواده های معتاد جامعه هستند.واقعا خیلی شهامت میخواهد که از چنین خانواده ای باشی و ضمن اینکه آسیب نبینی در جامعه سربلند بیرون بیایی و حرفی برای گفتن داشته باشی در حالی که میتوانستی مثل پدر و مادرت سرت را از کشیدن مواد مخدر بیرون نیاری.باور کنید در جامعه چنین افرادی وجود دارند که واقعا نخبه هستند.آیا واقعا نباید به چنین افرادی در کنار دیگر سهامی سهمیه داد؟چه اشکالی دارد خانواده مهندسین،پزشکان،قضات،وکلا،دانشگاهیان و در یک کلام تحصیل کردگان و هنرمندان از هر صنفی سهمیه داشته باشند.اینگونه سواد مملکت حتی به تشویق هم روز به روز افزایش میابد و این خود یک مشت محکمی به دهن دشمنان اسلام و ایران عزیز است.سخن امام خمینی که فرمودند من با مشت به دهن آمریکا میزنم به نظر من حاوی همین موضوعات بود که ایشان به حق خود را نمونه عالی یک انسان مجتهد و تحصیل کرده میدانسته که با سلاح علم یقینا میدانسته که میتوانند به دهن آمریکا بزنند.دوستان امروز آمریکا بیشتر از علم ایرانیان میترسد و هر کاری میکند که ایران به علم دست نیابد بیدار باشید.مگر فراموش کردید که پیامبر فرمودند ایرانیان به علم دست میابند حتی اگر در ثریا باشد و این اندیشه هیچ وقت جامعه عمل نخواهد پوشاند مگر اینکه پشتیبان قوی مثل دولت بیشتر و بیشتر در کنار مردم باشد و یکی از راهکارهای پشتیبانی دولت همین اختصاص دادن سهمیه به افراد فوق میباشد.این تنها یک راهکار بود.حال قضاوت با شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
3
9
نظرفرماندارکاملادرست است خانواده شهدا وجانبازان باسهمیه ای که دارن وارد دانشگاه شده وسهمیه افراد عادی راضایع میکنند این بیانات حقیقت دارد
امير
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
3
9
آقاي فرماندار به شهدا اهانتي نكرده اند اوتذكر بجايي داده كه از طناب شهدا بالا نرويد اگر غيرت داري خودت تلاش كن ورقابت سالم داشته باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
3
2
سلام کسانی که به این راحتی خوشی و امنیت زیر دلشان زده و لقمه های چرب قدرت جلوی چشمشان را گرفته که به شهداو خانواده های آنها بی حرمتی می کنند جایشان درزباله دان تاریخ است اگر رزمندگان نبودند می بایست الان صدام را آقا جون صدا می زدند مثل همین فرماندار
ارادتمند
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
1
3
سلام و صد درود بر شهدا و ایثارگران و خانواده های بزرگوارشان هر خدمتی برای ایثارگران عبادت است فرماندار محترم برایتان متاسفم که باب بی حرمتی را به این بزرگواران باز کردید اگر اینها نبودند این مملکت دست که بود و شما کجا بودید بی ملاحظه گی هم حدی دارد اگر از دست ایثارگری ناراحتید و خواسته اش را نا بجا می دانید که شاید چنین باشد نباید پیکان حملات انتقاد گرانه و مخرب خود را به سوی همه بگیرید آنها هم انسان هستند طمع و حرص و آز در همه انسان ها کم ویا بیش هست واین قشر هم مستثنی و مبری از خطا نیستند ولی این دلیل نمی شود در مراسمی که به عنوان پیروزی انقلابی که ثمره خون شهيدان و ایثار ایثارگرانش است این طور سخن بگویید ودل آنها را بشکنید داغ پدروهمسروفرزندی که داوطلب برای مرگ بوده تا تو آسوده باشی به نظرم خیلی بزرگ است اگر شما پدرتان را از دست دادیدیگراین همه حرف و حدیث پشت سرتان نبوده که خوردند وبردند ولی این قشر چه؟ هر روز یک حرف جدید خدمت به ایثارگران در تمامی کشور ها است همه این حرف ها فقط از حسادت و تنگ نظریست خدا همه مارا به راه راست هدایت کند آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
10
در هنگام پخش یک ترانه شاد از رادیو یا صداوسیما یک عده زنگ می زنند و میگن ماخون دادیم ما شهید دادیم اما در زمان اختلاس ها خبری از خون و شهید نیست...!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
3
خاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
1
کاش پدر من هم شهید میشد تا من هم میتونستم از این سهمیه ها استفاده کنم تا در سن 26 سالگی از فرط بیکاری و فکر و خیال موهای سرم سفید نمیشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
عزیز خب باباتو بفرست سوریه یا عراق ،البته تو اگه سهمیه هم داشته باشی به هیج جا نمی رسی....
مرتضی
|
Germany
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
6
2
این فرماندار باید درداگاه علنی محاکمه وپاسخگو باشد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
3
6
آقای فرماندار تکاب سخنان شمارو باید با طلا نوشت وقاب کرد ودر سردر تمامی شهرهای ایران زد بخدا این حرف همه مردم ایرانه چرا کسی که حرف حق زده باید عزل شود آیا جواب حرف حق اینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
آقایا خانم ناشناس اگر شهدا نبودند به نظرت ایرانی بود که تو سردر شهرهاش سخنان فرماندار رو زد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
1
1
انشاالله فرزندان تو هم یتیم بشن بدونن که باباشون چه احمقی بوده این حرفو زده،برین راندخواری ثروت بالا کشیدن و خیانتهایتان را به دولت و ملت را پاک کنید، شماها از منافقین هستید.به گفته امام ما هر چه داریم از برکت و مجاهدت شهدا داریم،هرچقدر هم خدمت کنن به خانواده شهدا کم هست.آقای فرماندار اگه شهدا نبودند معلوم نبود ناموست مثل ناموس مردم سوریه،عراق و ... دست کیا بود،فقط از خدا برایت هدایت طلب میکنم.
بهروز فیاض بخش بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
2
2
من نه خانواده شهیدم نه جبهه رفته ام وازهیچ سهمیه ای هم استفاده نکرده ام ولی آقای فرماندارباورقلبی ام این است که ماهااگرجانمان رافدای فرزندان شهداهم کنیم بازبدهکارشهداهستیم آقای فرماندارشهداوقتی به جنگ رفتندبچه هایشان رابه ماسپردند.این است رسم امانتداری واقعاایوالله به مرامت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
4
بابا خدایش راست میگه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
آقای فرماندار اگر امثال همین شهدا نمی بودند با ید الان مانند عراق زن ودختران شما به مناقصه گذاشته می شدند.اگر سرکشی رییس جمهور به خانواده های شدا برای عوام فریبی نباشد باید این فرماندار منافق را عزل ومحاکمه نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
در عرض این سی سال واندی از بس تبلیغات منفی برای فرزندان شهدا کرده اند که ما نمی توانیم در جامعه بگوییم که فرزند شهیدیم و اکثر فرزندان شهدا یه انزوا کشیده شده اند وقتی امثال چنین منافقانی بر سر کارنداز انصاف به دور است که بهترین کسانمان برای این انقلاب خون داده اند تا درخت انقلاب را آبیاری نمایند حال که درخت انقلاب به ثمر نشسته ثمره آن را چنین منافقانی بر داشت می نمایند و بذر کینه و عداوت را می کارند و پیچ مشکلات اقتصادی را خانواده های شهدا می دانند این در صورتی است که بسیاری از همین خانواده ها در انقلاب از نظر مادی ضررهای هنگفتی نموده اند و بسیاری از فرزندان شهدا نیز بیکار ند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
به تو بگیم فرماندار اگه درک وفهم شعور داشتی همچین قضاوتی در مورد شهدای ومقام شهدای نمیکردی اخه یکی بیاد به تو بگه اگه خون شهدا نبود تو به همچنیین پست ومقامی که میدونم حقت نبوده میرسیدی والا خیلی ناارحتم من نه خانواده شهدام نه ایثارگر یک روستایی که شایدبیشتر در حقم ظلم شده بهم اما به خود اجازه نمی دم به شهدا مقام شهدا توهین کنم اگر واکنشی از سوی دولت به اصطللاح تدبیر وامید صورت نگیره مطمن باشندکه سکوت نخواهم کرد
حکایت جووون ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
3
شاید اینگونه حرف زدن قشنگ و بجا نباشه و ناراحتی به وجود بیاره که میشه از کامنتا فهمید
اما من با فرماندار موافقم کاملا حرفاش منطقی هستش خانواده شهید و شهید باید مقام و جایگایی در شانشون هستش باشند خانواده شهید رو باید از نظر مالی و معنوی حمایت کنند اما این سهمیه ها واقعا ظلم در حق مردم هستش هممون آدم هستیم قرار نیست تبعیض اینجوری قائل شد
این یک نمونه از قوانین اشتباه کشورمونه که این فرماندار با لحن کمی ناراحت کننده بیان کرد
021
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
رئیس جمهور کلاهت رو بذار بالاتر با انتخابهای شایسته ای که انجام دادی.باور کنید اقای روحانی هیچ برنامه ای برای ریاست جمهوری نداشت
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
آقای ناشناس زمان جنگ شاید وجود نداشتی برو ازانهایی که بودن بپرس اگر رشادتهای شهدا جانبازان نبود بلایی که گروه عوضی داعش به سرت می آورد حالتو میپرسیدم.
ضدخالی بند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
2
آقای ناشناس من که میدونم کجات داره میسوزه اگه وجود داری منافق نباش یه سری برو عراق وسوریه ببینم فرماندارو امثال این منافقها حمایتت می کنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
2
اقای فرماندار ای کاش خودت وخانواده ات یک روز به دست داعش می افتادید تا قدر این شهدا ی گرانقدر بدانید آن زمانی که شهدا در جبهه ها بودند شما تو کدام سوراخ موشی رفته بودی . شما مایع ننگ آذر بایجان هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
0
با سلام کمک به خانوادهای ایثارگر باید باشد و در تمام کشورها هم همینطور است و هیچکس نباید به خود حق بدهد که مخالفتی داشته باشد چه علنی وچه قلبی ای کاش این کار با علم قاطی نمیکردنند فرماندار محترم زندهباشی سرباز جنگ که دو سال سربازی را در جبهه های آذربایجان غربی کردستان و غرب گذرانده ام
کریمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
2
اقای فرماندار به خاطر ایثار این عزیزان است که شما به ناحق این پست را غصب کرده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
3
با نهایت احترام به مقام شهدا بنظر من این فرماندار راست گفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
2
اقای فرماندار نسبتا" محترم اگر جنگ نشده بود همون شهدایی که الان شما خانوادهاشونو مورد بی احترامی قرار می دهید به تو امثال تو
اجازه نمی دادند مملکتو غارت کنید ،پدر مردمو دربیارید،وبرای رد گم کردن و اختلاف انداختن بین مرم محترم تکاب،(گل الود کردن اب ) به عنوان حمایت ازحقوق سایرین حرفهای منافقین را بزنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
3
چه عجب بالاخره يكي يه حرف حق زد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
اولا اگر خود فرماندار از این امتیاز استفاده کرده باید استعفا بده چرا که به گفته خودش این امتیازها ناحقه.... به نظر من هم در بعضی از موارد امتیازهای زیادی دادند... حداقل فرزندان خانواده شهدا باید بعد از ازدواج و تشکیل خانواده از امتیازات برخوردار نشوند یا حداقل کمتر شود...به میزانی که قانون بین المللی برای خانواده ی نظامیان آسیب دیده تعریف کرده باشد بهتر است... باور کنید خود شهدا هم راضی به بی عدالتی در هیچ کجا نبودندو نیستند.... طرف تا مقطع دکتری را همین طوری رفته گرفته بع کسی که زحمت می کشه شبانه روز درس می خونه...باید پشت کنکور بمونه.... نه تنها در رابطه با خانواده شهدا بلکه در رابطه با هر امتیاز دیگه مربوط به هر نهادی....
علی علن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
2
آقای وزیر کش.ر در دادگاه باید پاسخگو باشد حق فرماندار و مسئول روابط عمومی باید به اشد مجازات کف دست آنها گذاشته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
2
شهدا براي همه ما محترم و عزيزند و بايد به بازماندگان آنها امتياز مالي داد نه درسي و دانشگاهي .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
3
همه کشور ها جنگیدن همه کشور ها دفاع کردن ولی به هیچکدوم از اونا اینهمه سهمیه ندادن این سهمیه ها باشه تا 10 سال بعد باید تموم میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
کسانیکه حرف این فرماندار را تایید کردند آیا حاضر هستند پدرشان فوت شوند به قیمت پزشک شدن آنها؟؟!!!من آرزو میکردم ای کاش پرستار بودم ولی در شش سالگی پدرم شهید نمی‌شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
2
کسانیکه حرف این فرماندار را تایید کردند آیا حاضر هستند پدرشان فوت شوند به قیمت پزشک شدن آنها؟؟!!!من آرزو میکردم ای کاش پرستار بودم ولی در شش سالگی پدرم شهید نمی‌شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
2
واقعا بابت همجنین نا مسئولینی متاسفم یه مشت ادم بی سواد عقده ای
سیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
3
الله اکبر از این بد اخلاقی ها.نمی دانم چرا چنین شده است .خدا عاقبت همه را به خیر کند.فرماندار دروغ می گوید، نویسنده دروغ می گوید،نظر دهنده دروغ می گوید.پیدا کردن حق خیلی سخت شده است.الله اکبر.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
5
0
شهدا براي همه ما محترم و عزيزند.حقیقت برای خانواده های انها که بیشتر از حقشان گرفته اند الان تلخ است و بیخودی دارن خون شهدا رو میزارن وسط تا دوباره هم استفاده ببرن.متاسفم
کیوان
|
United States of America
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
3
حق با فرماندار بوده،البته درود بر تمامی شهیدان 8 سال دفاع مقدس ، منم پدرم و عمو وسایر بستگان هر کدام 2 سالی انجام وظیفه کردن و چند تایی نیز شهید شدن ، حالا آنهایی که شهید نشدن تکلیف چیه مگر فقط شهدا جنگیدن و بقیه کسانی هم که سلامت برگشتن برای تفریح رفته بودن ، واقعا حق خیلی ها پایمال میشه ، خانواده شهدا حقوق و سایر مزایامیگیرن در صورتی که شامل حال بقیه نمیشه
ايرانيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
3
3
به نام خد، واقعا براي اينايي كه نظر پوچ و واهي ميدن متأسفم، اگر شهدا نبودن الان كشورمون وضعيتي بدتر از عراق و سوريه و ...داشت.بي خودي از حرفهاي اين آقا حمايت نكنيد،خدا نكنه امنيت مملكت از بين بره اونوقت ارزش كار شهدا ي گرانقدر بيشتر جلوه ميكنه كه با پول و سهميه و مسكن و...قابل قياس نيست لطفااز روي عدالت اظهار نظر كنيد،يا علي مدد
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
3
آقای فرماندار باید خیلی صریح خدمت شما عرض کنم اگر شهدا ،جانبازان،آزادگان و ایثارگران نبودند به احتمال خیلی زیاد چند تا خواهر و برادر عرب داشتی و یا اگر سن و سال شما کم باشه چه بسا خودشما هم از نژاد عرب های متجاوز بودی .فرماندار بی شعور، فرزندی که پدرش را برای این مملکت از دست داده و بی مهر و حمایت پدر بزرگ شدهبیشتر از اینها حق گردن مردم و کشور داره ضمن اینکه برو بررسی کن سهمیه جای کسی را نگرفته افزایش پذیرش بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
3
اينا رو کی از اون جلسه به بيرون مخابره کرده که اینجوری جوسازی کنه اول حساب اونو برسید که میخواد تو راهپیمایی 22بهمن آشوب بپا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
2
سلام کاش می شد این فرماندار شهد می شد تافرزندان این رِِیس از سهمیه استفاده کنند انشاال....................................
نرگس بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
2
مگه شهادت قسمت هر کسی میشه من بچه شهید اما بی سهمیه الان فوق لیسانس دارم چندبار کنکور دادم تا فوق قبول شدم چون سهمیه نداشتم به این خاطر خیلی مواقع شاکی بودم اما به این آقا میگم من همیشه از بی پدری جگرم میسوزد هیچکس نمیتونه اینو درک کنه تا بی پدر نشه انگار همیشه پشتم خالیه شمارا به خدا اینقدر جگر بچه شهیدارو نسوزانید مطمئن باشید چوبشو میخورید اشک منو که در آوردید سرم درد گرفت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
1
2
شما به این دانشجوی هایی که سهمیه دارن میگین بی سواد ولی معلومه که خود شما هم از سواد بهره ای نبرده این چون اگه حتی یه ذره از سواد حالی میشدی میفهمیدی که این جامعه همه ی امکاناتش حتی دانشگاهها هم ازان این شهدا اند میتونم مثال هایی از این بچه ها هم بهتون بگم ولی نمیگم چون اسمهاشون اونگدر پاکه که به دهن شما نمیاد خاک تو سر جامعه ای که شما مسعولشین.....!
که حتی شرف انقلاب هم با وجود مسعولینی چون شماها از بین میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
2
4
حرف حق تلخ است فرماندار راس گفته دیگه شما تحمل شنیدن حرف حق را نداره به مردم چه ربطی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
1
6
با جناب فرماندار موافقم. کسانی که اینقدر تند به ایشان حمله میکنند یا متوجه منظور ایشان نشده اند و یا منافع خودشونو در خطر میبینند. متاسفم که حقایق انکار نشدنی که در جامعه ی ما وجود داره یا گفته نمیشه یا اگر گفته بشه اینقدر حریصانه در مقابلش می ایستند.ایشون خودشون خانواده شهید هستند ولی این باعث نشده که چشمان خود را مثل بقیه بر واقعیات ببندند و با شجاعت این حقیقت انکار نشدنی را بیان کرده اند. مگه نه اینست که خانواده شهید با رتبه کمتر و در نتیجه لیاقت کمتر به دانشگاه های خوب کشور راه میابند و در ادارات مسولیتهایی که از انجام دادنشان عاجز هستند را به عهده میگیرند. و باعث پسرفت کشور و گلایه مردم میشوند. اینکار باعث کسر شان و بدبینی دیگران در مورد ایشان میشه. بله احترام و توجه به خانواده شهیدان یک وظیفه ی عمومی و انکار نشدنی است اما تا زمانی که این عزیزان در مسیر همان شهدا قدم بردارند و منافع خودشون بر همه چیز ترجیح ندهند. این راهش نیست و باید از راه های دیگری این وظیفه را انجام داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
1
کسی نمیگه خانواده شهدا و جانبازان نباید سهمیه داشته باشند و بهشون رسیدگی بشه، چون واقعا زحمت کشیدند، از جونشون هزینه دادند، ولی این سهمیه ها نباید تو حوضه هایی باشه که به کشور آسیب برسونه، میتونن بهشون رسیدگی کنن ولی لگه بچه هاشون یا خودشون از لحاظ علمی شایستگی ندارن نباید به کسی که قوی تره ترجیح داده بشن! این مساله برای آینده علمی کشور هم خوب نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
1
0
چرا اینجور ادما رو میکنن فرماندار .باید از مقامش برکنار بشه تا دیگه چنین حرف هایی رو نزنه.امنیت واستقلال کشورمونو مدیون شهدا هستیم
هرچی که به شهدا وخانوادشون بدن بازم کمه
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
سلام برهمه دلسوختگان و همه اقشار ملت . دوستان كسي كه جرات داره درمقام مسوليت اينگونه شتابزده نسبت به شهدا وايثارگران جسارت كند پس افزايش اينگونه دهن كجي نشان ازيك برنامه منسجم وحمايت بي چون چراي داخلي است بر ما لازم است هوشيار باشيم و باشناخت منش اين افراد سدي در مقابلشان باشيم تا انان ديگر نتوانند درمقام انتخابات جايگاهي اشغال كنند چون توهين به شهدا ديگر اينگار در دواير دولتي عادي شده. مردم. كسي كه به مدافعان يك كشور توهين كند بدانيد او خير خواه هيچ گروه ازملت نيست حوصله كنيد كه خون شهدا دودمان اينان را بر باد خواهد داد اينان مدافع بيگانگان در حيات خلوت كردن ايران به دست بيگانگانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
1
فقط افسوس از کوته فکری ما ایرانی ها
تمام دنیا جنگ شد و بعد از چند سال شدن ابر قدرت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
اگر شهید جایگاه داره پس اون بنده خداهایی که زیر ساخت هاشون نابود شد چی
خانه هاشون پدراشون مادراشون زندگیشون
یکمی با خودتون صادق باشید ما باید کنار هم کشور را بسازیم نه اینکه با امتیاز سعی به پیشی گرفتن کنیم
بهتر نیست بفهمیم خانواده شهید ایثارگر دارای مقام و منزلت هستن و باید خوده مردم با احترام باهاشون برخورد کنند نه اینکه سازمانی با دادن امتیازات نا درست مردم را به این آدمهای شریف بد بین کنند
واقعا متاسفم هم از صحبت جناب فرماندار و هم کوته فکری اونایی که فکر میکنند خانواده شهدا نیاز به امتیاز دارند
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
شهدا و ایثارگران و ازدگان میراث معنوی کشور در حوزه نظامی هستند و تردیدی در ان نبست اما دادن امتیاز مادی و دانشگاهی و استخدامی ظلم مضاعف به سایر افراد اجتماع است و نتیجه ان شل شدن دایره طلاحیت هوشی و علمی افراد در اداره کشور است و نتیجه ان ناررضایتی و ضعف مدیریتی کشور می باشد بهتر است دولت خانواده شهدا را با دادن حقوق مخصوص بدون دادن امتیازات دیگر غنی کندتا کشور اسیب نبیند اساس الملک العدل
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار