با عرض پوزش؛ برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان/ آیا این اظهارات مقامات بلندپایه آمریکایی درست است؟ ( نظر)
ازوبسایت حسینیه شهدای کرمانشاه کپی کردم
http://www.aparat.com/v/4vJd7