کد خبر: ۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

«یادواره شهدای جنگل مازندران» برگزار می‌شود

فرماندار آمل با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری «یادواره شهدای جنگل مازندران» گفت: تمام تلاش ما این است که این یادواره همانند یادواره ششم بهمن باشکوه و عظمت برگزار شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛  یدالله اکبرزاده که در نخستین جلسه ستاد برگزاری این یادواره سخن می‌گفت، افزود: تمام تفکر مسئولان این باشد که در راستای تفکرات شهدا حرکت کنند. نباید اجازه داد که با گذر زمان یاد شهدا به فراموشی سپرده شود به‌ویژه شهدای جنگل مازندران که سهم برزگی در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل داشتند. 


 فرماندار آمل با اشاره به افتتاح میدان ششم بهمن آمل گفت: پروژه میدان ششم بهمن آمل که به همت و تلاش شهرداری اجرا شده است، به عنوان یک پیام‌رسان نقش خود را در تمام عرصه‌ها ایفا خواهد کرد. 


اکبرزاده با بیان اینکه تمبر یادبود شهدای جنگل در روز مراسم رونمایی خواهد شد، ابراز کرد: یادمان شهدای جنگل در داخل شهر با مسئولیت شهرداری و درخارج از شهر با مسئولیت کمیته برگزاری شهرستان در سال 92 اجرایی خواهد شد.


به گزارش ایسنا،سردار مهدی خانی،مسئول برگزارکننده یادواره شهدای جنگل مازندران نیز در این نشست گفت:برای ماندگاری نام این شهدا با همکاری شبکه دو سیما، «مستند شهدای جنگل» در شب 12 اسفند پخش خواهد شد.


وی با بیان اینکه در این یادواره سرداران و خانواده‌های شهدا و عزیزانی که در حماسه جنگل و درگیری با گروهک‌های ملحد حضور خواهند داشت، افزود: هیئت رزمندگان جنگل با حضور 170 نفر از عزیرانی که قبلا شناسایی شدند نیز تشکیل خواهد شد.


تاکنون 22 تن از شهدای جنگل مازندران شناسایی شده‌اند. 

 

منبع : ایسنا

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار