کد خبر: ۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

حاج نورانی: نمایش «غبار» خاطرات خرمشهر را برایم زنده کرد

هفتمین اجرای نمایش «غبار» به کارگردانی و نویسندگی بهاره رهنما که این شب‌ها با مضمون جنگ و دفاع مقدس در تالار سایه تئاتر شهر در حال اجراست را کارگردان این نمایش به بهانه حضور طراح عملیات آزادسازی خرمشهر و هم‌رزم محمد جهان‌آرا یعنی «حاج عبدالله نورانی» به و
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ شب گذشته 27 بهمن ماه، حاج نورانی پس از تماشای این نمایش با آمدن به روی صحنه از این که هنوز جنگ و خرمشهر از یاد نرفته ابراز خرسندی کرد و ادامه داد:«نمایش «غبار» مرا به سال‌های جنگ برد و خاطرات خرمشهر را برایم زنده کرد.» 


نمایش «غبار» تا پایان اسفندماه هر شب ساعت 19:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر با بازی الهام پاوه‌نژاد، نسیم ادبی و سپیده گلچین و با محوریت زنان در دفاع مقدس روی صحنه می‌رود.


پیش‌تر نیز رهنما اجرای نخست این نمایش را به «محمد کویتی‌پور» سراینده سرود آزادی خرمشهر تقدیم کرده بود.

 

منبع : ایسنا

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار