حاج نورانی: نمایش «غبار» خاطرات خرمشهر را برایم زنده کرد
هفتمین اجرای نمایش «غبار» به کارگردانی و نویسندگی بهاره رهنما که این شبها با مضمون جنگ و دفاع مقدس در تالار سایه تئاتر شهر در حال اجراست را کارگردان این نمایش به بهانه حضور طراح عملیات آزادسازی خرمشهر و همرزم محمد جهانآرا یعنی «حاج عبدالله نورانی» به و
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ شب گذشته 27 بهمن ماه، حاج نورانی پس از تماشای این نمایش با آمدن به روی صحنه از این که هنوز جنگ و خرمشهر از یاد نرفته ابراز خرسندی کرد و ادامه داد:«نمایش «غبار» مرا به سالهای جنگ برد و خاطرات خرمشهر را برایم زنده کرد.»
نمایش «غبار» تا پایان اسفندماه هر شب ساعت 19:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر با بازی الهام پاوهنژاد، نسیم ادبی و سپیده گلچین و با محوریت زنان در دفاع مقدس روی صحنه میرود.
پیشتر نیز رهنما اجرای نخست این نمایش را به «محمد کویتیپور» سراینده سرود آزادی خرمشهر تقدیم کرده بود.
منبع : ایسنا