کد خبر: ۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

یادواره 98 شهید زن استان مرکزی برگزار می‌شود

نخستین یادواره 98 شهید زن استان مرکزی دوم اسفندماه با برپایی دو نمایشگاه در اراک برگزار می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ اعظم محمدی دبیر یادواره مذکو با اعلام این خبر گفت: برگزاری این یادواره می‌تواند فداکاری‌ها و ایثارگری‌های زنان را نشان داده و به جامعه یادآوری دهد. 


محمدی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان با نگاهی به وصایای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری کنگره 7000 شهیده زن در کشور کرده است. این کنگره ششم اسفندماه پیش رو برگزار خواهد شد.


وی گفت: یادواره شهدای زن استان مرکزی از ساعت 9 صبح در سالن امام علی(ره) شهر اراک برگزار خواهد شد و خانواده‌های شهدا و آزادگان نیز در آن حضور خواهند یافت و از مهمترین برنامه‌های این یادواره فراخوان مقاله و فیلم، چاپ کتاب ایستاده‌ایم تا بمانیم، برگزاری دو غرفه نمایشگاهی در محل یادواره با موضوع نقش زن در دفاع مقدس و عفاف و حجاب، خاطره گویی و شعر خوانی است.

منبع: ایسنا 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار