کد خبر: ۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

اصغر همت مقابل دوربین «نوشدارو» رفت

اصغر همت در نقش پژمان مقابل دوربین سریال «نوشدارو» رفت.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ بازی اصغر همت در نقش پژمان در سریال «نوشدارو» آغاز شد و ظرف 10 روز آینده نیز تصویربرداری در خانه پژمان در تهران ادامه دارد. پس از پایان بخش تهران، گروه برای ادامه‌ی تصویربرداری، راهی اهواز می‌شوند.

داستان «نوشدارو» درباره‌ی شش نفر است که در زمان جنگ در جبهه با هم همسنگر بودند بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان «نوشدارو» را می‌سازد.

 

هدایت هاشمی در نقش محمد، سهند جاهد در نقش سعید، محبوبه بیات در نقش بی‌بی جان، رز رضوی در نقش سمیه، ساقی عسگری در نقش عطیه، سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، مهسا روحبخش در نقش حمیده از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

اما دست‌اندرکاران سریال «نوشدارو» که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و به تهیه‌کنندگی علی لدنی ساخته می‌شود، عبارتند از:

 

جواد اردکانی کارگردان، عارف نامور: مدیر تصویر برداری ، مهدی پور مدیر تولید ، دستیار اول کارگردان و انتخاب بازیگر : علی بکائیان ، طراح گریم : عباس صالحی ، صدابردار: مرتضی اسلان زاده ، مجری طرح : مهدی زاده و عکاس : پیام نصیری.

منبع : ایسنا

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار