خوزستان آماده پذیرایی از کاروانهای راهیان نور

به گزارش گروه استانی پایگاه خبری شهدای ایران؛ سرهنگ عبدالمجید عقیلی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاعمقدس خوزستان اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماههای پایانی سال و به دلیل افزایش حضور کاروانهای راهیاننور در یادمانهای عملیاتی و همچنین ورود مسافران نوروزی که از یادمانها نیز بازدید میکنند، هماهنگیهای بینبخشی برای ساماندهی حضور کاروانها و مسافران در حال انجام است.
وی ادامه داد: ایجاد ظرفیتهای مناسب جادهای، خدماتی، رفاهی و فرهنگی با همکاری همه دستگاهها در دستور کار ستاد نوروزی و راهیان نور استانداری خوزستان قرار گرفته است.
سرهنگ عقیلی یادآور شد: سپاه پاسداران، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران متولی حوزه رفاهی و استقرار در یادمانها هستند و اقداماتی در این حوزهها در حال انجام است. در حوزه فرهنگی نیز،در کنار فعالیتهای متنوع، تلاش شده است که بستههای فرهنگی همسو باشند و با توجه به نیاز مخاطبان در یادمانها و مناطق عملیاتی استان از بستههای فرهنگی مشترک استفاده شود.
وی اظهار کرد: در سطح ملی نیز ستاد مرکزی راهیان نور با ایجاد هماهنگی حداکثری بین ستاد و دستگاههای مرتبط با این موضوع و پیگیریهای انجام شده در سطح مناطق، تلاش دارد که امکانات و ظرفیتهای لازم در یادمانها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس فراهم شود. این ستاد از ستاد استانی و دستگاههای مرتبط نیز پشتیبانی خواهد کرد.
سرهنگ عقیلی گفت: در زمینه اعتباری نیز تلاش شده است با ایجاد ظرفیتهای جدید در حوزه کار مشترک بین دستگاهها، از حداکثر منابع استفاده شود.
وی یادآور شد: سال گذشته حدود پنج میلیون نفر به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در قالب راهیان نور و مهمانان نوروزی از یادمانهای دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند.
منبع : ایسنا