به همت شهرداری تهران :
جانبازان آسایشگاه ثارالله به پابوس امام رضا ( ع ) رفتند
۱۱۰ جانباز شیمیایی بالای ۷۰ درصد آسایشگاه ثارالله تهران همراه با خانواده با یک فروند هواپیمای چارتر به پابوس امام رضا(ع) رفتند .

به گزارش شهدای ایران ساعتی پیش جانبازان آسایشگاه ثارالله تهران با برگزاری مراسم بدرقه در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد تهران به سمت مشهد پرواز کردند .
در این مراسم که قبلا اعلام شده بود با کمک های خیرین انجام شده است ، امور ایثارگران شهرداری تهران و همچنین شهردار منطقه ۹ تهران حضور داشته و سخنرانی کردند .