کد خبر: ۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
به همت شهرداری تهران :

جانبازان آسایشگاه ثارالله به پابوس امام رضا ( ع ) رفتند

۱۱۰ جانباز شیمیایی بالای ۷۰ درصد آسایشگاه ثارالله تهران همراه با خانواده با یک فروند هواپیمای چارتر به پابوس امام رضا(ع) رفتند .
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران ساعتی پیش جانبازان آسایشگاه ثارالله تهران با  برگزاری مراسم بدرقه  در  ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد تهران  به سمت مشهد پرواز کردند .

در این مراسم که قبلا اعلام شده بود با کمک های خیرین  انجام شده است ، امور ایثارگران شهرداری تهران و همچنین شهردار منطقه ۹ تهران حضور داشته و سخنرانی کردند .

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار