کد خبر: ۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
اخطار برای شهردار تهران

تجمع امت حزب الله با در میدان انقلاب

امت حزب الله بعد از نماز جمعه در میدان انقلاب تجمع کردند .
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران  در پی اعتراض های مکرر و چندین ماهه  امت حزب الله  به وجود نشانه های فراماسونری در میدان انقلاب و نشانه های صهیونیستی  متروی  میدان انقلاب امروز بعد از پایان نماز جمعه مردم انقلابی با کلنگ به سمت میدان انقلاب رفته و با شعار های مرگ بر انگلیس ، مرگ بر امریکا و مرگ بر شیطان پرستان اقدام شهردار تهران را که  گویا بعد از یک خواب زمستانی شب گذشته طرح جدیدی را در این مکان نصب نموده است زیر سوال بردند.

تجمع کنندگان در ادامه به شهردار تهران اخطار دادند که فقط ۲ هفته فرصت دارد تا نشانه های صهیونیستی و فرماسونری را در میدان انقلاب اسلامی تخریب نماید. امت حزب الله در ادامه با شعار مرگ بر انگلیس پرچم این روباه پیر را به آتش کشیدند .

بنا بر این گزارش  در پایان این تجمع کشانی نماینده حزب الله  طی یک بیانیه ای  با توجه به نصب طرح جدید متروی انقلاب از شب گذشه خطاب به شهردار تهران  خاطر نشان کردند ، آقای قالیباف  پاسخ دهید این طرح در طی این ۲ سال کجا بوده است ؟

تجمع کنندگان در پایان با شعار الله اکبر به کار خود پایان دادند .

نمایی از متروی میدان انقلاب تا دیروز :

یلی

 

 

نمایی از امروز میدان انقلاب :

 

jl;l

 

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار