اعزام دانشجویان صنعت نفت به راهیان نور

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛دکتر عبدالکریم گیم اظهار داشت: 120 دانشجو از دانشکده نفت اهواز و آبادان شامل 40 دانشجوی دختر و 80 دانشجوی پسر، بهصورت جداگانه اواخر اسفندماه به اردوی مشهد مقدس اعزام میشوند.همچنین 90 دانشجو از دانشکده نفت اهواز و آبادان جهت برپایی دوره فرهنگی و آموزشی با موضوعات تحلیلی، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی، اواخر اسفندماه سال جاری به تهران اعزام میشوند که یک چهارم ظرفیت این اردو ویژه دانشجویان دختر است.
وی همچنین از اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: قرار است حدود 200 دانشجو از دانشکده نفت آبادان، 200 دانشجو از دانشکده نفت اهواز و 80 دانشجو از دانشکده نفت تهران به مناطق جنگی جنوب اعزام شود که این اردوها برای دانشجویان دانشکدههای نفت اهواز و آبادان یک روزه و دانشکده نفت تهران سه روزه است.
گیم گفت: همچنین برپایی یک اردوی تفریحی و فرهنگی ویژه دانشجویان دانشکده نفت اهواز به مقصد شهرستان لالی در روز 18 اسفندماه و برگزاری دورههای تحلیلی سیاسی با ظرفیت 400 دانشجو به مدت سه شب در روزهای هشتم، نهم و دهم اسفندماه در آمفیتئاتر این دانشکده از دیگر برنامههای فرهنگی دانشگاه محسوب میشود.
وی همچنین از برگزاری دو کرسی آزاداندیشی در دانشکده آبادان خبر داد و گفت: قرار است این کرسیهای آزاداندیشی در ماههای بهمن و اسفند در این دانشکده برگزار شود.
منبع : ایسنا