کد خبر: ۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

رونمایی از تندیس شش شهید خبرنگار خوزستانی

طی مراسمی تندیس شش شهید خبرنگار استان خوزستان رونمایی می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه استانی پایگاه خبری شهدای ایران؛ این رونمایی به همراه مراسم تجلیل از خانواده‌های شش شهید خبرنگار استان خوزستان،روز سه‌شنبه (17 بهمن) با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد،استاندار خوزستان،نمایندگان مجلس و جمعی از فعالان مطبوعاتی استان در سینما ساحل اهواز برگزار می‌شود.

 

در این مراسم، لوح تقدیر، تندیس شهید و نشان درجه یک وزارت ارشاد به خانواده‌های شهیدان "احمد رستگار"، "غلامرضا رهبر"، "احمد سگوندی"، "بهروز خلیلیان"، "احمد قدیریان" و "عبدالرحیم آسیابان" اهدا خواهد شد.

 

در این مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد، پس از تقدیر از خانواده‌های خبرنگاران شهید استان خوزستان، دفتر سرای روزنامه‌نگاران این استان واقع در منطقه "باغ معین" اهواز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افتتاح می شود. با افتتاح این دفتر، خوزستان هشتمین استان دارای سرای روزنامه‌نگاران خواهد شد.

منبع : ایسنا

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار